Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 10 av 12 1 2 8 9 10 11 12

Terrengsykkelrittet 10. mai

Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: edmann] #550716 10/05/2008 19:53
ØyNe Offline
Veteran
Veteran
Kjempeflott ritt, og takk til alle som har jobba hardt for å få dette til! Det må være årets ritt, og det før sesongen er i gang...

Men jeg lurer på om de hadde litt problemer med resultatlista... Jeg står ikke på den, enda jeg kom inn på under 2 timer på 1 runde. Andre som har lignende problemer?

Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: ØyNe] #550718 10/05/2008 19:57
josse Offline
Jeg er heller ikke kommet opp enda. Det ordner seg sikkert...

Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: runermm] #550725 10/05/2008 20:43
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
I want to ride my bicycle
Sitat: runermm

Fint driv der, Ole - og gratulerer med seieren! Fikk du anledning til å sykle i det første stipartiet eller måtte du knote i kø?

Og downhillboy Emil Carlson på andre. Dæven!

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: edmann] #550729 10/05/2008 20:48
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Sitat: edmann
ja, den bakre skruene i bakdemperen var helt løs. Så da er det en stor mulighet for at det var tommygutt.

Skylder deg og kammeraten din en stor takk for god hjelp ICON_SMILE Dere viste gjennomsnittet av dagens publikum og deltagere, hyggelige og hjelpsomme ICON_SMILE

Ble mye krøll med sykkel i dag, men alikevel, du verden for et ritt!! Runde 1 var morsom på tross av mye kø og gåing, mens runde 2 ble vannvittig tøff for min del. Alikevel sitter jeg igjen med masse gode miner og gleder meg allerede til neste år! Jeg har brutt noen psykiske barrierer i tøft terreng og jeg har blitt enda fullere av beundring for eliten, som klarer to runder ned mot 2 timer og 30 minutter. Hatten av for Hovdenes & Co.

Prikkfritt arrangement!!

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: tommygutt] #550732 10/05/2008 21:00
Sherlock Offline
Entusiast
Entusiast
Må si at jeg er kjempe imponert over arrangementet, spesielt ut ifra at det var første gangen.

Vidre må jeg si at jeg var sinnsykt glad jeg bare hadde valgt 1 runde.
Tøffe greier dette her. Må trene mer på sti. ICON_SMILE

Glenn

NBNL

26.43
Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: Sherlock] #550742 10/05/2008 21:52
Arnebv Offline
Besatt
Besatt
Jau
Artig ritt, sjølv om eg ikkje fekk sykla så veldig mykje. Vart labbing på første og andre stiparti og lite vilje til å sleppe forbi, og når eg endeleg kom meg forbi gågjengen, punkterte eg, og punkterte igjen. Punkterte faktisk tre gonger og hadde kun 2 slanger. Dette resulterte sjølvsagt i at eg måtte gå ein time, før ein eller anna tursyklist, var snill og gav meg ein slange for 28" hjul, slik at eg til slutt fekk karra meg (woble/woble) dei siste 3km til mål.

Nobby nic + meg blir visst aldri ein god match. frown

Mitt første ritt gav vel ikkje så overflod av meirsmak sykkelmessig, men har iallfall gitt meg noko å revansjere. ICON_SMILE

PS: Eit par av utforkjøringane var heilt gull å leike bombefly ned tommelopp

Fly like a buffalo, sting like a flea
Facebook:Stisykling på Stord
Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: JonahHex] #550750 10/05/2008 22:59
amrdhh Offline
Fersking
Fersking
Sitat: JonahHex
La meg laaaangt bak i gruppe 4, og her var det bare stas. Smil og småprat hele tiden, når noen gikk på trynet var det umiddelbart noen som stoppet og uttrykte sin bekymring. Fikk selv hjulpet en kar med ødelagt kjede med et av ekstraleddene jeg hadde i sekken, kjekt at de kom til nytte når jeg selv ikke hadde uhell.

Vet ikke hvor mange som utvekslet kjedeledd i rittet, men jeg fikk iallefall et kjedeledd av en grei kar. Dersom det var deg, ville jeg bare si tusen takk. Var en stund redd jeg måtte trille hjem siste halvdel! ICON_SMILE

Re: Terrengsykkelrittet -overta startnr? [Re: amrdhh] #550756 11/05/2008 00:37
JonahHex Offline
Leppedefekt kåbbåj
Leppedefekt kåbbåj
Jeg hjalp startnummer 423.... ICON_SMILE

R-E-S-P-E-K-T til Terrengsykkelrittet [Re: JonahHex] #550758 11/05/2008 06:00
E
EmilC Offline
Ringrev
Ringrev
E

Vurderte å slenge opp en egen "Respekt til Terrengsykkelrittet" - tråd, men setter det inn her i stedet:

(Ordet RESPEKT leses med innlevelse som Harald Eias Khalid Iqbal når han skjeller ut Jølsrud...)

RESPEKT til Øyvind Aas og resten av arrangørteamet - topp karakter for både initiativ og gjennomføring!

RESPEKT til alle som fullførte.

RESPEKT til alle som av en eller annen grunn ikke fullførte, men har lyst til å prøve igjen til neste år.

RESPEKT til alle som var spreke/ dumme nok til å kjøre to runder av dette her. 1 runde var akkurat nok for beina mine. Har aldri vært så glad for å få kjøre grus som da jeg kom til Skullerud!

RESPEKT til alle som slapp meg frem. Dette gjelder særlig da vi som var raskest i 1-rundes klassen tok igjen bakfeltet av 2-runderne før og under første stiparti. Absolutt INGEN var kjipe når det kom en ivrig downhillsyklist som ropte "høyre", "venstre" eller "i midten". Og her var det SMALT!

RESPEKT til Ole Blokhus som kjørte fortere enn meg ICON_WINK

Jeg kunne dessverre ikke være tilstede på premieutdelingen - hadde planer om å dele ut mye av dette skrytet da, men jeg måtta dra tidlig, da samboer skulle reise bort, og trengte bilen...

Emil

Jeg er på rømmen
Er du på rømmen du og?
Alt står stille her
Jeg vil kjenne trærne suse fort forbi
JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: EmilC] #550759 11/05/2008 06:21
Lapavoni Offline
Ivrig
Ivrig
Da var det gjennomført og etter en god natts søvn så er jeg klar til neste år.

Med et nærmest totalt fravær av trening klarte jeg å fullføre to runder. Jeg fløt vel på ti års gammel grunntrening. To punkteringer (hadde to slanger med meg) og kjedebrudd ca 4 km fra mål og måtte dytte/trille det siste stykket i og med at kjedekutteren var mistet i skogen et sted.

I Fjellstadbakken på runde to var det full krampe i begge beina, men jeg kom meg opp på et vis.

Til neste år skal jeg ha litt mer trening i kroppen, litt mer luft i bakhjulet evt slangeløst, C02 patroner (pumping er tungt når man allerede har vondt i armene). Jeg drakk mye, men til neste år må jeg drikke enda mer. Og til sist, litt færre kilo på kroppen.

Til arrangementskomitéen må jeg si at dette var bra gjennomført. Jeg skulle gjerne ha hatt en drikkestasjon midtveis i runden i stedet for på Skullerudstua.

Traséen er super. Traskingen i første stiparti tåler vi, men jeg la merke til at enda så sliten jeg var så brukte jeg kortere tid på distansen Haraløkka - El Paso på andrerunden.

Jeg fant ikke noe bilde av meg, men Morten fikk tatt et par bilder av sønnen min på 4 1/2 år:

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: Lapavoni] #550788 11/05/2008 08:29
sykkeloyvind Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Takk for alle tilbakemeldinger. Som deltager selv var dette neste litt overveldende. Å komme i mål etter to knallharde runder foran masse publikum, musikk, vaiende vimpler, blide folk osv gjorde det meste av de siste ukes overtidsjobbing mer enn hvert det. Beina bar nok preg av noen sene kvelder i det siste og jeg hadde kramper i begge hendene. Dette har jeg ikke opplevd i terrengsykkelritt siden et kaldt regnværsritt på Gålå i 1996. Løypa vil bli mer fremkommelig med litt bruk og evt puljestart vil kunne løse en del av køene. Vi vil aldre gjøre dette til et enorm massearrangement, men har plass til flere neste år.
Drikkestasjon vil vi jobbe med. Vi ønsket ikke å pushe goodwillen med kommunen å kjøre bil innover i Marka i år, men neste år våger vi det. På grusveien langs Nøklevann bør være en OK beliggenhet for denne.
Ole Blokhus syklet rett nok fortere enn Emil, men han startet også i gruppa før. Tiden hans er korrigert, men om han hadde syklet like fort i samme gruppe som Emil, eller om Emil hadde hengt seg på Ole hvis de syklet sammen får vi ikke svar på.
Jeg gleder meg allerede til neste år. Kanskje endres løypa noe, kanskje blir den lenger, kanskje tilbyr vi tre runder. Uansett er det klart at vi ønsker å gjøre dette igjen og jeg tipper kommunen kommer til å la oss gjøre det også.

Takk for innsatsen. Vi sees i Marka og vi sees igjen neste år.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: Lapavoni] #550789 11/05/2008 08:35
svegar Offline
Besatt
Besatt
Takk for et flott arrangement, kjempegodt gjennomført på alle måter. For min del gikk det fint, med blytunge bein på grusen men overraskende fin flyt i terrenget likevel. Jeg rulla over mål med et fett glis, og går fortsatt og kjenner på noen av terrengpassasjene. Dette ga virkelig mersmak!

Jeg har et par forslag til forbedringer til neste år, dette er ting som på ingen måte ødela for den gode opplevelsen:

- Drikkestasjonen burde vært ca. halvveis på runden, for eksempel langs Nøklevann etter andre terrengparti, det burde være praktisk mulig å få til noe der? Supert med flasker på drikkestasjonen, men da bør det være flasker som kan brukes. 1 liters flasker passa dårlig i flaskeholderen min.
- Chip, sånn at en kan se litt på løpsutviklinga, for eksempel med passeringstider ved den nye drikkestasjonen og ved runding.
- Legg om første terrengparti, jeg tror svært, svært få sykla noe særlig i den første halvdelen av dette. Dette til tross for at vi hadde griseflaks med føret og mye tørrere løype enn en strengt tatt kan regne med på denne årstida. Jeg tror morofaktoren uansett nivå blir bedre om det blir litt mer flyt i terrenget her. Andre og tredje terrengparti er supre når det er tørre forhold.

Og igjen; kommentarene over bør leses som forslag til justeringer for å lage et flott arrangement enda bedre.

sv

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: sykkeloyvind] #550809 11/05/2008 09:52
Roger Sandum Offline
Mest Bare Roger
Mest Bare Roger
Mitt ritt tok bråslutt på vei ned fra Gardfangåsen dessverre. Et premiestup over styret og særdeles dårlig fallteknikk resulterte i at det gikk et par-tre ribben.

TAKK til dere som rett bak, og tok dere tid til å hjelpe. Jeg er svært takknemlig selv om dere bare ble belønnet med smerteskrik der og da.

TAKK til sykepleieren på posten ved Skytten, som løp opp til meg på rekordfart, og viste akkurat den omsorg jeg trengte der og da.

TAKK også til anonym tilskuer som fulgte sykepleieren, og som trillet ned sykkelen min.

TAKK til ambulansegutta som tok seg bryet med å kjøre helt ned til El Paso på veier som ikke er beregnet for fire hjul. (Beklager til alle dere som ble heftet av ambulanse på ville veier)

TAKK også til tilskuere som dyttet opp ambulansen da den kjørte seg fast.

STOR TAKK til syklende Lege-Lars. Ikke stort å gjøre med brekkasje på ribben, men kyndig undersøkelse og beroligende ord var likevel til stor trøst.

TAKK til arrangørene generelt for et fantastisk godt gjennomført ritt, og særlig for at sanitetsorganisering var av det beste man kan be om. Selv ambulansepersonellet var mektig imponert. Egen syklende lege var mer enn de hadde vært borti før.

TAKK til Øivind Aas spesielt! Selvfølgelig for initiativet, men særlig for den gode mentaliteteten. Selv i kampens om plasseringer tok han seg tid til å forsikre seg om at det gikk bra med meg. Det kvalifiserer, som det skrives over her, til RESPEKT!

Jeg gleder meg til neste år!

Roger turtle

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: Roger Sandum] #550835 11/05/2008 11:25
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Var det du Raske Roger, som lå livløs i løypa, eller var det en annen kar??

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: tommygutt] #550840 11/05/2008 11:41
Roger Sandum Offline
Mest Bare Roger
Mest Bare Roger
Det var nok Raske Roger det gitt... (eller Bare Roger som vel er mer dekkende).

"Livløs" var vel ikke akkurat slik jeg opplevde det de første, mest smertefulle minuttene ;-) Da var det nok en del lyd.

Utrolig bittert, men når uhellet først var ute så må jeg si at "servicen" var upåklagelig. Lærdommen er, det alle som kan dette vet, at det er ikke farta som er farlig - det er bråstoppene... Hadde jeg gutsa over den rota hadde det gått bra. Utfeiging med dertilhørende upassende bremsing gjorde at det var rota som vant :-(

Men; I'll be back!

Roger turtle

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: Roger Sandum] #550841 11/05/2008 11:42
ØyNe Offline
Veteran
Veteran
Var det deg jeg tok under skuldrene og løfta ut av stien da du lå og hadde problemer med å puste?
Jeg møtte noen medic-folk litt lenger nede i bakken, så jeg regna med du fikk hjelp! Håper det gikk bra med deg!

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: ØyNe] #550844 11/05/2008 11:51
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Da var det nok deg ja. Jeg sykla fortere enn noen gang og fikk tilkalt lege. Jeg møtte sykebilen på grusveien 5 minutter senere, så jeg regnet med at du fikk god hjelp :-)

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: tommygutt] #550872 11/05/2008 13:11
Stine L Offline
Ringrev
Ringrev
Riktig god bedring med ribbeina, roger! Sov sittende og spis smertestillende. ICON_WINK Det blir bedre etterhvert selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

Gratulerer til Eli/Fujifan som ble nr 2 på en runde, kun få minutter etter vinneren - veldig bra! notworthy

Forstod etterhvert at det kun var premiering til eliten og at de raskeste jentene og gutta på en runde verken fikk premier eller noen form for markering. Kanskje noe å vurdere til neste år?

Quote:
Takk for selskapet (startnr 350)
Hvis det var sunnmørsskravle så var det nok meg.

Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis ICON_TONGUE
www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! ICON_SMILE
(x-MTBea)
Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: Zagato] #550962 11/05/2008 17:01
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Quote:
Syntes også merkingene ble satt opp for sent. Jeg kom i går, og hadde tenkt og sykle løypa da, men det var jo ikke merket, så det gikk ikke og sykle løypa.

Nå kan det vel påpekes at kartet med den avmerka traseen har ligget ute på nettet i ukesvis. Øyvind og jeg var dessuten ute og merka løypa på tirsdag (men merkebånda kom opp seinere, ja), så det hadde nok gått hvis du virkelig ville.

Deadline på nytt blad et par dager i forkant av rittet forklarer nok også litt.

Jeg er også stum av beundring overfor gutta som er i stand til å sykle to runder på to og en halv time. Jeg er også målløs av beundring overfor alt det gode humøret. Tipp, topp, dette var stas.

Gleder meg til det skal arrangeres World Cup her! ICON_WINK

Gaute
Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: gauter] #550984 11/05/2008 17:43
sykkeloyvind Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Vi kan heller ikke dessverre merke løypa flere dager i forveien da Oslos turgåere vil rive merkebåndene ned å beskylde oss for forsøpling. Derfor gikk løypeansvarlig i Frøy, Lasse Johansen gjennom hele løypa med merkebånd natt til lørdag. I tillegg hengte jeg, sammen med Gaute og Aslak Mørstad opp skilt på onsdag og torsdag.
Kartet er såpass presist at det er greit å finne løypa, spesielt etter alle sporene som var der etter en god del titalls gjennomkjøringer de siste ukene.
I morgen blir det tur for å hente inn merkebåndene som måtte henge igjen.
Forresten vil jeg si at jeg er imponert over at så godt som ingen av deltagerne ikke kastet noe i løypa. Jeg så veldig lite søppel på mine to runder (2.50.45) i går. Selv hadde jeg 4 klissete gele-pakker under trøya da jeg gikk i mål.

Bra det går bra med deg Roger.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: sykkeloyvind] #551003 11/05/2008 18:21
JOF Offline
Entusiast
Entusiast
Stor takk til arrangør for et meget bra ritt! Simpelthen ypperlig gjennomføring. Dessverre måtte jeg bryte etter et aldeles glimrende læreboktilfelle av girøreknekk med påfølgende mølje inn i hjulet og åttetall.
Aner ikke hvor dette skjedde, men det tok 1 time og 10 minutter å gå tilbake. I løpet av den tiden var det diverse hyggelige karer som tilbød seg å hjelpe med både det ene og det andre. Imponerende. Tommel opp!

Jan Ove
--
Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: JOF] #551035 11/05/2008 19:03
G
Grubler Offline
Entusiast
Entusiast
G
Må bare hive meg på alle gratulasjonene til arrangøren her!
Veldig artig ritt, men også fryktelig slitsomt!
Mange trivelige folk og nesten ikke noe kjefting i løypa.

Skikkelig artig med et ritt hvor tekniske ferdigheter betyr såpass mye. Var mange sekunder å tjene bare på å bombe ned de tekniske partiene.

Gleder meg allerede til neste år. Da får man bare satse på at formen er noen hakk bedre slik at man orker å komme opp de bratteste kneikene. Ble litt for mye gåing på meg i år pga for lite krefter.

Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: sykkeloyvind] #551036 11/05/2008 19:04
Roger Sandum Offline
Mest Bare Roger
Mest Bare Roger
Mitt inntrykk var også at folk stort sett ryddet opp etter seg seg selv og andre. Jeg lå for eksempel og søplet ned løypa, men ble pakket pent sammen og transportert tilbake til start ;-)

Stor takk til ØyNe og andre som måtte ha sørget for det...

Txs!

Roger turtle

Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: JOF] #551048 11/05/2008 19:19
D
DagRS Offline
Ivrig
Ivrig
D
Sitat: JOF
Stor takk til arrangør for et meget bra ritt! Simpelthen ypperlig gjennomføring. Dessverre måtte jeg bryte etter et aldeles glimrende læreboktilfelle av girøreknekk med påfølgende mølje inn i hjulet og åttetall.
Aner ikke hvor dette skjedde, men det tok 1 time og 10 minutter å gå tilbake. I løpet av den tiden var det diverse hyggelige karer som tilbød seg å hjelpe med både det ene og det andre. Imponerende. Tommel opp!

Meldte meg som frivillig da jeg på mandag forstod at skaden i hælen ikke ville bli bra nok til å gjennomføre rittet med stil.
Jeg ble plassert på vakt 33 sammen med en hyggelig kar fra Frøy. Vi passet på krysset ved Rustadsaga. Der den "bratte" bakken opp mot Bråthen begynner og den grusete nedkjøringen fra Rustadsaga slutter.
Et viktig punkt å holde "rent" for potensielle farer i og med at det er et av de mest trafikkerte innfartene til marka.

Her kom det folk i gåstol, rullestol, demente, mødre med barn, fedre og mødre med sykkelvogener. Alt som kunne krype og gå skulle ut i marka på lørdag (til og med biler og hester).

Oppsiktsvekkende mange hadde ikke hørt om løpet.
Vår oppgave var å gjøre folk oppmerksomme på løpet og å få dem til å vise hensyn samtidig som vi måtte ivareta syklistenes sikkerhet.
Oppgaven var faktisk langt fra enkel.
Vi møtte faktisk mennesker som ikke var villige eller ønsket å ta hensyn.
Det værste tilfellet var en familiefar med tre unger og kone som både var aggresiv og nektet å imøtekomme en høflig tone.
Han skulle faen meg gå akkurat hvor han ville og syklister var et helvetes herk som skulle brenne en viss plass. Han sa bla annet "når ska vi vanlige folk få benytte oss av marka"
Han dro med seg unger og kone over på motsatt side av veien og gikk så bredt som mulig.
Han utsatte seg selv, sin familie og noen syklister for en stor fare.

Nå skal det sies at de aller aller fleste var hyggelige og veldig interesserte i løpet og håpet at det ble en årlig tradisjon, men tre fire slike kjipe kommentarer ga en viss nyanse.

Syklistene i dette løpet var i en egen klasse. Hyggelige kommentarer og en fin tone. Vi snakket med flere som måtte bryte. Ingen sure miner. Bare lovord. Folk som hadde fullført kom tilbake til post og delte sin erfaringer og slo av en sykkelprat. Det ble satt pris på, vi stod der jo i over fem timer.

Når det også er sagt vil jeg komme med et lite hjertesukk angående forberedelser "briefing" av frivillige før slike løp. Vi burde hatt et møte alle sammen i forkant (frivillige og arrangør).
Det hadde gjort oss litt bedre forberedt og noen av de ubehaggelige episodene hvor vi ble skjelt ut av publikum hadde kanskje ikke blitt opplevd like ubehagelige.

Jeg må også si at jeg ble mektig imponert over stemningen og den herlige tonen blant syklistene. Det var belønning god nok for meg i går. Neste år skal jeg selv "suse" rundt i løypa.
Da håper jeg at sikkerheten blir enda bedre forberedt og ivaretatt. Det tror jeg alle er tjent med.

Håper du blir kjapt bra igjen Roger. Det var vel deg vi så framme i ambulansen på vei hjem.

"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success."
~ Doug Larson

Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: JOF] #551055 11/05/2008 19:24
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Sitat: JOF

Var sikkert du som ropte "girøre ønskes kjøpt" da sikkert? ICON_SMILE

Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: tommygutt] #551065 11/05/2008 19:32
O
olaval Offline
Entusiast
Entusiast
O
Det var nok denne karen som ropte det han kunne etter å få kjøpt et girøre - stor takk til Kjell som helt tilfeldighvis hadde med seg et som passet min "dumme" Anthem.

Jeg får satse på at det går bedre til neste år - takker for et flott ritt med mer enn nok av utfordringer.

Abel

-----------------------------
Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: Lapavoni] #551071 11/05/2008 19:40
E
einaras Offline
Entusiast
Entusiast
E
Moro med så mange bilete frå rittet på nett såpass kjapt. Jaggu fann eg ikkje mi eiga punktering dokumentert:

Har markert linjevalget som resulterte i punktering, dei fleste la seg til venstre i bilete, eg tok inner'n og det såg heilt greit ut, men utover på rullestokkane begynte bakdekket å woble..

Vedlegg
24349-_MG_8637_edit.jpg (346.07 KB, 97 nedlastinger)
Redigert av einaras; 11/05/2008 19:43.
Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: einaras] #551094 11/05/2008 20:23
henrikg Offline
Besatt
Besatt
Hånda i været den som gjerne skulle hatt litt mindre mellomrom mellom plankene i kloppa rett etter dette partiet.

Anders Hovdenes

Geir Lien

Ola Kjøren

Lars Petter Stormo

Stian Boasson Hagen

Thomas Dahlsrud

Henrik (med hånda i været)

Re: Terrengsykkelrittet = moro! [Re: sykkeloyvind] #551095 11/05/2008 20:23
F
frodev Offline
Entusiast
Entusiast
F
Sitat: sykkeloyvind

I morgen blir det tur for å hente inn merkebåndene som måtte henge igjen.

De merkebåndende var ikke mye verd, ute i skogen... litt gul skrift på svart bunn var lite synlig mot brune granlegger, omvendt farge hadde vært mye bedre. Fortell det til Scott. Nåja, man fant da veien lett likevel. ICON_SMILE

Sitat: sykkeloyvind
Forresten vil jeg si at jeg er imponert over at så godt som ingen av deltagerne ikke kastet noe i løypa. Jeg så veldig lite søppel på mine to runder (2.50.45) i går.

Støttes. Jeg er nettopp tilbake fra en rolig joggetur i skogen. Ca halvparten av løypa ble "inspisert". jeanclaude Plukket med meg 13 items tilbake til en søplekassa på løkka, hovedsakelig rester etter Maxim-produkter. Det sto to flasker på toppen av Slettfjell, også fant jeg to flasker i bekken langs grusveien rett etter Slettjell. Sistnevnte må være et regelbrudd, mens det andre kan gå på kontoen for slurv og uhell. Mer enn godkjent søppeldisiplin, ja.

Ellers burde ikke slitasjen i traseen vest for Elvåga skremme noen i kommunen/ØV/ØX/eller andre. Ikke noe problem, skjønt rittet var vel ekstremt heldige med vær og føre i år, både siste uka og pga tilnærmet snøfri februar og mars.

Re: JUUHUU dette var moro: Terrengsykkelrittet [Re: henrikg] #551101 11/05/2008 20:29
K
kalo Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
K
Hehe, morsomt å se at det var flere! Men den gikk ok på andrerunden, var litt mer konsentrert da:-)

Side 10 av 12 1 2 8 9 10 11 12

Moderator  support