Heeey! Jeg er med på bilde..! Med ski på beina denne gangen.
Ser forøvrig at de som måtte finne på å nærme seg teltet ditt nattestider bør opptre svæææært forsiktig..
Fy søren nå er vi kompiser på mange plan altså! Fant ut at dette forumet er genialt.
Hadde ikke telt på det aktuelle bildet, men gapahuk. Var egentlig ganske redd alene ute i vinterskogen men etterhvert skjønte jeg at det er jeg som var skummel med 20 cm skarp samekniv.
Jente på 23 år som for tida oppholder seg i Barteby; studerer bioteknologi og prøver å få lest litt innmellom all syklinga. Er opprinnelig fra Stavanger og følgelig flasket opp i Sørmarkå og omkringliggende skogsområder.
Har nettopp fått meg "ny" sykkel; hun heter Betty og jeg syns hun er veldig fin Betty er en Giant AC2 '04-modell som har fått en ny vår her hos meg, og vi har blitt gode venner den uka jeg har hatt henne. Sammen bomber vi rundt i Bymarka og koser oss.
Om vinteren liker jeg å leke i snøen; helst med telemarkski på beina; men det funker fint uten og
Nå lurer jeg fært på hva som skjer når telleren på antall innlegg bikker over 100? Får jeg en forhøyet status eller noe? Fra medlem til nerd eller noe sånt?
"Tørr bak øra"!? Jaja. Måtte bare sjekke!
Redigert av front biker; 28/05/200822:16. Rediger grunn: nysgjerrig
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Hallo !:) Har nå sittet og lest hele forumet her .. Og bestemte meg for endelig og skrive litt om meg selv.
Heter Marius Ganes Stølan, er 17 år og kommer fra Namsos. Driver for det meste med Urban Freeride, Dirt Jump, og gatesykling. Har en GT Ruckus UF, og er veldig fornøyd med den! Det er "lisjkjærestn" min! Hjertet sier at jeg elsker og sykle DH, men pengepungen sier noe helt annet, og desverre så kan jeg ikke gjøre annet enn og høre på pungen
Jeg har lagt ved noen bilder der jeg er i aksjon, ingen direkte spektakulære bilder akkurat, men det er det jeg har ..
Hepp 28 år fra Lier. Nybegynner. Lagidrett har vært greia i alle år, men har funnet ut at det er på tide å prøve noe nytt. Går hardt ut og meldt meg på birk'trippelen. Fullførte langrennet på rett over 4 timer. Noe jeg er veldig fornøyd med da jeg ikke har gått noe på ski før. Neste gren er altså sykkel, derfor var det på sin plass å komme seg inn på et forum å snuse litt rundt på hva andre syklister gjør for å komme i form. Jeg sikter høyt og går for merke i sykkel (og forsåvidt i løpingen også).
Tiden er min største fiende, så ikke noe fast treningsopplegg her i gården. Sykler når jeg har tid. Kan være alt fra 1-4 ganger i uken. (merket kan henge i en tynn tråd, men det er fortsatt målet).
Ikke med i noe klubb eller treningsgruppe, men trives godt alene i marka på min fine terrengsykkel Funker det bra i år, blir det å satse enda litt mer mot neste års trippel. Å bli superbirkebeiner en gang i fremtiden må være målet. Lukter harde økter på rulleski til høsten (norsemann er også noe jeg kan tenke meg å prøve dersom treningslysten er der noen år til. meen da må jeg kanskje lære meg å svømme også )
Da er det vel bare å mate på videre med trening. Go fast!
Vil aller først få takke Roy aka "El Jefe" for at han sannsynligvis har påført meg utgifter i hundretusenkronersklassen i årene fremover, gjennom å lure meg til å kjøpe fulldemper. Takk ska'ru faen meg ha! Jeg trodde at det var i skisporten at det fantes flest prylbøgar, men her på forumet har jeg skjønt at det er syklistene som tar den kaka med god margin. Jævlig frustrerende å ikke skjønne en pøkk av hva det prates om her inne; Flytstier, crux, headset og krank, semiintegrert og spider. XC, allmountain, downhill, singelspeed og singeltrack! Vræææl!!!!!!! Og Roy sier jeg må ha bæsjguard og kjedefører, og det har jeg jo bestilt, selv om jeg ikke skjønner hva det er.. Uansett.. Har ikke blitt så hekta på noe siden jeg fikk mine første feite ski for noen år siden. Det var usedvanlig lett å droppe turen til Stryn i år, skogen ligger jo der og det er attpåtil gratis! (minus ny sykkel hvert år som må oppgraders med nye dempere med lock-out/down/in).
Vil aller først få takke Roy aka "El Jefe" for at han sannsynligvis har påført meg utgifter i hundretusenkronersklassen i årene fremover, gjennom å lure meg til å kjøpe fulldemper. Takk ska'ru faen meg ha! Jeg trodde at det var i skisporten at det fantes flest prylbøgar, men her på forumet har jeg skjønt at det er syklistene som tar den kaka med god margin. Jævlig frustrerende å ikke skjønne en pøkk av hva det prates om her inne; Flytstier, crux, headset og krank, semiintegrert og spider. XC, allmountain, downhill, singelspeed og singeltrack! Vræææl!!!!!!! Og Roy sier jeg må ha bæsjguard og kjedefører, og det har jeg jo bestilt, selv om jeg ikke skjønner hva det er.. Uansett.. Har ikke blitt så hekta på noe siden jeg fikk mine første feite ski for noen år siden. Det var usedvanlig lett å droppe turen til Stryn i år, skogen ligger jo der og det er attpåtil gratis! (minus ny sykkel hvert år som må oppgraders med nye dempere med lock-out/down/in).
Kan jeg få lov til å signere dette innlegget som mitt eget? Er akkurat samme for meg! Faens El Jefe!
CM a.k.a Siljekh fra ff-forum..
ps. håper sykker'n din er snart klar! Må være forferdelig å bare vente!
Halla Silje! Det er et sant helvete og vente! Måtte ta den gamle skranglete Hard Rocx'n ut på en tur på grus, men det hjalp omtrent like mye som paracet mot amputasjon..
Jeg? Jeg har da vel ikke gjort noe gærnt?!? Det eneste jeg sa var at om dere ikke blir med å sykler på den smale sti så kommer dere til å være grusomt forferdelig ulykkelige resten av livet.
Men nå er dere reddet, har sett lyset osv.. Nei forresten, lyset har dere jo ikke sett, det kommer når det blir mørkt til høsten og skauen blir opplyst av merkelige lysvesener på to hjul. Det er drita gøy, mhmm, helt sant!
Gled dere til mørket kommer og forumet forvandles til reine lysmessa, med LED, ampèretimer, lux og lumen. Ja, lampefeberen herjer..!
Sykkelsesongen varer helt til dere kan finne fram feite ski og brett, ja og vel så det.
Sånn. Go ahead and shoot me!
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Jepp, jeg innrømmer at Singlespeed har en fin klang, er jo rene bedehusstemningen på forumet når det snakkes om dette. Jeg skal jaggu bygge om den gamle Hard Rocx Fire Cambrium min (når jeg skjønner hvordan..)
Hva? Singlespeed er jo det reneste og mest ubesudlede ord gjennom historien. Det er like rent som Ghandi, svane og vakker jomfru.
Apropos singlespeed, her er en quote fra inititivtakeren til tour de france:
"I still feel that variable gears are only for people over forty-five. Isn't it better to triumph by the strength of your muscles than by the artifice of a derailer? We are getting soft... As for me, give me a fixed gear!" Henri Desgrange
Apropos singlespeed, her er en quote fra inititivtakeren til tour de france:
"I still feel that variable gears are only for people over forty-five. Isn't it better to triumph by the strength of your muscles than by the artifice of a derailer? We are getting soft... As for me, give me a fixed gear!" Henri Desgrange
... forøvrig står vel dette sitatet (vel og merke på originalspråket) i signaturen til forholdsvis rutinerte forumbruker Dan?