Hm får ikke svart meg selv i min egen høytalertråd i Snikksnakk, får "There was a problem looking up this post in our database." Men i test og her er det bare å kjøre på...?
Hjemme går det greit, men på jobben får jeg fortsatt opp den gamle siden:
Noen som har et triks eller to? Å legge ipnr inn i hosts-filen gjorde ingen forskjell. Ser ut som gammel og ny terrengsykkel.no har samme ipnr? Tracert terrengsykkel.no (i DOS) hjemme og på jobb gir begge det samme ip-nummeret som svar, selv om den ene viser gammel og den andre ny terrengsykkel.no ?
Hilsen Njål
Re: Får fortsatt opp den gamle siden
[Re: acn]
#42393924/07/200712:32
Sjekket nå til slutt med folka her på jobben, avdekket visst et DNS-problem rundt oppsettet jeg har, jeg har et litt sært oppsett. nslookup terrengsykkel.no ga forskjellige svar for meg og standardoppsettet.
Så da fikser det seg snart
Hilsen Njål
[Re: acn]
#42402324/07/200716:37
Sett it-avdelingen på denne også: Søking i Arena funker ikke ennå. Søkte etter "crc", og det er visst ikke nevnt i noen innlegg. Edit: + Og fix en bedre font (f.eks. Verdana), dette er jo ikke friflyt.no heller + Og fix noen smoothe smilies Ellers er jeg happy
Redigert av kmidd; 27/07/200714:04. Rediger grunn: deppa pga regn
[Re: kmidd]
#42506927/07/200714:30
Selve søkefunksjonen funket da jeg prøvde nettopp. "Sykkel" ga mange treff siste måned. "CRC" derimot har den problem med. Det kan vel ikke var slik at det finnes en endelig liste med søkbare ord...? Det hørtes litt søkt (*knis*) ut.
-Amund-
Ja til mykere trær, og måtte sykkeltyver brenne!
[Re: KamAxel]
#42507027/07/200714:38
Åssen går det med fiksinga av anonym-spam og innlogging/utlogging problemet, syns ikke det har skjedd noe jeg. Også funker fortsatt ikke importør lista.
No Pads, No Helmets... Just Balls
[Re: Dufman]
#43361115/08/200716:09
Jeg må fortsatt logge inn to ganger for å bli logget inn... og dessuten savner jeg muligheten til å laste opp bilder! Jepp, det gjør jeg. Hadde det vært mulig, skulle dere nemlig fått se den nye, freshe og überfrekke stisykkel'n min.
[Re: Howard]
#43364515/08/200717:54
OK! Takk skal du ha. Dum som jeg er, sjekket jeg bare FAQ om det var noe forandring... Har ikke hatt tid de siste par maanedene til aa henge med paa hva som skjer og ikke skjer her inne. Uansett; närbilder av herligheten kommer etter hvert, det er nemlig et lass av herlige detaljer paa denne lekkerbiskenen.
[Re: OveR]
#43381516/08/200703:15
Kjöpt paa det lokale markedet, of course! Det er selvsagt en fulldempet greie med dobbelkronegaffel. Vandring i massevis, tilsammen ca 12-14cm tenker jeg - hvorav 3-4cm foregaar i lengderetning.
[Re: Howard]
#44751313/09/200708:50
Jeg må logge meg på 2 ganger nesten alltid. Kan dette fikses?
Samme her.. Jeg må logge på en gang, og så ikke trykke på noe annet en logg på knappen en gang til og skrive inn passord osv. så er jeg inne.. Er sjelden han ikke husker meg, men en gang i blant må jeg slette loggen
Dette er ikke noen feil, men: Det er 2 personer her i forumet som jeg mener spamer for mye. Bl.a. i mine tråder. Det skulle vært sånn at det ignorerer greiene er som det er nå, men hvis f.eks. jeg lagde salgstråden, su kunne ikke de 2 guttene si: kjøper den i morra, eller: HAHHAA, eller: bilder(når jeg allerede har skrivd at bilder kommer på mandag), eller: Vil du bytte i min sykkel(når min er solgt og jeg har skrivd det med store bokstaver 2 ganger). De skulle bare vært sperret for å skrive i de trådene jeg lager.
Kanskje et dumt forslag, men jeg syntest det hadde vært kjekt noen ganger.
P.S: Fant ikke spørreundersøkelse greia jeg nå. Er det meninga?
Tør man spørre hva som er målet med dette bombeteppet av postinger av "hehe" og "ok"? Du vet at du kan lage din egen tittel i profilen, hvis det bare er en forandring du er ute etter?
Re: feil på Arena 7.1.1
[Re: Dan]
#48087118/11/200714:19