Heisann.
Kjøpte nettopp akkurat den comboen!

Gadd ikke veie dem, da jeg var ivrig etter å prøve med Michelin All Mountain 2.2 dekk. Hjulene er gode, liker personlig felgene fra DT bedre enn Mavic, selv om min tidligere erfaring er at DT gjerne slites fortere i bremsebanen. Nå har jeg ikke kjørt 717-felgen, så jeg har ikke reelt sammenlingningsgrunnlag. Og hjulene har jeg bare brukt 2-3 dager, så all verdens grunn til å uttale meg har jeg jo ikke...
Felgene veier vel 425g per stk. Framnavet 206g med QR, bak 370g, i følge Shimano. 64 Revoeiker kommer vel på ca 350g, skulle jeg tro? Tror at settet mitt er rundt 1780-1800g.
Om du velger Mavic eller DT er vel i grunnen en smakssak, men som sagt - bremsebanen kan kanskje fortere slites på DT. I alle fall med jallaklosser (selv bruker jeg Kool-Stop salmon, synes de er bra til slik bruk). Prisen virker ok, ja. Selv hadde jeg litt plunder med sjappa jeg kjøpte mine (
Merlin Cycles ), men de var brukbare på pris, når ting etterhvert gikk i orden. Kan kanskje sjekke ut der. Byggingen virker i alle fall å være meget god.
Lykke til!