holejos - hvilket styre er det montert på den slanke, lette og stilige Everesten? Så ut til å ha relativ kort reach?
Det er Ritchey WCS anatomisk 44 cm. Just the way I like it! For meg som liker å ligge i bukken når jeg gir jernet, så har det vist seg at Ritchey's geometri i anatomisk utførelse passer bra! Jeg liker også å ligge med hendene oppå hendlene, derav de høyt plasserte hendlene
Jostein
Specialized Levo / Diverge
Re: Hva sykler du på i 2008 sesongen?
[Re: Stein]
#53963918/04/200806:47
Så det er DET som gjør at det ikke blir noen Scott Gambler!
NEI. Det blir Team Oslo Sportslager i år så den saken er egentlig veldig grei:-)......
Grunnen til at det ikke blir DH sykkel i år er: 1. 20000 kr i baksmell på skatten (delvis kalkulert..) 2. Utbygging av inngangsparti på huset, 50-70000kr 3. Service på Audi'n med reg.reim skfite. Estimated 17000-20000.
Ergo, ingen DH sykkel i mils omkrets:-( Veldig synd egentlig, men lommeboka taler for seg. Det er jammen dyrt å leve aleine!!
Redigert av holejos; 18/04/200806:47.
Jostein
[Re: holejos]
#53964218/04/200806:49
Ouch! Jeg bare fleiper, selvsagt. Det jeg ville si var "Den sykkeolen ser jaggu ut som den koster et halvt boliglån". Da er det jo greit med en sånn ordning. Aktivt comeback i år, altså?
#53964718/04/200806:51
3. Service på Audi'n med reg.reim skfite. Estimated 17000-20000.
Håreheitesatanlainen!
Du må jo snakke med Rabba og få ham til å guide deg nedover Tysklands bilartz-strassen! Dette kan umulig være billigere enn en tur til Tyskland ink. service på kjærra?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#53965018/04/200806:54
3. Service på Audi'n med reg.reim skfite. Estimated 17000-20000.
Håreheitesatanlainen!
Du må jo snakke med Rabba og få ham til å guide deg nedover Tysklands bilärtz-strassen! Dette kan umulig være billigere enn en tur til Tyskland ink. service på kjærra?
Beklager å møkke til denne tråden, men ja, det er helt vilt! Den prisen jeg oppgir er for å ta servicen i Sverige. Audi i Drammen skulle ha den nette sum av 33000!!!! Da kan du skrive Håreheitesatanlainen! med store bokstaver....
Jostein
#53965318/04/200806:57
NEI. Det blir Team Oslo Sportslager i år så den saken er egentlig veldig grei:-)......
Grunnen til at det ikke blir DH sykkel i år er: 1. 20000 kr i baksmell på skatten (delvis kalkulert..) 2. Utbygging av inngangsparti på huset, 50-70000kr 3. Service på Audi'n med reg.reim skfite. Estimated 17000-20000.
Ergo, ingen DH sykkel i mils omkrets:-( Veldig synd egentlig, men lommeboka taler for seg. Det er jammen dyrt å leve aleine!!
Selg Audien og takk meg etterpå!
Finnes masse rimeligere alternativer med koppholder og sykkelstativ
Redigert av GogBozen; 18/04/200806:59. Rediger grunn: mer
No added style
[Re: Stein]
#53965418/04/200806:58
Det fine med en del ingeniør-biler som f.eks Audaer er jo som kjent at man må demontere halve bilen for å utføre blant annet regreimskifte. Da er det klart det blir kroner.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
[Re: bik3man]
#53965818/04/200807:00
Det fine med en del ingeniør-biler som f.eks Audaer er jo som kjent at man må demontere halve bilen for å utføre blant annet regreimskifte. Da er det klart det blir kroner.
Sant, serviceprisene på Audi er hinsides all fornuft! Det var ikke noe overraskende at denne servicen ble så dyr, men slike ting kommer aldri beleilig... Min motor er spesielt dyr på service også, dessverre...
Sitat: gogbozen
Glad jeg har kjede på både bil og sykler ... \:\)
Ja, du sier noe.
Jostein
#53967218/04/200807:13
Dæven! Så mange nye innlegg siden jeg la inn bilder av sykkelen min som svar på "Hva sykler du på i 2008 sesongen". -Og (nesten) alle dreier seg om priser på Audi-reparasjoner...
- I know that human beings and fish can coexist peacefully (George W. Bush)
[Re: vegar]
#53968318/04/200807:18
Når har du tenkt å bytte skinn på den bilen? Noe du ikke er bekymret for at gjørmeflekker synes?
Jeg har skaffet meg en Racer X i år og gleder meg stort til å få den ut i skogen. Regner med at jeg blir stuck med denne i noen år fremover. Jeg er ganske fornøyd med oppsettet, men jeg sikler svært på det nye XT-hjulsettet fra shimano. Før eller siden blir det nok et slikt.
Jeg vil bruke sykkelen slik som den fremstår på bildet denne sesongen, bortsett fra at dekkene vil bli byttet ut med Nobby Nic.
Redigert av JB.; 19/04/200819:52.
I was just riding along...
[Re: JB.]
#54033919/04/200819:44
kjørte enduro for noen år siden på en gas gas ec 300 2t men det ble dyrt som småbarnsfar så nå har jeg kjøpt meg en brukt votec tox. har syklet noen mil i løpet av de siste dagene med guttungen bakpå og det er en god følelse.
Denne er såvidt testet,skrudde den sammen på torsdag.Om formen kan dukke opp er det her en sykkel som går fort.Sykkel overgår syklist ihvertfall,he he
Har byttet ut gir med XO vriskift og X9 navgir.Syns det passet bra på en sånn her sykkel. Ny kortere stem.Fra 120mm til 90mm.Bart Brentjens series. Sete.Sitter bedre på Fizik Gobi enn Scott original.Setet er faktisk i samme farge som striper på ramme.(gold).Litt jålete. Pedaler.Mine gamle 646 henger med fortsatt.Må ha større plattform for jegsliter med krampe under foten ved for små pedaler.Kan bruke karbonsko men de er for glatte i skauen syns jeg. Og til sist:Den var helt knall på en grus/lettstitur.Skal bli gøy å sykle i år.
fart før ferdighet
[Re: JB.]
#54048720/04/200811:38
Flott Titus du har der JB. Kjøpt den fra Rakkar.no?
Stian
Takk for det Sykkelen ble kjøpt i USA siden familien min bor der. Gøy at Rakkar tar inn Titus til Norge, det er ikke ofte man ser en slik sykkel her på berget.