Har trua på de seneste Epic-modellene. Ramma er grisefint øyepryd også! Men har du SETT de prisene på løse rammer? [url=www.specialized.no]www.specialized.no[/url] <- ta en titt. Er småsjukt.
Epic Marathon til 15K (utifra bildet ser det ut som at det er inkludert Thomson setepinne) Mulig det er småsjukt, vet ikke helt, men definitivt ikke fullstendig spinnvillt.
"By popular demand" kommer her en grafisk stausrapport.
Beklager grumsete bilde fra mørk kjellerbod.
Min eneste unnskyldning for å ikke ha kommet lengre er at vintermånedene er litt krevende rent økonomisk ...og jeg har ikke så lyst til å gjøre noe halvveis her.
jeg har 90mm/31.8 med 10 grader rise...Thomson.. Flott sykkel Stein. Vi sees foresten i morgen
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Håhåhåh! Akkurat ferdig med Flow/Supercomp/King-hjula mine. For noen smykker!
Må få lov til å skryte litt av Flow, altså. Super finish, bælstiv, enkel bygge på (hvis man husker å lage en liten fas i nippelhullene samt å olje nippelsetene skikkelig), lett og med veldig jevn stivhet i felgringen - selv ved skjøten og ventilhullet. Stein's Seal Of Approval tildeles herved!
Jeg har jo to forskjellige Stan's-felger med dekaler på og syns det ser grommers ut. Hvis ikke blir det bare en svart ring med fancy farge på niplene. Vær litt partiske'a...
Venta! Dekalene har ERD påskrevet. Jeg hakke pugga det enda.
Dekaler kan være hyggelig det! DER! Nå er det sakt! Føler at de som bruker tid på å pille av dekalene er mer snobbete enn de som bevisst lar de stå på. Ja, jeg har en sykkel nesten klinisk fri for dekaler, men det er mer en tyverisikringsak pluss late sommerdager med lite å finne på ispedd en rikelig tilgang på matt sort motorlakk fra Biltema.
Jeg skal snurre meg sprett la alt av dekaler sitte på neste gang jeg kjøper noe som en liten protest! Om noen hever et øyebryn eller tre får være deres sak. Stipolitiet får nemlig ikke tak i denne karen fordi de er for opptatt med et strykejern på felgene sine...
Kall meg El Rabbito, han som gir faen!
*Tihi*
"Oj, her var det bratt!" Tidligere medlem av HardTail-Mafiaen
Dekalene på NoTubes-felgene har lim som er bare bittelitt sterkere enn post-it-lim. Ta tak i ene hjørnet, riv av og voilà - En helt stilpolitisk ren og korrekt felgring. Ikkeno' limrester heller.
Håhåhåh! Akkurat ferdig med Flow/Supercomp/King-hjula mine. For noen smykker!
Peeent! Vil ha! Vær glad for at de er fixieuvennlige og felgbremsuvennlige...
Quote:
Må få lov til å skryte litt av Flow, altså. Super finish, bælstiv, enkel bygge på (hvis man husker å lage en liten fas i nippelhullene [...]
Hvordan gjorde du det? Hva slags verktøy bruker du? Sitter her med et nytt felg (som det kommer bilder av, jeg er bare så suppetreig) og den mangler eyelets.
Quote:
Stein's Seal Of Approval tildeles herved!
Da vedder jeg på at noen vil dukke opp med et bilde på dette...
Hvordan gjorde du det? Hva slags verktøy bruker du? Sitter her med et nytt felg (som det kommer bilder av, jeg er bare så suppetreig) og den mangler eyelets.