Er alle terrengsyklister egosentrerte atleter som kjører sitt eget løp på sin egen sykkel? Eller er terrengsyklister hyggelige og joviale folk som hjelper gamle damer over grusveien og barnevogner som har punktert? Det er de som påstår at landeveissyklister er en egen rase som skiller seg vesentlig fra terrengsyklister, men hvaslags personlighetstype er egentlig vanligst blant terrengsyklister?
For å bidra til å avdekke disse spørsmålene og mer, og skape interesse for personlighetsforskjeller er det foreslått at brukerne tar en personlighetstest og fyller ut sin personlighetsprofil i pollen i denne tråden.
(Disclamer: Undertegnede går ikke god for teorien eller testen som er ment å avdekke personlighetsprofilen til brukeren. Videre tar undertegnede ikke ansvar for eventuelle personlighetsavvik eller andre uheldigheter som testen avslører )
Re: Hvilken personlighetstype er TS'nos brukere?
[Re: mtbmaniac]
#47096027/10/200719:53
Relativt stor spredning i ting som passar meg, ser det ut som. Men det var jo ingen bombe for meg heller:
Computer Programming Technology Education Engineering Mechanics/Automotive Repair Management Accounting Sport Coaching Physician Dentist/Dental Assistant Law Military Training
Jeg fikk "They are rather rare, comprising no more than, say, one percent of the population."
Akkurat nå føler jeg meg pissforbanna så jeg stemte "Slipp meg frem,jeg er statsviter.", men pinwiz glemte visst å legge til disse to stemmemulighetene: * "Slipp meg frem, jeg fikk nylig et 4sifret antall postinger" * "Slipp meg frem, jeg er statsviter og gjør alt jeg kan for å få et 4sifret antall postinger"
Den siste hadde vært mer riktig for meg å stemme.
[Re: Arnebv]
#47100927/10/200722:11
Relativt stor spredning i ting som passar meg, ser det ut som. Men det var jo ingen bombe for meg heller:
Computer Programming Technology Education Engineering Mechanics/Automotive Repair Management Accounting Sport Coaching Physician Dentist/Dental Assistant Law Military Training
Ikke helt ulik
Management Management Administrative Management Accounting Technical Computer Programming Technology Education Health Care Physician(Surgery) Dentist/Dental Assistant Law/Enforcement Law Military Training
/mitch
Tunge gir og høy frekvens - slår aldr feil.
#47102928/10/200706:39
Høres bra ut, skal ta det med til neste lønnsforhandling
Mine erfaringer fra begge sider av bordet under lønnsforhandlinger, tilsier at det hjelper lite om du er et geni hvis det er du som må fortelle det til motparten ....
Høres bra ut, skal ta det med til neste lønnsforhandling
Mine erfaringer fra begge sider av bordet under lønnsforhandlinger, tilsier at det hjelper lite om du er et geni hvis det er du som må fortelle det til motparten ....
Det er nok et godt poeng ja :-)
[Re: Tommas]
#47180129/10/200723:08
Foreløpig resultat viser at personlighetstypene er forholdsvis spredt. En spennende finding er at XNTJ ser ut til å være overrepresentert. Kan være tilfeldighet.
#47194830/10/200709:09
Sitat: "Skal fortelle deg hvem som skulle vært på landslaget, jeg!" som det ble sagt i Telenor-reklamen en gang. Men den persontypen frekventerer kanskje neppe terrengsykkel.no? Blir vel heller VG-bloggen det, i spalter av kategorien "hat rettet mot syklister" (fra bilister). ;-.)
#47199030/10/200709:58