Jeg er så nostalgisk at jeg synes at det meste var finere før, spesielt racere. Men når du snakker om dagens sirkus er jeg langt på vei enig med deg. Kanskje mest av alt fordi den ikke er så jævlig glorete.
Jeg er så nostalgisk at jeg synes at det meste var finere før, spesielt racere. Men når du snakker om dagens sirkus er jeg langt på vei enig med deg. Kanskje mest av alt fordi den ikke er så jævlig glorete.
mvh OveR
Ganske så enig. Og derfor er vel mine favoritter veldig farget av at jeg velger meg ganske så konservativt utseende sykler.
Slipstream/Chipotle sykler Felt, de er ganske fine. Rett og fint overrør og en vågal lakkering
Trek Madone i SSL utgave ser mye stiligere enn den nye jøglemodellen (selv om den nye sikkert er "more laterally stiff, yet vertically compliant"). Dette var Ivan Basso sin, i Discovery-lakkering. Rakk han i det heletatt å konkurrere i Disco-trøya?
En ganske dodgy kis detta også, Michael "Kyllingen" Rasmussen, men Colnago Extreme-C'en hans var fet
Stakkars Saul Raisin, han fikk ikke lange proffkarriæren, men jeg tipper han fikk lov av Roger Legay til å beholde en Look 585, som jeg tror er favoritten min blant de siste par åras proffsykler
Hm.. delt førsteplass tenker jeg vi sier.. Relax Gam sykler jo rundt på noen deilige blå Gios'er
Redigert av Pete; 08/04/200819:38. Rediger grunn: Øh, ja. Alle bildene er bøffa fra cyclingnews.com
Så på Euskadi-rundt i dag. Og laget syklet med 2009-modellen i komplett svart, og Egoi Martinez syklet med den utgaven som jeg la ut.
Colnago er jo klassisk, samme med De Rosa til LPR. I Tirreno-Adriatico syklet de store figurene til LPR i forskjellige farger, Di Luca i grønn, og Savoldelli i sølv. Fine sykler, men enig de blir kanskje litt kjedelig.
Syns ikke Pinarello er så fin, blir ikke noe harmoni i linjene. Cervelo er jo fine sykler, spesielt den hvite, er det ikke R3 den heter?
Saul kom seg på sykkelen igjen (deltok vel til og med på et ritt?), men teamlegen tar ikke sjansen på at han har én ulykke til siden det er en stor fare for at det ville bli fatalt.
Han har vel allerede lagt opp karrieren og begynt å trene andre muskelgrupper enn de spesifike for sykling (fikk for mange klager fra kjæresten angående den underutviklede overkroppen). Gutten tar det i det minste med humør.
Lang blurb i siste Bicycling.
Ellers må jeg si at Orcaen kun lever opp til navnet sitt i den avbildede lakkeringen. Spesielt fra den vinkelen.
Gios-sykkelen er jo en skandale: karbon-stag bak som gir inntrykket av at rammer er aluminium forøvrig. Et sete som ikke ser ut i motvind (kanskje noe for Trond akkurat det da), et utrolig stygt styreframspring og styretapen fra helvete. Nei her gikk det meste feil.
Kun min personlige mening. Mye annet fra Gios er lekkert.
Gios-sykkelen er jo en skandale: karbon-stag bak som gir inntrykket av at rammer er aluminium forøvrig. Et sete som ikke ser ut i motvind (kanskje noe for Trond akkurat det da), et utrolig stygt styreframspring og styretapen fra helvete. Nei her gikk det meste feil.
Kun min personlige mening. Mye annet fra Gios er lekkert.