Vel, sammenligner du med prisen jeg betalte (ES9), kan vel prisene sies å være omtrent like, men i forhold til ES7 som ligger flere tusen under, og bl.a inkluderer Talas som du må betale ekstra for å få her er den nå endel billigere da.
Forøvrig er jo Yetiene heftige sykler da, men jeg er såpass lite bling-freak at jeg stusser litt på hvorfor det skal være så åpenbart at man skal velge en Yeti basert på de indikasjonene man får av tester av Canyon, selv om navnet ikke har den samme glamfaktoren som Yeti enda...
Det jeg egentlig stusser litt på er hvorledes gruppedynamikken fungerer her på forumet. Ikke noe mer enn det. Hvorvidt 575 er en bedre sykkel enn Nerve ES blir et umulig spørsmål å besvare all den tid alle slike evalueringer utelukkende baseres på subjektive oppfatninger (og preferanser).
Jens
Re: Vis med din stisykkel!
[Re: jeth]
#42099712/07/200717:33
Min.. kanskje ikke en stisykkel, mer en rundbane sykkel, men den havner her forde.
Merida Carbon Team 2005 ramme FSA XC-300 hjul SID Team demper /m remote lockout Magura Marta SL bremser Ritchey WSC Carbon styre, FSA enellerannenrarkode alu stem, Giant karbon setepinne Selle Italia SLR karbon sete Sram XO Gripshift girsystem, med Shimano LX fremgir Michelin XCR dry2, Michelin XCR A/T og Hutchinson Python dekk Kjøpt brukt for noen uker siden, storfornøyd og gleder meg til UM om en drøy uke med den :-)
Ikke det at Nomaden måtte skrotes, men heller det at jeg ønsket meg litt lettere oppsett og noe brattere vinkler for stikjøring Utrolig leken! Og med litt mer utstyr som Peter liker så godt...
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Ja det gjør den :-D Liker den bedre og bedre for hver tur. Dw-linken lever så langt opp til hypen syns jeg. Den bruker vandringen meget effektivt, sitter fint ved klatring, utrolig fintfølede selv med luftsjåkk og stivheten i bakrammen er helt topp.
Iron Horse-importør Kristiansand Sykkelsenter valgte å ikke ta inn DW-link-syklene i år, så denne stammer fra en batch som Bikes and Boards importerte på egen hånd - hvis jeg ikke har forstått det gærent.
Ja det gjør den :-D Liker den bedre og bedre for hver tur. Dw-linken lever så langt opp til hypen syns jeg. Den bruker vandringen meget effektivt, sitter fint ved klatring, utrolig fintfølede selv med luftsjåkk og stivheten i bakrammen er helt topp.
Var en fryd å se den i fri utfoldelse ned NM-løypa på Hafjell, så at den funker er det liten tvil om. Fin er den også.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Overgangen fra min forige sykkel(en specialized big hit comp) tilbake til denne var stor, men dette utstyret var jo toppen det i 95, og vi syklet jo sti da også.
Nå er jeg imidlertid klar for litt nye impulser, og har bestilt denne: specialized.no som skal ankomme Bergen sykkelsørvis iløpet av få dager. Gleder meg som f. til ny fulldemper etter et flere måneder med pinnestivt stål.
Hvis du var en av gutta på sti i Bergen i '95, må vi ha syklet sammen ;-) Var ikke mange terrengsyklister der borte på den tiden... Jeg var Østlendingen på en skinnende blank Mega Maximum med matchende Manitou-gaffel.
Re: Vis meg din stisykkel!
[Re: poi]
#43245513/08/200721:30