the head angle is ratcheted back to 68.5 degrees with a 100mm fork, while retaining a steep 73.5 degree seat angle
Tullevinkler?! Lurer bare på hva det er jeg ikke har forstått i geometritimene
Hvem kjører Blur 4X med en 100mm gaffel? De fleste jeg har sett har hatt en Pike, med kanskje 5 cm lengre A2C enn en typisk 100mm-gaffel. Det gir plutselig under 67 graders styrevinkel. En Blur LT blir mye mer normal med samme gaffel.
Ole.
Kan hende en som koser seg i skogen og driter i vinkler og tall.
Omtrent som meg mao. Traceren er bygd for 80-100 mm men jeg synes den er perfekt med 130 FOX mm i front. Iflg andre skal jeg få problemer med noen svinggreier, samt den skal klatre ganske så dårlig. Alle svinger jeg har forsøkt går greit, og jaggu meg klarer jeg å klatre bra også. Kommer meg opp både her og der, og da fungerer den fint for meg.
the head angle is ratcheted back to 68.5 degrees with a 100mm fork, while retaining a steep 73.5 degree seat angle
Tullevinkler?! Lurer bare på hva det er jeg ikke har forstått i geometritimene
Hvem kjører Blur 4X med en 100mm gaffel? De fleste jeg har sett har hatt en Pike, med kanskje 5 cm lengre A2C enn en typisk 100mm-gaffel. Det gir plutselig under 67 graders styrevinkel. En Blur LT blir mye mer normal med samme gaffel.
Ole.
Kan hende en som koser seg i skogen og driter i vinkler og tall.
den smuteste ramme i verden til deg må være en Specialized Bighit DH den har bak demper også. Den er perfekt til stisykkel. jeg sykler med den opp og ned til skolen og i marka. du kan også justere bakdemperen og få den stiv og sånt.