Jeg vil gjerne kjøpe en billig og brukbar terrengsykkel. Budsjettet mitt for den sykkelen rekker ikke så høyt. Setter pris om noen kommer med et tilbud.
Re: Vil kjøpe en billig terrengsykkel
[Re: Lux]
#42476526/07/200717:32
Jeg lurer på om jeg skal selge min 2005 Specialized Rockhopper Disc jeg. Den ble kjøpt ny i august i fjor. Send meg en PM hvis du er interessert, så kan jeg sende deg bilder. Størrelsen er 19".
shimano har vist frem mange sykler på messer og sånn. det står gjerne gruppenavnet, "Shimano XT" eller "Shimano XTR" på dem istedenfor et sykkelmerke og modell. Som regel er det sykler produsert av kjente merker, lakkert i Shimano sine farver, med hensikt å reklamere for shimanogruppen. I dette tilfellet er det nok sannsyneligvis en rimeligere sykkel med en eller anne shimanogruppe, dvs ikke produsert av Shimano eller solgt som en Shimano-sykkel (siden deres strategi er å være en komponent-produsent). Likevel, velkommen til ts, Linna2
Har en 16" gary fisher med deore komponenter, rock shox pilot demper, nye bremsehendler ++ tenkte meg 1200,- for den, mot et lite tillegg fåes med cateye trådløs sykkelkomputer.
Re: Vil kjøpe en billig terrengsykkel
[Re: Berzerk]
#48195520/11/200721:08
Jeg selger en Gt avalanche 3.0 Disc 16" ramme. Den ble kjøpt 09/08-06. Den er pent brukt og har vært på service jevnlig med ca 1 måneds mellomrom. Den ble kjøpt på sykkelbutikken. Er en 2005 modell Det er denne type sykkel(men min er svart):
Har en Merida Matts viper ramme 2006 som jeg kan selge til deg for en tusenlapp med Shimano krank, deore bakshifter, shimano krankgir og et alexrims dm18 uten drev. Setepinne åpningen er på 30mm. Ps den har ikke skivebremsfeste
har en trek 6000, 2000mod, 19,5". den er mørkeblå, har masse terrengsykkel/friflyt klistremerker, XT bakgir og fremgir, Suntour XCP75 demper, ett helt nytt bakhjul, men ellers det meste slik det var da jeg kjøpte den.