Er ikke enig med deg. Ja, det er forskjell, men det finnes mange anlegg som produserer finfin lyd av mp3-filer.
Som sagt har jeg et bra Denon/B&W-anlegg i kjelleren (med cd-spiller!) som jeg kan bruke til å nyte- og lytte til musikk, men trenger et anlegg til bakgrunnsmusikk. Og til denne bruken funker mp3-filer helt fint.
:-)
Utfordringen med et usynlig anlegg er jo høyttalerne. Elektronikken klarer man jo alltids å lure bort i et skap eller lignende. Det har vært en del snakk om System audio her. De har en høyttaler som heter Talent. Denne er vegghengt og låter riktig så bra. Jeg har hørt flere damer si at denne er fin.
Hvis du skal spille MP3 så kan jo den nye forforsterkeren til Parasound være noe, New Classic 2100. Denne har inngang for MP3. Da mangler du bare effekt. Her kan du bruke noe Klasse T-greier. Det er så smått at det kan bygges inne i ei sigareske. Noe en kompis av meg faktisk har gjort. Byggesett finner du på autocostruire.com.
Musical Fidelity har mange komponenter som er søte. X-serien er i halv bredde. En liten tur innom nettsiden deres viser at de skal lansere en integrert forsterker i april 2008. Denne har såklart USB-inngang.