Terrengsykkel.no er under konstant oppgradering og utvikling. Ting blir gjort steg for steg, men endringer vil komme.
Det har vist seg tidligere at store endringer er veldig upopulære med en gang, uansett om de kanskje er forbedringer.
Terrengsykkel.no har blitt utviklet opp til nå ganske så tilfeldig og etter behov med diverse ad hoc-løsninger. Detter gjør det vanskeligere å endre småting uten å endre for mye om gangen.
Det sagt så er helt klart at terrengsykkel.no har et enda større potensial enn det som er forløst i dag, men igjen så er det som gjør disse sidene til det de er brukerne på forumet og den utrolige iveren etter å bidra til andres sykkelglede.
Det er klart at det finnes veldig mye moro man kan gjøre i dagens internettverden, men alt dette krever at både brukere og utviklere konstant oppdaterer seg på nye ting. Mennesker er tilpassningsdyktige vesener så som oftest går det bra med endringer heldigvis.
Jeg leser dette som at det vil komme endringer i henhold til blant annet irriterende sidescrolling av bilder.
Jeg er enig at store endringer kjapt kan gi store utslag i missnøye, for egen del er dette på hell, men jeg liker ikke løsningen med dette sidescrollingsgreiene. Her må det finnes løsninger som ivaretar dette med f.eks. å legge all informasjon (les reklame) på venstre side.
For egen del har jeg løst dette og kan nyte bildene i 800X600 størrelse uten scrolling.
For annonsørene er det sikkert ikke så interessant at man går glipp av en del informasjon. Den dagen dette er løst går jeg tilbake til "normalt" oppsett :-)