Vi kjører igang med fast TID hver uke til fast tid fremover.
Vi kommer etterhvert til å konsentrere oss om Strømsåsen når den er klar for innrykk, men i første omgang begynner vi pent med en tur i solfylte Bragernesåsen. Nærmere bestemt runden som er beskrevet i siste nummer av Terrengsykkel, plussminus det vi måtte føle for avhengig av snø/gjørme/blåbær/osv.
Tid: torsdag 24/4 kl 1800 Sted: Thorleif Haug-statuen i svingen nedenfor Spiralen, bak Sykehuset. Runde: "Stikos i Sentrale Bragernesåsen", altså lysløype opp til Stibolt, bort til Spiralen, naturstirunden, eventuelt annet småsnacks, nedkjøring på sti fra Stibolt. Lengde: 2-3 timer Tempo: rolig, iallefall i klatringene i starten. Påbudt: hjelm og smil
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Jeg lover å sykle ekstremt langsomt. Faktisk så langsomt at det nesten blir baklengs. holejos kan jeg ikke svare for, men jeg har mine tvil.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Holejos kan sykle i ring rundt oss alle! Jeg prøver å stille, litt avhengig at jeg blir ferdig med verandaprosjekt først. Jeg hater de bakkene opp der, men jeg synes jo det er gøy så fort man er oppe, og ned er enda mer gøy!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Hvis dere lover å ikke sykle så fort blir jeg med.
Lover? Please!
Den rustne teknikken og elendige formen du omtaler i en annen tråd kan du hive på skaugen..... Jeg har aldri opplevd deg med rusten teknikk hvertfall Må få til en tur snart!
Tegnestiften er korrekt plassert. Det enkleste er å parkere på avgiftsparkeringen nedenfor Sykehuset. Oppe i svingen ved Spiralen har det blitt forbudt å sette bilen.
KO
Tegnestiften er korrekt plassert. Det enkleste er å parkere på avgiftsparkeringen nedenfor Sykehuset.
Avgiftens stopper 16 eller 17, så når vi er i gang er det ganske så gratis. Ingen grunn til å knekke sparegrisen på jakt etter kronsestykker med andre ord!
Evt kan man parkere foran døra til slasher og betale med øl.
Jeg håper all snøen har forsvunnet fra Naturstien slik at vi får litt flyt i kjøringa, ikke cyclocross-esque slik det var i forrige uke.
KO
Hvis landveisholejos sykler i ring, så krysstakler vi han, bare litt
haha! Ser det for meg! Vi gir han en god dult så han kaver på bakken et lite sekund mens han bare å få orden på armer og ben. Men akkurat som en overivrig liten guttatalp så bare spretter han opp igjen, rister på plass hjelmen og fortsetter å sykle i ring rundt oss. Om og om igjen...
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Men akkurat som en overivrig liten guttatalp så bare spretter han opp igjen, rister på plass hjelmen og fortsetter å sykle i ring rundt oss. Om og om igjen...
Dette vil jeg se! Hold av plass til meg bakerst i feltet. Stiller du med gammeldagse søtsaker, Håkon?
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Hvis landveisholejos sykler i ring, så krysstakler vi han, bare litt
haha! Ser det for meg! Vi gir han en god dult så han kaver på bakken et lite sekund mens han bare å få orden på armer og ben. Men akkurat som en overivrig liten guttatalp så bare spretter han opp igjen, rister på plass hjelmen og fortsetter å sykle i ring rundt oss. Om og om igjen...
Siste: holejos truer med å stille på XC-racer i morgen.
Dette lukter strebertakter laaaaaaaaang vei.
KO
I dette miljøet skal man tydeligvis passe seg for å si for mye hehe..
Ja, det blir nok en XC-høj imorgen for å bli vant til den. Vurderer sterkt å stille i Scott Cup på Darbu i helga...må sitte bittelitt på sykkelen før start ....
Synes jeg får mye dissing for å tre over i mer trenings-egnede sykkelfomer Mye sti, litt XC, og litt landevei; det blir jo det beste av tre verdener:-) Du verden så moro på hver sin måte!
Gleder meg stort til TIDs fremover... Ukas høydepunkt for min del
Vi disser selvsagt bare fordi vi føler oss truet av sprekinger :-)
KO
Ja, det blir nok en XC-høj imorgen for å bli vant til den. Vurderer sterkt å stille i Scott Cup på Darbu i helga...må sitte bittelitt på sykkelen før start ....
Du er jo diska allerede, siden det ikke er noe som heter Scott Cup lenger *tsk tsk*
Vi må jo få mobbe litt da, når noen faktisk tar det taket å prøve å komme i ritt-form igjen etter noen år med dø-tid. Synes det er morsomt jeg! Konkurranse-innstinktet forsvinner aldri ;-)