Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Forslag til sykkel mottas med takk

Re: Forslag til sykkel mottas med takk [Re: supernalle] #316565 29/08/2006 04:53
Celica Offline
Fersking
Fersking
Quote:
Quote:
men jeg var vel den som satte "Supernalle" igang her....

Jeg argumenterer og det er det ikke noe feil i. EgilS argumenterer også. Forskjellen på deg og han er at han skjønner hva som blir skrevet og argumenterer mot eller for det. Det virker det som om du mangler evner til det. Han har andre standpunkter og det er greit. Cala kunne derfor ut fra en diskusjon her danne sitt eget bilde og på grunnlag av det danne sitt eget standpunkt og kjøpe sykkel ut fra det.

Quote:
Men det er moro å se at det er andre her inne som ser gleden i en "Ikke alt for dyr" sykkel.

Artig å se at du overhode ikke har skjønt hva som har blitt diskutert her. Ut fra det, la meg da spørre hvor det står definert hva en "Ikke alt for dyr" er. Hvor står den eksakte summen?

Quote:
Sykkel er som Bil, den trenger vedlikehold...... "Period"....

FEIL! Det er stor forskjell på vedlikehold på billige sykler og dyre sykler (tendensmessig, til samme bruksområde og kompleksietet). Kan overhode ikke sammenliknes med bil.

Vi prioriterer helt klart forskjellig, og det er lov.
Som sagt setter jeg en strek for mitt vedkomne.

Re: Forslag til sykkel mottas med takk [Re: Celica] #316566 29/08/2006 06:09
Espen Offline
More than words
More than words
For folk med vanlig forhold til sykkel, er priser på 17-20k å regne som en bil til en mill.

Jeg blir ikke overasket hvis Cala får seg noen fine turer i skog og mark på ny sykkel til 5000,-

Det viktigste er riktig størrelse og god sittestilling. Alle andre ting kan byttes, justeres eller repareres. Det er jo ikke vanskelig å få teknisk hjelp på dette forumet. Det er godt utvalg av kvalitetsdeler til gode priser også.

Espen

*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***

post@espenwettre.no
Re: Forslag til sykkel mottas med takk [Re: Espen] #316567 29/08/2006 14:56
Ketle Offline
Ivrig
Ivrig
Det her er det samme som på alle andre fora. F.eks. på hardware.no er det alltid noen som foreslår ett grafikkort til 5000,- om noen spør etter "noe til å spille battlefield 2 med og skal ikke koste over 1500,-

Har man ikke syklet noe særlig før så holder en sykkel til rundt 10 000,- i massevis. Så kan man heller oppgradere til noe råere neste gang, hvis dette er en hobby man vil fortsette med. (10 000 sykkelen blir da back-up/vintersykkel)

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support