Hadde jeg forøvrig sittet på en Turner-ramme hadde jeg heller ikke blitt fristet av de viste syklene. Det er jo så dårlig omsetning på brukte Turner-rammer for øyeblikket at man rett og slett ikke er fristet til å tenke på noe som helst før man har vært så heldig og fått solgt sånt
Jeg er nysgjerrig på hva den nybakte redaktøren skal sykle på, jeg. ...Om stashsølibatet holder, eller om han blir syklende på masse nytt og blankt, mens den stakkars Chameleonen med <2008-utstyr blir stående i boden.
Den nybakte journalisten har definitivt tenkt å holde VISA-kortet kaldt og rolig på plass i stæsj-sølibatet fram til 31. desember 2009. Litt kinkig at Chromag Sakura-ramma jeg bestilte i høst ikke kommer før i mars, det skal jeg innrømme.
Men for å lure meg selv til å tro at den er forhåndsbetalt - slik at jeg holder min sti halvrein - ble kjøpesummen lagt til side før nyttår. Det kommende sølibatet suggererte meg dessuten opp i en aldri så liten impulshamstring av et par komponenter senhøstes. Dermed blir det Juicy Seven og Fox 32 Float på Chromag'en, men resten er velbrukte greier som vil duge i mange år.
Det blir sikkert litt testing av ymse saker også, men det er Gaute og Øyvind og Trond Vidar som virkelig har greie på pryler i redaksjonen. Jeg skal forsøke å konse litt mer på turer og stier og fjell og jord og stein og sånt som fins helt gratis nesten overalt :-)
Tror vi fjerner dette selvplageriet,jeg! Nå da Geiranders har blitt belønnet med statsborgerskap for to år framover i landet med gull,melk,honning,havresekk og med stæsj i hvert hjørne. Med utslett,pga.utstyrsbakterieangrep,og som medlem i stasjforeninga erklærer jeg med dette sølibatet som hevet. Befe
Jorden er absolutt ikke flat !
Re: Hva sykler du på i 2008 sesongen?
[Re: gare]
#50905304/02/200817:06
Hmm. Den stemmen... Den setningen... Hvoor har jeg den fra?
Ahh, selvsagt!
Takker forøvrig for hyggelig omtanke. Men ingen grunn til verken bekymring eller avlysning, min lille pause fra stæsjkjøret har ikke noen ting med selvplaging å gjøre. Tvert om! ;-)
Det er jo berre å komme sørover det. Her er det jo fleire. Til og med ein (min) som er litt raffere (tyngre, større og sterkare) enn pælsjegern sin.
Er jo berre ein mnd til øyvind gjer sørlending av seg igjen, så det begynner jo å haste om du skal byttelåne (no er det vel snø på østlandet for tida?)
Men det vert vel uansett sørtur på deg eit par gonger i 2008 også håpar eg?
Tommy, vi får bare smøre oss med tolmod å glede oss til vårsleppet i Kristiansand. Kanskje er påskeøllet like godt som juleøllet At folket og stiene er bra vet vi jo.
PS! Grattis til Arne. Hipp hipp
Redigert av Sverre; 04/02/200821:35. Rediger grunn: glemsko
[Re: Sverre]
#50918004/02/200822:13
Tommy, vi får bare smøre oss med tolmod å glede oss til vårsleppet i Kristiansand. Kanskje er påskeøllet like godt som juleøllet At folket og stiene er bra vet vi jo.
Giant STP 07 Juicy 7 bak Custom lakkert PIKE Team 2005 KHE Hindenburg 3-pice krank NC-17 mag pedaler Ex721 på hope pro2 Schwalbe tabletop
Vekt: 11,6 Bruksområde: Dirt, street og smuude freeride løyper.
Nykommeren:
Specialized SX-trail 07 juicy 3 DT swiss E540, specialized nav stone edge raving styre ODI grips X.9 mid. 66 Rv gaffel
Endringer: kjedefører E.13 LG1 Bakbrems juicy 7, har frambrems liggende pedaler NC-17mag kappe setepinnen så klart,og styret litt.
Drømme seg bort endringer: hope pro 2, headset, seteklemme i anodisert rødt anodiserte røde bremsehendler (dangerbol el.) røde lockrings HONE krank. ++ noen små deler
Ventana X-5 utstyrt med div. bling. Verdens beste sykkel, verdens verste syklist. Bildet er en ekspresjonistisk interpretasjon av tryningen jeg hadde på tur ned Måneskinnsløypa ikveld. Hui hvor det går...
Og der var jaggu fletta nytt Syntace Vro stem og Vector Lowrider 7075 styre montert opp. Sweet
Jens
[Re: jeth]
#50952205/02/200814:53
Bildet er tatt pre-Syntace, så det er nok grunnen til at du ikke ser det Kan jeg få lov til å skryte litt av VRO og 16 graders sweep på styret samtidig? Ok. Det er sykt digg. Føler virkelig at det blir en kontroll av en annen verden og en mer avslappet sittestilling slik jeg har det satt opp nå. Anbefales på det sterkeste.
Jens
[Re: jeth]
#50966705/02/200819:45
Årets lille custom bygde Giant XTC Team (pulverlakkert), XTR/XT mix, med Fox Talas RLC, Thomson ditt og datt ++ - alt 2008. For de av dere som har sett Rambo 4, bildene er tatt der hvor filmen ble skutt :-)
[Re: Kashie]
#51037307/02/200812:16