Gleder meg til heisbasert sykling nær sagt rett utenfor stuedøra. Men jeg lurer fælt på hvordan det er å bli dratt oppover heistraseen der på sykkel. Det er jo temmelig bratt oppover der.
Var en tur i bakken igjen i går, og nå er flere elementer på plass der oppe. Møtte folkene fra Kongsberg Skisenter som kunne fortelle at heisen åpner på søndag, og vil ha åpent søn-, tirs- og onsdager fremover. De hadde testet heisen, og det funket greit. De har "ryddet" litt i heistraseen, og karen mente det ikke skulle by på noen problemer å komme seg opp. Filosofien deres er ikke å "være verst", men et sted hvor alle kan finne seg til rette. De var også veldig lydhøre på å motta tips fra oss syklister, så dette virker lovende.
Redigert av rexiplex; 20/06/200809:42. Rediger grunn: tirsdag + onsdag står det på hjemmesidene, ja
Tittet innom på stitur i dag og løsningen med tallerkentrekk og sykkelfeste såg ut til å fungere vakkert. Anlegget ser ut til å trekke både skuelystne og mange pedaltråkkere med helhjelm.
jaja, det er vel bare å begynne å shoppe utstyr nå da...
var en tur i Grefsenkleiva igår, ble vel ca. 3t sykling der. mye teknisk utfordrende sykling for en stisykkelist, som gir god trening(og effektiv trening når en kan ta heisen opp).
kidsa drev å bygde nye løyper så det blir nok større utvalg enn de 2 løypene som er der idag.
var ganske uvant å kjøre opp heistraseen med sykkel. patenten med å feste kroken i en sele som er koblet til styret fungerte greit(kunne vært bedre/kunne vært værre).
selv turte jeg ikke å kjøre på alle hopp og gap-up... må trene litt mer før jeg tør å gasse på for fullt.