Er det noen som har en pent holdt Kona som skriker etter å bli brukt? Ser etter en rimelig cinder-cone, AA, *Kilauea eller likn. Årsmodell fra -95 til -02 er av interesse.
Det er byttet sete, pedaler, dekk og holker, ellers er alt utstyr originalt. Det er en 16". Interessant? Send i så fall en PM med antydning om hva du kan tenke deg å gi så skal jeg videreformidle.
Viktig at en leser hele saken før en uttaler seg. Det står svart på hvitt at en rimelig sykkel ønskes kjøpt. Men du skal ha for bra initiativ! Vil også legge til at HeiHei-saken er slettes ikke stygg den men i en annen prisklasse enn ovennevnte...
Ny tilleggsopplysning: Ønsket rammestr. fra 17" til 21"
Bra spørsmål besvares. NEI, det er ikke jeg som skal ha sykkelen. Har to kamerater som skal fornye sykkelstallen. Den ene passer nok en 17" og den andre karen går nok for en 19" til 21" da han er rundt 1.90 høy. Men hvis du ikke har en Kona til salgs så er jo ikke ditt innlegg så veldig aktuelt for denne tråden da! Neh...
Min oppfatning av dagens sykkelmoter er vel at folk kjøper for små sykler. Størrelse kommer jo selvfølgelig an på hva man skal bruke sykkelen til men det burde jo være i en dialog mellom meg og evt. selger. Det skal absolutt lønne seg at man hjelper folk men les først og skriv etterpå. Er ikke akkurat et debattforum om hva slags str. som passer hvilken person. Trenger jeg hjelp til det så spør jeg. Ikke nødvendig med svar på dette da det blir litt usaklig i forhold til formålet av denne tråden...
Det er ikke alle som annonserer her som har like mye greie på sykkel. Det er mulig du har det, men hvem det er vet man ikke. Derfor prøvde han å hjelpe, for å være grei.
En litt annen tone gjør seg, eller er det mulig du ikke ønsker at folk skal være greie mot deg?
Min oppfatning av dagens sykkelmoter er vel at folk kjøper for små sykler. Størrelse kommer jo selvfølgelig an på hva man skal bruke sykkelen til men det burde jo være i en dialog mellom meg og evt. selger. Det skal absolutt lønne seg at man hjelper folk men les først og skriv etterpå. Er ikke akkurat et debattforum om hva slags str. som passer hvilken person. Trenger jeg hjelp til det så spør jeg. Ikke nødvendig med svar på dette da det blir litt usaklig i forhold til formålet av denne tråden...
Du er tydeligvis fan av metoden, hiss deg opp først, tenk etterpå.
Det får en si.. Tar kritikk til etteretning og ser at jeg må være litt diplomatisk i tonen blant sarte folk her. La vel inn det i tråden for at en kunne luke ut sånne spørsmål og ta imot svar fra folk som virkelig hadde en sykkel de ville selge men jeg ser jo at det ble en generaltabbe. En beklagelse er herved tildelt til de som har følt seg dypt krenket i denne saken.