Var det på den tiden du var på utkikk etter et bra koneemne? Eller kanskje det var innpå totusen-tallet? Det var uansett vanskelig å være attraktiv for det motsatte kjønn på den tiden. Jeg lærte å dra av bukse og bokser samtidig. Selvsagt etter at alt annet var av, for hvem vil vel se en mann med skjorte, sokker og ingenting annet? Ingen jeg møtte, ihvertfall
Du vet jo at jeg er såpass ung at kone-jakten begynte først helt på slutten av 90-tallet heldigvis fikk ikke bokservalget utslag - men jeg er sikker på at Comfyballs er 100% sertifisert prevensjon i den sammenheng.
Marky Mark sin Calvin Klein reklame hadde vel stor påvirkning på å gjøre NAME-LOGO-ABOVE-PRIVATES populært. Når man hører hva han sier i reklamen, idag, kan en tenke seg at den ikke hadde blitt godkjent, idag.
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
Jeg sverger til Comfyballs og Pierre Robert Sport. Kjøper PR på tilbud på coop (relativt ofte 40% rabatt på ting fra PR) eller gode tilbud på comfyballs.no. Nå har de f.eks 50% på utvalgte produkter. https://www.comfyballs.no/kampanje/hot/
(...) Testa en Pierre Robert i bomull, den var helt OK. Men jeg er mellom medium og large på det merket virker det som. Har et par large Sport og de er for store til å løpe i mens den i bomull testa jeg i medium og den er i minste laget. I tillegg er den ganske kort nedover lårene, noe som ikke hjelper på.
Det er forskjell på fasongen (og selvsagt stoffet) på bomull og sportslinja til PR. Som flere andre har jeg nesten utelukkende bruk sånne de siste mange årene og ser egentlig ingen grunn til å prøve noe annet. Komfortable til daglig og lar meg sykle opp til to timers tid uten ubehag om jeg har lyst på en spontantur etter jobben.
LarsB
Hva vasker dere PR Sport på?
Jeg har alltid vasket undertøy på 60 grader (og tromlet for å få de tørre), men ser PR Sport har 40 i anvisnigen og ingen tromling.
Hva vasker dere PR Sport på? Jeg har alltid vasket undertøy på 60 grader (og tromlet for å få de tørre), men ser PR Sport har 40 i anvisnigen og ingen tromling.
40, ingen tromling. Forøvrig enig med dem som trekker frem PR Sport som et godt valg. Kanskje ikke betraktet som "hot" da de fås i stort sett alle dagligvarebutikker. Men prøv.
Jeg tromler alle boxere inkl PR, har ikke sett noen problemer med det. Før vasket jeg undertøy på 60°C, nå vasker jeg det på 40°C, har ikke merket noen forskjell.
Jeg tromler alle boxere inkl PR, har ikke sett noen problemer med det. Før vasket jeg undertøy på 60°C, nå vasker jeg det på 40°C, har ikke merket noen forskjell.
Vaskeanvisniningen som i allefall sier ikke bruk tørketrommel, er nok basert på en erfaring jeg har gjort meg. At klær med elastisk linning over tid kan bli slarkete ved gjentatt bruk av tørketrommel. Gjelder forøvrig alle klær med elastisitet.
Saxx Quest, hengekøye til ballene 😅, absolutt favoritt! Comfyballs, funker bra…har nå kun de med No name, orker ikke den logoen PR, reserveboksere..vesentlig mer fikling og justering. Kasseres fortløpende.
(...) Testa en Pierre Robert i bomull, den var helt OK. Men jeg er mellom medium og large på det merket virker det som. Har et par large Sport og de er for store til å løpe i mens den i bomull testa jeg i medium og den er i minste laget. I tillegg er den ganske kort nedover lårene, noe som ikke hjelper på.
Det er forskjell på fasongen (og selvsagt stoffet) på bomull og sportslinja til PR. Som flere andre har jeg nesten utelukkende bruk sånne de siste mange årene og ser egentlig ingen grunn til å prøve noe annet. Komfortable til daglig og lar meg sykle opp til to timers tid uten ubehag om jeg har lyst på en spontantur etter jobben.
LarsB
Hva vasker dere PR Sport på?
Jeg har alltid vasket undertøy på 60 grader (og tromlet for å få de tørre), men ser PR Sport har 40 i anvisnigen og ingen tromling.
Vasker på økonomiprogram på 40 grader og med sentrifuge på 1400 omdr. Har ikke tørketrommel. De varer i evigheter.
Min favoritt er JBS, som produseres av Dovre. Ikke helt enkle å få tak i over disk, og litt dyre. MEN de holder veldig lenge og passformen er helt suveren synes jeg.