Selger den fulldempa sykkelen min som jeg har bygd for runt litt over 10k selges billig pga trenger pengene fort ,skal kjøpe Scott yz limited til 17k så må spare litt sykkel=)
Specs=
gaffel= Boxxer team 2000 mod 8500kr ny
ramme= ukjent ramme med bakdemper kostet 6000kr ny str M
hjul= felg alexrims DM-24 1800 pr ny ,2 uker gammelt
bremser= Assess skive brems
krank= shimano
hvis noen vil ha en sykkel som demper sykt er dette den sykkelen selges 5000kr prisen kan diskuteres ved rask avgjørelse tlf nummer 90138964 epost, glossy-5@hotmail.com
Nå var det ikke så voldsomt mye mer info om ramma på annonsen på sykkelplassen da. Tegnsettingen var også noe fraværende, noe som gjorde det litt vanskelig å forstå annonsen. Pytt-pytt, det som gjorde det artig å se annonsen din er jo at du holder til i Sandnes, da kan jeg jo titte på sykkelen om jeg vil:)
Øyh, downhill gutten, dette er muligens den mest useriøse salgsannonsen jeg har sett, og jeg merker at jeg blir litt provosert nå, spesielt etter at jeg prøvde å gi deg et godt råd for hvordan du skulle presentere sykkelen på en god måte.
Du skriver forskjellig sum på hvor mye ramma kostet ny i alle dine salgsannonser!
Dette er jo bare fjåseri, og ramma ser ut som den er kjøpt på Biltema. Skjerpings!
Didn't anybody tell you how to gracefully disappear in a room?
Ser ut til at det har gått litt "nedoverbakke" med salget her. Som den filantrop jeg er så tilbyr jeg meg å hente "downhill-sykkelen" din og avhende den på en kommunal fyllplass. For kun kr. 150,-
Re: Selger fulldempa sykkel kun 4500kr
[Re: Finn]
#45774903/10/200709:23