Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Kjøpe hjulsett i statene/New York

Kjøpe hjulsett i statene/New York #579713 14/07/2008 22:12
T
Trosten Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
T
Foreldrene mine skal til New York, og nordover til Niagra Falls. Noen som vet om noen gode sykkelbutikker, med gode priser på hjulsett?

Og har dere noen gode hjulsett å anbefale til +/- 5000 kr (1000 dollar)? Ønsker et hjulsett som tåler litt mer enn mine nåværende ztr olympic felger, har punktert en god del og har bulka felgringen.
Hjulsettet vil bli brukt mye på tekniske stier og grusveier, så det gjør ikke noe om det ruller godt også. Det må forresten være klart for å kjøre slangeløst.

Thomas

Re: Kjøpe hjulsett i statene/New York [Re: Trosten] #579718 14/07/2008 22:32
A
Andreas83 Offline
Ivrig
Ivrig
A
Til 5000 kan du få bygd et king/comp/flow hos speedgoat(dåt cåm), noe som vil være både bling og bra. ta rosa king nav så blir alle damene misnunnelige!

Chris King nav vet du såklart hva er, men mer om felgene her http://www.notubes.com/product_info.php/cPath/679/products_id/344.

Hvis du punkterer endel så kjører du kanskje med for lite luft i dekkene eller med feil dekk for steinete sti? Jeg har god erfaring med disse http://www.speedgoat.com/productB.asp?part=40943&cat=47&brand=128 dekkene. De sitter som lim, eneste kjedelige er at de veier litt.

Finnes såklart lettere løsninger også.

Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
Re: Kjøpe hjulsett i statene/New York [Re: Trosten] #579757 15/07/2008 06:46
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Ikke alle internettsjapper sender til hotell-adresser hvis du betaler med et norsk kredittkort. Dersom dette blir et problem, foreslår jeg at du bruker Google maps og finner sykkelbutikker nær ruta foreldrene dine skal reise - deretter ringer du dem en etter en og hører hva de har på lager. Vær også obs på at et par hjul trenger en stor koffert - de går f.eks ikke ned i den største Samsonite hardskall-kofferten. Dersom du får til å bestille på nettet, går det antakelig greit å sjekke dem inn i esken de kommer i.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll

Moderator  support