Det blir naturligvis høytlesning fra "Verden som vilje og forestilling" i bilen oppover. Mannen hadde sitt internasjonale gjennombrudd i Trondheim, du er tysk tenker og SSNM er lidelse satt i system. Med andre ord Perfekt!!1
I tillegg har vi med et rikt utvalg av skinnvester og mokkasiner, dette må bli bra
No added style
Re: Påmelding til SSNM08 i Trondheim, 27. - 29. ju
[Re: KnutAa]
#57280726/06/200818:55
Nå skinner trøndersola som bare det! Ser ut som det skal bli slik på rittdagen også. Hallelujah!!
Siden jeg er utkommandert som M@rtins personlige slave på rittdagen, så kan jeg i god anarkistisk ånd være villig til å låne bort min SS til den som plutselig får lyst til å delta i rittet på lørdag.
"The white pain" er en 16" On-one 29". Stiv som ei krøkke.
Krav du må innfri;
-Bart (kan diskuteres). -Ydmyk men stolt. -Sikker på din seksualitet. -Glad i øl. -Elsker kaffe (primært Americano). -Respektere "The white pain".
Innfrir du de ovenfornevnte krav så send meg en pm.
Redigert av gikke; 26/06/200820:26.
Ski baby! Erik S. Hynne
[Re: Pete]
#57283226/06/200820:25
Inspirert av entusiastiske tilreisende gjester har jeg i denne stund fått tilsagn på å låne meg en skikkelig ss jeg også (siden mine fire egne sykler har tilsammen 108 gir, og tæiping av gir visstnok har blitt bannlyst ). Tror faktisk sykkelen jeg skal låne er grønn til og med. Er en smule skeprtisk til hvor lurt det blir å debutere med ss-sykling i et NM, men skitt au -- dette er for moro, er det ikke?
Da er det bare å ønske lykke til, om du har fått igjen samme farta i beina som meg så er jeg redd det vil gå tungt. Men jeg tipper du henter fram de vanlige reservene og blir uhyggelig skummel etter første halvtimen. Og jeg regner selvsagt med at du kjører 69er med stiv gaffel???????
sv
[Re: svegar]
#57285526/06/200821:07
Da er det bare å ønske lykke til, om du har fått igjen samme farta i beina som meg så er jeg redd det vil gå tungt. Men jeg tipper du henter fram de vanlige reservene og blir uhyggelig skummel etter første halvtimen. Og jeg regner selvsagt med at du kjører 69er med stiv gaffel???????
sv
Dette kommer til å gå tungt - skikkelig tungt. Var ute på første stitur siden Danmark i dag, og det var godt og moro, men med fravær av saft i beina. Disse beina kombinert med en sykkel med startnummer men uten gir kan bli skikkelig stygt...
Påmelding til SSNM08 i Trondheim, 27. - 29. juni 2008
Alle som ønsker å delta sender meg en PM, så skal jeg returnere et kontonummer der det skal innbetales 200NOK som deltakeravgift. Skriv både for- og etternavn samt forumsnavn i parentes ved betalingen. Bare de som er registrert som betalt vil kunne delta på selve SSNM-rittet på lørdag!
Betal innen 16. juni.
Agenda:
Fredag, 27.juni 2008:
Møtes kl. 17.00 ved Torget i Midtbyen til sosialt samvær og bycruising, der utenbys deltakere gjøres kjent med byen Trondheim.
Lørdag, 28. juni 2008:
Klokken 10.30 Møtet ved Torget i Midtbyen. Klokken 11.30 Deltakere registreres på rittplassen. Klokken 12.00 Rittet starter. Innen klokken 14.00 Rittet avsluttes. Rydding.
Etterpå: Eventuelt (avhengig av interesse) en liten utflukt (også for girfolk) i regi av Geir Sint. Mer om dette tidligere på dagen og på forumet.
Klokken 20.00 Møtes (avhengig av været) uten- eller innendørs for sosialt samvær, middag og premieutdeling. Sted kunngjøres tidligere på dagen.
Søndag, 29. juni 2008:
Klokken 11.00 Fellestur i Bymarka (møtested Byåsen butikksenter, 10.30 ved Torget i Midtbyen). Girfolk er velkommen.
Martin
Tillater meg å repetere denne informative plakaten fra ze dzjeneral, og nevner i samme slengen at tre av deltakerne nå er innlosjert på Jakobsli, i trilleavstand til Ladestien. Det er tydelig at halvparten av det uoffisielle norske firemannslaget på Nordic24 fortsatt er i virke 24/7, siden de ankom i egen nattminibuss kl. 02:56 i natt.
Og for sikkerhets skyld repeterer jeg den siste versjonen av den informativ plakaten!!1
Quote:
Oppdatering:
Påmelding til SSNM08 i Trondheim, 27. - 29. juni 2008
Alle som ønsker å delta i rittet sender meg en PM, så skal jeg returnere et kontonummer der det skal innbetales 200NOK som deltakeravgift. Skriv både for- og etternavn samt forumsnavn i parentes ved betalingen. Bare de som er registrert som betalt vil kunne delta på selve SSNM-rittet på lørdag! Betal helst så fort som mulig.
Agenda:
Fredag, 27.juni 2008:
Møtes kl. 17.00 ved Torget i Midtbyen til sosialt samvær og bycruising, der utenbys deltakere gjøres kjent med byen Trondheim.
Lørdag, 28. juni 2008:
Klokken 09.30 Møtet ved Torget i Midtbyen. Klokken 10.30 Deltakere registreres på rittplassen. Klokken 11.00 Rittet starter. Innen klokken 13.30 Rydding. Rittet avsluttes.
Ca. klokken 16.00 - 18.00 Utflukt langs Nidelvstien. Møtes ved Torget i Midtbyen kl. 16.00. Avslappet tempo.
Klokken 20.00 Møtes hos Egon´s i Tyholttårnet til sosialt samvær, middag og premieutdeling. Ikke ta med sykkel!
Søndag, 29. juni 2008:
Klokken 11.00 Fellestur i Bymarka (møtested Byåsen butikksenter, 10.30 ved Torget i Midtbyen). Girfolk er velkommen.
Forandringer pga. været vil kunne forekomme og kunngjøres på forumet eller under arrangementet. Egon´s er valgt for å kunne by våre utenbys gjester litt panoramasyn utover byen for å se hvor vi har syklet og hvor vi skal sykle. Egon´s har veggis-pefsa og -fædsjitas.
Legg merke til at tidspunktet for racet er forandret!
Takk til hdr for spesifisering på korrekt versjon av programmet.
Til alle deltagerene på bycruisingen i kveld. Det blir sikkert vanskelig for mange å rekke noe ordentlig middag såpass tidlig, vi satser derfor på at en tidlig stopp på runden kommer til å være et sted vi kan få oss noe mat. Det hadde også vært kjekt om flere av oss tar med en sykkellås, sånn at vi i det minste får sikret de ytterste i haugen av sykler om vi f.eks. ender opp på uteserveringen på Solsiden hvor det passerer ganske mange mennesker og konstant sykkelovervåking kan være litt trøblete.
...og som vanlig i Trøndelag, været er med oss :-)
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Fryktelig godt spørsmål. Jeg tenkte jeg skulle se ann dette også - tenker det er mulig å finne tak i dem etterhvert. Bare å se etter en klynge med SS-sykler i nærheten av en lyktestolpe ...
Ser parob snakket om Solsiden. Ellers er vel Mikrobryggeriet en mulighet?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Oh, SSNM i utlandet også
[Re: Hæ?]
#57318827/06/200815:53
Og her går han over mål til et fulltallig publikums elleville hyllest. --- En stor takk til arrangørene for et fantastisk bra arrangement. Det var en hard men morsom løype, og det jeg ellers fikk med meg av programmet var kjempehyggelig.