Ja, der er jeg enig. Synes den ble knall sjøl og. No fuss, og med identisk utstyr jeg hadde på Nomaden. Førsteinntrykket er bra, og det er alltid godt:-)
Jostein
Specialized Levo / Diverge
Re: Hva sykler du på i 2008 sesongen?
[Re: askimso]
#56751115/06/200813:35
Santa Cruz Chameleon XL Fox Talas RC2 Oro bremser med goodridge slanger Thomson Setepinne og stem King/Comp/721 hjul King styrelager XTR/XT gir XT krank Shimano DX pedaler (647) Gobi sete Azonic DW styre Odi Lock ons Hope setepinneklemme ( aldri kjøp hope qr)
Denne sykkelen brukes både til sti og utfor å fungerer godt til dette.
Sebastian Pedersen
[Re: holejos]
#56771515/06/200820:40
Ja, der er jeg enig. Synes den ble knall sjøl og. No fuss, og med identisk utstyr jeg hadde på Nomaden. Førsteinntrykket er bra, og det er alltid godt:-)
Jeg vil se DHI'en din jeg Hvilken er der? Hyllevare eller custom?
Jeg vil se DHI'en din jeg Hvilken er der? Hyllevare eller custom?
Hyllevare....og det var noe av poenget! Ville ha noe kjapt og billig. Det er den billigste DHI'n. Eneste jeg har gjort er å bytte bremser. No pics yet.
Santa Cruz Chameleon XL Fox Talas RC2 Oro bremser med goodridge slanger Thomson Setepinne og stem King/Comp/721 hjul King styrelager XTR/XT gir XT krank Shimano DX pedaler (647) Gobi sete Azonic DW styre Odi Lock ons Hope setepinneklemme ( aldri kjøp hope qr)
Denne sykkelen brukes både til sti og utfor å fungerer godt til dette.
søøt sak.. litt tyngre satt opp en min. men det funker som bare det.. happy riding
Gt Zaskar.. K2 Zum - "hybrid"..
[Re: hansib]
#56824216/06/200821:11
ramme: GT Hans "No Way" Rey trials 2005 Gir: Sram x.0(skifter og gir) Kjede: KMC x9 krans: sram 970 11-21 styre lager: Fsa XXL Krank lager: Fsa platinium Krank armer: Fsa Gravity 2005 Pedaler: Atom Lab Trialpimp Sete: odyssey junior Setepinne: billig uten merke Stem: nakamura ett eller annet Styre: Syntace noe...630mm Demper: Fox Talas RLC 2008 Bakhjul: 24" halo combat felg på deore nav. forhjul: 26" alexrims noe på på halo combat nav bak dekk: maxxis high roller 2.7 For dekk: schwalbe nobby nic 2.25 Bremser: hydrauliske deore skivebremser. (160mm foran/180mm bak
dette blir nesten 13k, men med nytt hjulsett bak blir det iallefall 2kg mindre..=P
I år har F700-en min fått litt ansiktsløftning, og har fått dette nytt siden originalt: Avid Juicy 5 185/160 (forbremsen kommer, avbildet med gammel Clara XT Shadow + XT forgir LX Hollowtech II-krank Eggbeater C Lefty fra 2000 (kjøpt brukt og fikset på) Mavic Crosstrail Disc Lefty hjul Flite sete + sånn diverse.
Bildet tatt rett før Farrisrunden i år.
Men nå kommer feripenga, så kanskje det blir en kanondale-sykkel til med sprettrompe neste uke
hva jeg bruker sykkelen til...jo jeg sykler alt mulig med den, den er digg å hoppe med, som er hovedsakelig det jeg gjør. 180 på flatmark er lett, og 360 er neste mål.
grunnen til at jeg har større skive bak enn foran er at jeg trenger større bremsekraft bak når jeg hopper på bakhjulet, men skal snart få 180mm foran og.. ny bakfelg snart og...
hva er det som gjør at du ikke tror at dette er noe å sykle på egentlig???
No offence, til hoppingen din er den sikkert perfekt.
Trenger vel egentlig ikke skivebrems med 203mm skive for å blokkere et bakhjul? Såvidt jeg vet funker det fint med standard v-brems, bare man er hard nok i klypa.
[Re: thue]
#56942019/06/200812:19
Turner RFX Large Fox Vanilla 36 RC2 Shimano XT bremser RaceFace krank med 26/36/bash of firkantaksling King styrelager King HD baknav på Mavic 519 Noname fornav på DT E540 Intense System 4 dekk Thomson setepinne WTB Laser V sete Blackspire stem USE karbonstyre Time Attack thermoplastpedaler Alivio/Capreo bakgir XT/XTR frontgir
_________________________ Det er utstyret det kommer an på!
[Re: thue]
#57289227/06/200800:06
Finally got my bike! For the rest of the season I will be cruising around on my new Kona Dawg Primo (2007). Bought at Wheelworld for the sweet price of Nok 8400!!!!
I will stay in California for two weeks of fun with it before I take it home to Norway. By the way, Virgin Atlantic doesnt charge anything for a mountainbike, if somebody is thinking of importing your own bike.
Redigert av Mr. Wicked; 27/06/200805:11.
Until mountain biking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm. (Jacquie Phelan)
OK, her er mine: 2007 Commencal Meta 5.5.1 (fotografert et godt stykke hjemmefra):
Langtbort vet jeg hvor er! Fortell, noen gode ruter rundt høsbjørkampen jeg bør vite om?
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Jess, da er mitt nye leketøy i hus. Testet såvidt, og gleder meg villt til denne sommeren
Gliset:
Talas 140 '09:
Specs: Yeti 575 med Fox DHX Air 05 Talas 32 140-120-100 '09 XT rund baut (bortsett fra forgir) Synchros-felger RR-dekk (forsvinner vel etter hvert) Pedaler: TBA
Takker, skibum. BBB-pinnen blir der til lommeboken gir go for en Joplin Den var en del av en utstyrspakke jeg fikk med, så det ble litt dumt å begynne å bytte. Sykkelen ble kostbar nok som den er
Sykkelen er stort sett original men jeg har montert nye hjul bestående av Mavic 717 og Hope 2. Har også lagt på schwalbe NN dekk Samt ny cocpit med easton monkey lite styre og ec90 stem.