HAHA, det tok en stund, men når jeg sjekka Quoten, skjønte jeg hvor infam Trond er :-)
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Tja, dette høres artig ut. Tar med Turner Flux (medium) i lekker pulverlakka Fancy Copper. Visstnok den eneste i sitt slag med horst link. Her snakker vi om "ikke" hyllevare :-)
Niner'n blir nok ikke ferdig dessverre.
Ikke bare har du fått ny flux, men du har også fått enda mer stas i stua?
Erstatningsramma fra Turner er kommet til "den ungen mannen med kort hår" Dunkedalens store sønn. Jeg har fått tvilen over meg og vet ikke helt hva jeg vil gjøre med oppsettet. TNT eller HL, med HL blir det vel den eneste Fluxen med denne kombinasjonen og det hadde vært morsomt. Bilder kommer i egen tråd, Anders sier: "Du kan se på fargen som en -ekstremt- sparkleblingmetallicflakeish rødfarge. Dritlekker."
Den andre ble det som Trond antyda, jeg skulle ha noe småtteri fra BeyondBikes så hvorfor ikke "just do it!". Det tok 20 sec. mot Turner'n som måtte ha tre år for å modnes. Bilder kommer når den sklir over dørterskelen. Det som gjorde det ble nesten på samme måten som med CK, lyden. E.M.D. Eat My Dust, jeg klarte ikke la være, jeg måtte bare ha, og når ei bælstiv alu. ramme skulle handles måtte det bli denne. Ikke umulig jeg tar med ramma.
Jadda. Jeg vet jo at det var fleip. Sa det bare for å spesifisere så ingen (fremdeles?) fikk for seg at det var kun en mann som fikk teste sykler, liksom.
Nå skal vi ikke glemme at mange norske importører mer eller mindre er rendyrkete entusiastsjapper, så om noen av dem stiller med en ramme eller to så er det bare hyggelig. Synes ikke dette arrangementet skal ekskludere noen som helst, men kjernen i konseptet handler jo først og fremst om brukerne.
Nå skal vi ikke glemme at mange norske importører mer eller mindre er rendyrkete entusiastsjapper, så om noen av dem stiller med en ramme eller to så er det bare hyggelig. Synes ikke dette arrangementet skal ekskludere noen som helst, men kjernen i konseptet handler jo først og fremst om brukerne.
Joda, enig i det. ...Men jeg ser heller ikke for meg at de dukker opp med stands, bannere, sjokkselgere og salgspersonale. De må gjerne komme med komplette sykler i stedet for rammer, dog.
De av forummedlemene som tilfeldigvis også importerer sykler og/eller deler er SELVSAGT varmt velkomne. Jeg håper faktisk at de kommer. Og Pete, selvsagt. Jeg vil jo se XT08-greiene. Det jeg ikke håper skjer er at de større butikkene bruker dette som en "billig messe". Kanskje jeg forklarer meg dumt igjen?
Mulig dette sklei ut litt, men jeg kommer ikke likevel. Må hilse på 3 uker gammel niese.
Men det ble heller ikke like moro å tenke på 50 kæll som tror kan skal teste sykkel...trodde dette var for å hjelpe Dazed jeg...men men
Artig uansett :-D
Synd du ikke kommer, og ja, det var i utgangspunktet derfor, men jeg synes nå det er bedre slik som dette. Det er slett ikke slik at det er fritt frem å prøve sykler. Langt ifra. Jeg synes det bør avtales skikkelig, og dessuten er det fullstendig forståelig dersom noen ikke vil låne ut vidunderet sitt til folk de ikke kjenner. Men det er lov å SE på alle syklene, og nerde seg av hjertens lyst.
Jeg og mine sykler har vel ikke noe der å gjøre da jeg i følge enkelte "bare har hyllevare", men om det ordner seg med tidsplanen blir jeg med Rabbagast. Da tar jeg med: Yeti AS-Rsl Yeti ARC Og en rykende fersk Yeti ARC-X dersom postmannen er kjapp nok.
(Neida jeg er ikke snurt fordi noen kaller Yeti hyllevare, ikke i det hele tatt)Blææææ
Yeti... Det gleder jeg meg til å se. Yeti har altid vært spesielt. Glemmer aldrig den første ARC'n jeg så på Delisk.....
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Hørt..Hørt... Min post var svært seriøst ment. Yeti blir aldrig metervare.
Var bare litt harselas med ditt svar på chalshus forslag om AS-Rsl i opprinnelig tråd.
Dazed skrev: "Takk, men disse havner liksom i en litt annen kategori igjen. Håper jeg ikke fornærmer noen nå, men disse er liksom "vanlige sykler", og ikke sikleobjekter som de jeg listet opp øverst."
Ah. Vel, jeg innrømmer at de ikke er på shortlisten min ...men jeg synes likevel at Yeti er et fint og uvanlig nok merke til å kunne representeres her.
Mulig dette sklei ut litt, men jeg kommer ikke likevel. Må hilse på 3 uker gammel niese.
Men det ble heller ikke like moro å tenke på 50 kæll som tror kan skal teste sykkel...trodde dette var for å hjelpe Dazed jeg...men men
Artig uansett :-D
Synd du ikke kommer, og ja, det var i utgangspunktet derfor, men jeg synes nå det er bedre slik som dette. Det er slett ikke slik at det er fritt frem å prøve sykler. Langt ifra. Jeg synes det bør avtales skikkelig, og dessuten er det fullstendig forståelig dersom noen ikke vil låne ut vidunderet sitt til folk de ikke kjenner. Men det er lov å SE på alle syklene, og nerde seg av hjertens lyst.
Dazed, du må få deg en diger signalrød flosshatt, og en genser med DAZED på hele fronten så alle ser hvem som er det -egentlige- målet for DDD07. Så kan du gå rundt og teste alt mulig, mens alle andre runkepellediskuterer og venter på at du skal komme bort og se på syklene deres.
Kan vi ikke bare vegg- til vegg "beklistre" en vanlig flosshatt med Terrengsykkel-klistermerker ? Jeg minnes at det var en del av de tilgjengelig på Skei... OM NOEN HAR EN FLOSSHATT - TA MED ! Geiranders får ta med klsitermerker.
Redigert av D'e'Kerfnahh; 25/09/200708:45.
Jeg og mine sykler har vel ikke noe der å gjøre da jeg i følge enkelte "bare har hyllevare", men om det ordner seg med tidsplanen blir jeg med Rabbagast. Da tar jeg med: Yeti AS-Rsl Yeti ARC
Så så, ikke så sår nå, har hørt at disse Yetiene henger rundt om kring i bøtter og spann ;-) på sett og vis er dette et godt tegn, eller er det ikke? :-)
Jepp jeg har plass til deg og alle syklene, men da får grillen stå igjen. Det blir kaffe på termos i stede.
Dazed, du må få deg en diger signalrød flosshatt, og en genser med DAZED på hele fronten så alle ser hvem som er det -egentlige- målet for DDD07. Så kan du gå rundt og teste alt mulig, mens alle andre runkepellediskuterer og venter på at du skal komme bort og se på syklene deres.
Sitat: D'e'Kerfnahh
Kan vi ikke bare vegg- til vegg "beklistre" en vanlig flosshatt med Terrengsykkel-klistermerker ? Jeg minnes at det var en del av de tilgjengelig på Skei... OM NOEN HAR EN FLOSSHATT - TA MED ! Geiranders får ta med klsitermerker.
Hehe. Tror jeg avslår tilbudet om flosshatt. Kan strekke meg til en button eller noe.
Jeg er lett å kjenne igjen. Jeh er han lille, tykke.
De av forummedlemene som tilfeldigvis også importerer sykler og/eller deler er SELVSAGT varmt velkomne. Jeg håper faktisk at de kommer. Og Pete, selvsagt. Jeg vil jo se XT08-greiene.
Er nesten så jeg føler meg forplikta til å ringe en av gutta på Stians og høre om de kunne tenke seg å stille opp semi-inkognito med en Specialized med '08 SRAM-gruppe på, sånn for balansens skyld
Hmm.... høres ut som om det dukker opp sykler med samlet verdi på omtrent Ugandas BNP og folk med overgjennomsnittlig greie/interesse for deilige sykler og deler... Derfor, er det noen som dukker opp med en slik raring?
On the BUTTON jens fredrik ! Slik sak skulle jeg gjerne ha sett i action oxo. Gjerne side by side med gravitydropper...