Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Den er godt paddet, men det er mer enn bag enn en koffert (den er pløsete). Du får plass til en utforsykkel oppi, jeg brukte denne da jeg kjørte i Morzine i fjor. Jeg kan så absolutt anbefale den, og det er som regel plass til litt annet stæsj også. Bunnplata er stiv, og det er rulle hjul på den ene siden. Hjulbaggene er også bra, men det anbefales at du skrur av skivene hvis du har skivebremser.
Forbedringspotensiale:
- Den er vanskelig å rulle etter seg, håndtaket sitter så lavt så det virker unaturlig å dra etter seg. Det er også lett at den velter når du drar den. Hadde håndtaket vært lenger opp så hadde det vært konge.
- Den har to glidelåser på den ene siden. Jeg trodde dette var lommer til papirer osv, men de fører rett inn til det helligste. Litt merkelig prioritering.
- Den står ikke av seg selv når det ikke er sykkel oppi. Det er fordi den er laget av stoff. Litt irriterende i det du starter å pakke.
Alt i alt er jeg knallfornøyd. Noen forbedringer er det, men sett i lyst av hva den koster kan man ikke klage. Med enkle grep kunne den vært enda bedre. Ellers mener og føler jeg at sykkelen er godt beskyttet.
Jeg hadde kjøpt den igjen.