Jeg mangler også partner. Tror jeg skal søke etter en jente/dame mellom 20-40 som er godt trent, morsom, pen, rask, slank og har masse humor. Ho må være villig til å sykle fort i tillegg. Dama blir sikkert litt snurt, men vi skal jo bare sykle.
Harde tider varer ikke evig. Harde folk gjør. Mobilnr 41 66 77 99
Da var det avgjort. Jeg blir ikke med... Blir for dyrt for meg. Mener vi var forespeilet en pris rundt 6-7000. 13.000,- er sikkert ikke overpris, men å ta en ferieuke, flybillett osv. blir litt i meste laget. Ønsker arrangører, og deltakere lykke til.
Harde tider varer ikke evig. Harde folk gjør. Mobilnr 41 66 77 99
Da var det avgjort. Jeg blir ikke med... Blir for dyrt for meg. Mener vi var forespeilet en pris rundt 6-7000. 13.000,- er sikkert ikke overpris, men å ta en ferieuke, flybillett osv. blir litt i meste laget. Ønsker arrangører, og deltakere lykke til.
13000 er for 2 stk, men jeg lurer på hva som skjer hvis man blir skadet eller syk slik at man ikke får startet. Får man igjen pengene?
Det får vi sikkert avklart nå veldig snart! Jeg har allerede skaffet meg en fulldemper (s-works epic carbon), og jeg har funnet en kamerat som har lyst å være med!
På påmeldingen ser du at du skal fylle inn lagsnavn og opplysninger for begge to... Prisen er, som annonsert tidligere 6.500. Jeg klarer ikke å lese dette på noen annen måte.
6.500 for en ukes sykkelferie i Norske fjell.. Njeei. Ikke helt gæærnt, spør du meg...
Ja, da var jeg påmeldt. Fikk med en klubbkompis som har rundet magiske 44, så vi stiller i 80+. Fikk svar på spørsmålet mitt under påmeldingen. Deltageravgiften blir som hovedregel ikke tilbakebetalt, men de er veldig fleksible med endring av deltakere.
Smart og smart! Jeg tenkte jeg skulle dele informasjonen for å være hyggelig!
Skjønner det. Hyggelig tenkt overfor de som ikke meldte seg tidlig i høst (og dermed på en måte ga arrangøren ryggdekning for at dette kom til å bli noe av) - men ikke så kult for de som nettop hadde fått en ukes forsprang til å skrape sammen 13 laken og tillatelse hjemme.....
No hard feelings..
Anyway. Jeg er med og slapper helt av... Nå må jeg bare trene som #€%&%€ for å makte detta her...
Hvis det fra arrangørens side hadde vært tiltenkt at de som meldte sin interesse tidligere skulle ha fortrinnsrett så hadde vel arrangøren laget et system for det. I og med at det ikke er gjort må det da være fritt frem for alle som vil å melde seg på?
Hvis det fra arrangørens side hadde vært tiltenkt at de som meldte sin interesse tidligere skulle ha fortrinnsrett så hadde vel arrangøren laget et system for det. I og med at det ikke er gjort må det da være fritt frem for alle som vil å melde seg på?
Det har du nok rett i, men så er det vel ikke slik at de som jobber med å arrangere slike ting har ubegrenset med tid og midler de heller, så en lettvint løsning med å sende linken til de som meldte seg først har vel vært alt de klarte å få til, da..
Så er det bare å håpe at ikke Transnorway blir representert ved de 298 beste terrengsyklistene i Norge, for jeg kjenner 2 som er fornøyde bare de kommer seg igjennom med nød og neppe...
Dere som har meldt dere på, er det bare elite/veldig spreke syklister, eller er det mange "vanlig dødelige" som tar rittet som en personlig utfordring uten å tenke på plassering i sin respektive klasse?
Dere som har meldt dere på, er det bare elite/veldig spreke syklister, eller er det mange "vanlig dødelige" som tar rittet som en personlig utfordring uten å tenke på plassering i sin respektive klasse?
Som du ser av innlegget over, så er dessverre mitt lag bare vanlig dødlige. Det er bare å slenge seg på og danne baktroppen. :-)