Boksershorts
|
Boksershorts
08/06/2023 11:32
|
H.Iversen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Så...nå er jeg lei av boksere som ikke holder seg på plass. Kjøpte et lass med Frank Dandy på supertilbud for en tid tilbake som nå holder på å gå i oppløsning i tillegg til at de kryper oppover lårene mine ved bruk. Så da er spørsmålet: Hvilke boksere bør jeg gå for? Kan godt koste litt, dog ikke hundrevis av kroner per stykk.
|
|
|
Re: Boksershorts
[Re: H.Iversen]
08/06/2023 12:18
|
erikskon
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg har kjøpt en del SAXX på tilbud her og der. Veldig godt fornøy med dem og synes de er verdt <250 kr, men jeg er for gjerrig til å betale mer enn det for en boxer. Jeg har lurt på å prøve noen fra Comfy Balls.
|
|
|
08/06/2023 12:30
|
Gubbe
Entusiast
|
Entusiast
Pierre Robert Sport. De koster litt, men varer lenge. Og du får kjøpt de i dagligvarebutikken din.
Jeg bruker ikke bomullsboksere lengre, jeg konverterte til Pierre Robert Sport for 15 år siden og har ikke sett meg tilbake siden.
|
|
|
[Re: Gubbe]
08/06/2023 12:39
|
erikskon
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det blir nok til slutt et par Komfortable Baller, men jeg ville foreslått for dem å lage en anonymisert serie. Nå skal jo helst ingen (utenom noen veldig få) se trusestrikken på en middelaldrende gubbe uansett, men jeg bare føler litt aversjon mot merkingen deres. De har også en fin badeshorts jeg lett kunne prøvd om det ikke var for logoen.
|
|
|
08/06/2023 13:01
|
pbk
Ivrig
|
Ivrig
Puma er bra, men små i størrelsen.
|
|
|
08/06/2023 13:45
|
MannenFallerIkke
Entusiast
|
Entusiast
Så...nå er jeg lei av boksere som ikke holder seg på plass. Kjøpte et lass med Frank Dandy på supertilbud for en tid tilbake som nå holder på å gå i oppløsning i tillegg til at de kryper oppover lårene mine ved bruk. Så da er spørsmålet: Hvilke boksere bør jeg gå for? Kan godt koste litt, dog ikke hundrevis av kroner per stykk. Hvorfor må det være boxer? En god gammel truse sitter jo mye bedre på plass. Den blir jo ikke dratt i alle retninger av lårene...særlig når du sykler. Bra merke, men finnes sikkert noen som er mer beregnet for trening...om en ikke trener uten.... https://www.zalando.no/herreundertoy-truser/schiesser/
Redigert av MannenFallerIkke; 08/06/2023 13:48.
|
|
|
[Re: erikskon]
08/06/2023 13:57
|
sls
Veteran
|
Veteran
Det blir nok til slutt et par Komfortable Baller, men jeg ville foreslått for dem å lage en anonymisert serie. Nå skal jo helst ingen (utenom noen veldig få) se trusestrikken på en middelaldrende gubbe uansett, men jeg bare føler litt aversjon mot merkingen deres. De har også en fin badeshorts jeg lett kunne prøvd om det ikke var for logoen.
Jeg bruker bare Comfyballs. Har en del ensfargede også. Kan knapt lese logoen på disse https://www.comfyballs.no/butikk/herre/cotton/comfyballs-black-no-show-cotton/
Redigert av sls; 08/06/2023 14:24.
|
|
|
08/06/2023 14:15
|
Andreas83
Ivrig
|
Ivrig
Har hatt merkeboxere ala Calvin Klein, Bjørn Borg og annet, men har endt opp med å hamstre 3pk Pierre Robert bomullsboxere når de er på 40% tilbud på Coop. Billige, bra og holder 2-3 sesonger. Deres sportsboxere fungerer også bra, bedre enn Adidas sine. Bomullsboxere til aktivitet er klamt, og en fin måte å slite de raskt.
Når det kommer til boxere er størrelsen viktig. Altså, kjøpe riktig størrelse. Ikke for små, ikke for store, men sånn akkurrat passe.
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
|
|
|
09/06/2023 06:27
|
H.Iversen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Takk for gode tips! Dog har jeg lest diverse reviews at Comfyballs har tapt seg noe veldig på kvalitet i det siste. Og om det er tilfelle føler jeg de blir i dyreste laget.
Testa en Pierre Robert i bomull, den var helt OK. Men jeg er mellom medium og large på det merket virker det som. Har et par large Sport og de er for store til å løpe i mens den i bomull testa jeg i medium og den er i minste laget. I tillegg er den ganske kort nedover lårene, noe som ikke hjelper på.
|
|
|
09/06/2023 06:34
|
Dexter
Ivrig
|
Ivrig
Takk for gode tips! Dog har jeg lest diverse reviews at Comfyballs har tapt seg noe veldig på kvalitet i det siste. Og om det er tilfelle føler jeg de blir i dyreste laget.
Testa en Pierre Robert i bomull, den var helt OK. Men jeg er mellom medium og large på det merket virker det som. Har et par large Sport og de er for store til å løpe i mens den i bomull testa jeg i medium og den er i minste laget. I tillegg er den ganske kort nedover lårene, noe som ikke hjelper på. De har jo ofte salg på pakker hvor du bestiller 5 stk osv. Jeg har vel 7-8 stk og er meget fornøyd. Både comfort og kvalitet er bra. De er vel 1-2 år gamle, så om det har skjedd noe med kvaliteten etter det aner jeg ikke.
|
|
|
09/06/2023 07:27
|
larsb
Bjolsen Zeit
|
Bjolsen Zeit
(...) Testa en Pierre Robert i bomull, den var helt OK. Men jeg er mellom medium og large på det merket virker det som. Har et par large Sport og de er for store til å løpe i mens den i bomull testa jeg i medium og den er i minste laget. I tillegg er den ganske kort nedover lårene, noe som ikke hjelper på. Det er forskjell på fasongen (og selvsagt stoffet) på bomull og sportslinja til PR. Som flere andre har jeg nesten utelukkende bruk sånne de siste mange årene og ser egentlig ingen grunn til å prøve noe annet. Komfortable til daglig og lar meg sykle opp til to timers tid uten ubehag om jeg har lyst på en spontantur etter jobben. LarsB
|
|
|
[Re: Gubbe]
09/06/2023 10:08
|
jaknudsen
Ivrig
|
Ivrig
Jeg bruker ikke bomullsboksere lengre, jeg konverterte til Pierre Robert Sport for 15 år siden og har ikke sett meg tilbake siden. Me three. Jeg har et par stk som er over 10 år gamle og like fine.
|
|
|
09/06/2023 10:21
|
oyvinsr
Ringrev
|
Ringrev
Veldig fornøyd med Saxx Vibe for hverdagsbruk, men litt kostbare. Mine er stort sett kjøpt hos vpg, de har ofte tilbud på noen av de mer dekorerte utgavene.
|
|
|
09/06/2023 10:37
|
edorF
Entusiast
|
Entusiast
Jeg vil også slå et slag for comfyballs, og synes ikke kvaliteten har tapt seg. Det har riktignok vært en endring et sted som gjorde at de nyere opplevdes litt annerledes enn de eldste i "samlingen" Men denne endringen var ikke nødvendigvis negativ.
Jeg har for øvrig 42 stk kjøpt fra den spede begynnelse og frem til i fjor så jeg har litt erfaringsgrunnlag med forskjellige "batcher" av produktet De er altfor dyre til "retailpris" men i god gammel Netthandelen.no tradisjon er det nesten alltid et tilbud.
Jeg tror ikke jeg har kjøpt noen av mine utenom at de har vært nedsatt med 40-50% Strengt tatt en bedriten måte å drive butikk, men bokserne er såpass mye bedre enn alternativene at jeg har ikke brydd meg.
Jeg kom fra en verden hvor jeg utelukkende brukte Tufte ispedd med litt Pierre Roberts. Forsåvidt gode boxere det og, men etter en stund med comfyballs er det fremdeles ingen skam å snu. Jeg vil bare ikke.
Av disse 42 er det vel kun en som har blitt slitt ut såpass mye at den måtte kastes, det samme kan jeg ikke si om Tufte. Der dukket det opp en del hull etter et par gangers bruk.
|
|
|
10/06/2023 18:44
|
baronKanon
Valgets kvaler
|
Valgets kvaler
Dressmann har kommet med noen nye med PH (pungholder). Funker greit, men dessverre litt små i str for meg. Vanligvis soleklsr M, men her var de litt snaue. Holder pung og baller på plass a'la BN3TH.
|
|
|
11/06/2023 08:01
|
Gullars
Ivrig
|
Ivrig
Slår et slag for Bula sine boxere som ofte selges ganske rimelig på XXL. Slitesterke og behagelige samt at de kryper lite oppover låret, selv med relativt kraftige lår. https://www.xxl.no/bula-solid-boxer-bokser-herre-svart/p/1198156_2_styleFor bruk der man for eks løper/går og svetter endte jeg opp med noen fra Under Armour som funker veldig bra. AG
40+ and still climbing......
|
|
|
[Re: MannenFallerIkke]
12/06/2023 08:15
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Så...nå er jeg lei av boksere som ikke holder seg på plass. Kjøpte et lass med Frank Dandy på supertilbud for en tid tilbake som nå holder på å gå i oppløsning i tillegg til at de kryper oppover lårene mine ved bruk. Så da er spørsmålet: Hvilke boksere bør jeg gå for? Kan godt koste litt, dog ikke hundrevis av kroner per stykk. Hvorfor må det være boxer? En god gammel truse sitter jo mye bedre på plass. Den blir jo ikke dratt i alle retninger av lårene...særlig når du sykler. Bra merke, men finnes sikkert noen som er mer beregnet for trening...om en ikke trener uten.... https://www.zalando.no/herreundertoy-truser/schiesser/Hahaha, hvor mange her inne vil turt å ta på seg speedo hjemme (og da snakker vi ikke en gang om å vise seg offentlig)? Skjønner heller ikke hva som er greia med bokserbein som enten må være så lange at de går ned over lårene eller så havner de opp i skrittet. En gang på 30-tallet fant man ut at truser var et bedre alternativ enn boksere, med så kom kyskhetssyndromet på 80-tallet hvor menn ble paniske av å vise litt lår. Fotballspillere tydde til bukseskjørt, og hvermansen tydde til krympede boksere (krympflasjon er ikke noe nytt) som stadig kryper oppover bare en beveger seg. Hva er greia med å prøve å finne den minst ubehagelige varianten fra et i utgangspunkt ubehagelig plag? Til uka blir det 30+ grader, vil anbefale boksere som gå langt ned over lårene  . Med tanke på at den norske sædkvaliteten er på vei nedover og at det er kjent at varme baller ikke har en positiv innvirkning på denne hadde det vært gøy med god forskning rundt økende bruk av boksere og trange bukser i Norge og andre vestlige land.
|
|
|
[Re: Tange]
12/06/2023 08:30
|
Dexter
Ivrig
|
Ivrig
Så...nå er jeg lei av boksere som ikke holder seg på plass. Kjøpte et lass med Frank Dandy på supertilbud for en tid tilbake som nå holder på å gå i oppløsning i tillegg til at de kryper oppover lårene mine ved bruk. Så da er spørsmålet: Hvilke boksere bør jeg gå for? Kan godt koste litt, dog ikke hundrevis av kroner per stykk. Hvorfor må det være boxer? En god gammel truse sitter jo mye bedre på plass. Den blir jo ikke dratt i alle retninger av lårene...særlig når du sykler. Bra merke, men finnes sikkert noen som er mer beregnet for trening...om en ikke trener uten.... https://www.zalando.no/herreundertoy-truser/schiesser/Hahaha, hvor mange her inne vil turt å ta på seg speedo hjemme (og da snakker vi ikke en gang om å vise seg offentlig)? Skjønner heller ikke hva som er greia med bokserbein som enten må være så lange at de går ned over lårene eller så havner de opp i skrittet. En gang på 30-tallet fant man ut at truser var et bedre alternativ enn boksere, med så kom kyskhetssyndromet på 80-tallet hvor menn ble paniske av å vise litt lår. Fotballspillere tydde til bukseskjørt, og hvermansen tydde til krympede boksere (krympflasjon er ikke noe nytt) som stadig kryper oppover bare en beveger seg. Hva er greia med å prøve å finne den minst ubehagelige varianten fra et i utgangspunkt ubehagelig plag? Til uka blir det 30+ grader, vil anbefale boksere som gå langt ned over lårene  . Med tanke på at den norske sædkvaliteten er på vei nedover og at det er kjent at varme baller ikke har en positiv innvirkning på denne hadde det vært gøy med god forskning rundt økende bruk av boksere og trange bukser i Norge og andre vestlige land. Har mine tvil om at kyskhet spiller så mye inn, spesielt på 80 tallet. Da alle husmødre gikk toppløs på stranda. Tror heller det har noe med amerikansk innflytelse, hvor boxern gikk fra å være undertøy til å bli et moteplagg. Alle "cool dudes" hadde CK boxer langt over bukselinningen.
|
|
|
[Re: Dexter]
12/06/2023 09:45
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Har mine tvil om at kyskhet spiller så mye inn, spesielt på 80 tallet. Da alle husmødre gikk toppløs på stranda. Tror heller det har noe med amerikansk innflytelse, hvor boxern gikk fra å være undertøy til å bli et moteplagg. Alle "cool dudes" hadde CK boxer langt over bukselinningen.
Ah, så du tror at det som oppfattes som "sømmelig og usømmelig" for menn og kvinner er likt? Tenker at du får prøve å stille med ermeløs skjorte (bruk gjerne slips  ) på arbeidsplass hvor de ennå har litt trangsynte syn på klesveien. Tror jeg brukte den i en annen tråd også, sommerbryllup. Og bokseren var, som ordet sier, kortbukse for boksere, ikke undertøy.
|
|
|
12/06/2023 12:07
|
Knirkekne
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Så...nå er jeg lei av boksere som ikke holder seg på plass. Kjøpte et lass med Frank Dandy på supertilbud for en tid tilbake som nå holder på å gå i oppløsning i tillegg til at de kryper oppover lårene mine ved bruk. Så da er spørsmålet: Hvilke boksere bør jeg gå for? Kan godt koste litt, dog ikke hundrevis av kroner per stykk. Hvorfor må det være boxer? En god gammel truse sitter jo mye bedre på plass. Den blir jo ikke dratt i alle retninger av lårene...særlig når du sykler. Bra merke, men finnes sikkert noen som er mer beregnet for trening...om en ikke trener uten.... https://www.zalando.no/herreundertoy-truser/schiesser/Hahaha, hvor mange her inne vil turt å ta på seg speedo hjemme (og da snakker vi ikke en gang om å vise seg offentlig)? Skjønner heller ikke hva som er greia med bokserbein som enten må være så lange at de går ned over lårene eller så havner de opp i skrittet. En gang på 30-tallet fant man ut at truser var et bedre alternativ enn boksere, med så kom kyskhetssyndromet på 80-tallet hvor menn ble paniske av å vise litt lår. Fotballspillere tydde til bukseskjørt, og hvermansen tydde til krympede boksere (krympflasjon er ikke noe nytt) som stadig kryper oppover bare en beveger seg. Hva er greia med å prøve å finne den minst ubehagelige varianten fra et i utgangspunkt ubehagelig plag? Til uka blir det 30+ grader, vil anbefale boksere som gå langt ned over lårene  . Med tanke på at den norske sædkvaliteten er på vei nedover og at det er kjent at varme baller ikke har en positiv innvirkning på denne hadde det vært gøy med god forskning rundt økende bruk av boksere og trange bukser i Norge og andre vestlige land. Vi med litt alder husker jo også 90tallets "silke" boxere med batman og andre morsomme trykk på. Elendige plagg som også etter hvert dro opp på grottevandring.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
|
|
|
12/06/2023 12:26
|
Ndreas
Ivrig
|
Ivrig
så kom kyskhetssyndromet på 80-tallet hvor menn ble paniske av å vise litt lår.
var vel godt utpå nittitallet at speedos og (alt for) korte løpeshorts blei ukule, iaf i min del av landet 
|
|
|
[Re: Ndreas]
12/06/2023 12:45
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
så kom kyskhetssyndromet på 80-tallet hvor menn ble paniske av å vise litt lår.
var vel godt utpå nittitallet at speedos og (alt for) korte løpeshorts blei ukule, iaf i min del av landet  Bønder pleier å henge etter på utviklingen ja  . Straffer seg, med tanke på korte løpeshorts over lange tightstrenden som fortsatt herjer.
|
|
|
[Re: Knirkekne]
12/06/2023 14:02
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Vi med litt alder husker jo også 90tallets "silke" boxere med batman og andre morsomme trykk på. Elendige plagg som også etter hvert dro opp på grottevandring.
Om de var i ekte silke var de nok ikke til å kimse av med tanke på sædkvaliteten, luftige som de var.
|
|
|
[Re: Knirkekne]
12/06/2023 21:57
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Vi med litt alder husker jo også 90tallets "silke" boxere med batman og andre morsomme trykk på. Elendige plagg som også etter hvert dro opp på grottevandring.
Hysj på deg, noen av oss prøver å fortrenge det meste av det som skjedde på den tiden.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
[Re: Anders A-R]
12/06/2023 23:31
|
DesmoSkier
Besatt
|
Besatt
Hysj på deg, noen av oss prøver å fortrenge det meste av det som skjedde på den tiden. Var det på den tiden du var på utkikk etter et bra koneemne?  Eller kanskje det var innpå totusen-tallet? Det var uansett vanskelig å være attraktiv for det motsatte kjønn på den tiden. Jeg lærte å dra av bukse og bokser samtidig. Selvsagt etter at alt annet var av, for hvem vil vel se en mann med skjorte, sokker og ingenting annet? Ingen jeg møtte, ihvertfall 
Helge StravaKjøper: XG-1199-kassett, send PM
|
|
|
[Re: DesmoSkier]
13/06/2023 05:18
|
Dan
More than words
|
More than words
Jeg lærte å dra av bukse og bokser samtidig. Selvsagt etter at alt annet var av, for hvem vil vel se en mann med skjorte, sokker og ingenting annet? Ingen jeg møtte, ihvertfall  SFW: https://vimeo.com/93428207
|
|
|
15/06/2023 10:22
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Var det på den tiden du var på utkikk etter et bra koneemne?  Eller kanskje det var innpå totusen-tallet? Det var uansett vanskelig å være attraktiv for det motsatte kjønn på den tiden. Jeg lærte å dra av bukse og bokser samtidig. Selvsagt etter at alt annet var av, for hvem vil vel se en mann med skjorte, sokker og ingenting annet? Ingen jeg møtte, ihvertfall  Du vet jo at jeg er såpass ung at kone-jakten begynte først helt på slutten av 90-tallet  heldigvis fikk ikke bokservalget utslag - men jeg er sikker på at Comfyballs er 100% sertifisert prevensjon i den sammenheng.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
15/06/2023 11:57
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Det var uansett vanskelig å være attraktiv for det motsatte kjønn på den tiden. Jeg lærte å dra av bukse og bokser samtidig.
Så du tror at det å late som om du ikke brukte undertøy var et sjakktrekk............... 
|
|
|
|
|