Mitt siste innlegg på forumet er et tips. Tryning og skader har forfulgt meg denne våren/sommeren, nå er det brist i ribbein og litt forstuet hånd. Fant derfor frem kickren, men hadde ikke abonnement på verken Zwift eller TR. Pleier ikke sykle inne på sommeren, så googlet litt for å finne en annen app med gratis prøvetid.

Har testet de fleste før, Rouvy, FulGaz, Wahoo/sufferfest, Zwift, TR, osv. Hadde ikke hørt om MyWhoosh før, og ble skeptisk da jeg leste den var helt gratis. Altså ikke bare gratisversjon med redusert funksjonalitet, men bare gratis.

Lastet ned og ble positivt overrasket. Ganske bra bank med økter (som er det jeg er ute etter). Oppkobling og funksjonalitet syns jeg var helt topp. Ganske likt Zwift, med økter, interaktivt landskap, "group rides" og ritt (tror jeg). Det med ritt er sikkert langt unna Zwift mtp antall deltakere og sånt.

Jeg har ingen forbindelser til dette produktet, tenkte bare å tipse andre om dette, så kan kanskje månedsprisen på Zwift/TR kuttes fra regnskapet.
Hvordan kan dette være gratis? Vet ikke, men det ser ut som UAE har en finger med i spillet. Så blir det opp til hver enkelt om det er et problem:-)

"anybody who rides a bike is a friend of mine"
-gary fisher-