Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Applaus når jeg løper

Re: Applaus når jeg løper [Re: Tange] #2734429 26/05/2023 09:26
Dexter Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Tange
Ingen som vil foreslå gaffa eller gorillatape?

Vanligvis blir utstyrsspørsmål besvart med nerdete forslag av yedi-produserte superdingser, men denne gangen ei.
Her blir 'anbefal meg en hjelm' besvart med "du kan feste en pute på hodet med et beltet eller en pakkerem".
Ok da, noen foreslår at man kan bruke blomsterpotte eller bøtte som hjelm.
ICON_SMILE

Det er åpenbart en del folk som ikke vet hva BH står for og tror at dette er en dings som fører til impotens hos brukeren. Og ikke bare hos brukeren men det virker som om en del får hengensnabel bare av å se eller tenke på dem. Vel det er ingen tvil om at sykling kan føre til impotens eller hengesnabel, men mine herrer, en BH er en brystholder, et plag som støtter brystene og man (menn devilsmile) blir ikke impotent av å se, tenke eller ta på dem, eller bruke de.

Nei gps-vester egner seg ikke som sports-BH, men de fungerer fint om man sliter med å holde pulssensorer på plass (derfor sliter kvinner sjeldent med pulsmålerfusk ICON_SMILE ). Det er en grunn hvorfor man (igjen: menn) tar en tur til spesialbutikken. Menn har som regel større avstand mellom puppene og før man vet har man monoboob og ser ut til å ha svelget en dromedar i steden for en kamel.

Nå er vel de fleste bh'er laget for å løfte og fremheve bysten. Trådstarter ønsker å unngå applaus ikke fremheve brystene.
Hvis trådstarter finner ut at en sportsbh er beste løsning, så kjør på. Det viktigste er at det fungerer og at han kommer seg ut på tur. Men som sagt hvis en trøye også løser problemet, så hadde jeg personlig heller gått for det.

Re: Applaus når jeg løper [Re: Raskall] #2734650 29/05/2023 21:06
OveR Offline
Apartheidmotstander
Apartheidmotstander
Hva med en binder som jenter bruker i puberteten for å skjule puppene når de er født i feil kropp? Kan det være noe? Har ikke så god kjennskap til det, men det kan være verdt å se på.

mvh OveR

Friksjon ambassadør
Østmarka rock city

Re: Applaus når jeg løper [Re: Raskall] #2734669 30/05/2023 07:04
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Nei, bindere er ikke laget til trening.

Re: Applaus når jeg løper [Re: Raskall] #2734692 30/05/2023 09:35
R
Raskall Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
R
Jeg har kjøpt en kompresjonstrøye fra Under Armour i en størrelse mindre enn jeg vanligvis ville brukt. Den bestod en hoppetest i prøverommet i butikken, men jeg har ikke fått prøvd den på løpetur enda.

Jeg har også bestilt en kompresjons-singlet til en hundrelapp på nett som ikke har kommet enda. Blir interessant å måle den opp mot den 4 ganger så dyre trøya fra UA.

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå