Kjøpte ett sånn ett en gang og husker ikke merke eller modell. skulle gjerne hatt flere? Muligens det er det som ligger som "SuperB Deluxe Sykkelstativ" i kvitteringene mine, men jeg finner et eneste fnugg av at det noengang har eksistert på websøk.
Den lokale sykkelbutikken gikk (dessverre) konkurs nylig, og under konkurssalget gikk slike for 50,-. Det var sikkert 200 stykker der, jeg plukket med meg én. Jeg registrerer at denne butikken ikke er alene om en slik skjebne, så om du har noe i nærheten er det nok mulig å skaffe tio en billig penge.
Sykkelkomponenter fører forresten merket SuperB, så om du vil ha akkurat den modellen, kan du jo spørre om de kan ta den inn.
Nå inspirerte du meg til kanskje å plukke opp en Ibera siden jeg likevel må bestille noe fra Tyskland Kjekk video. Og pris inkluderer norsk mva/moms bare du velger Norge.
Sykkelkomponenter fører forresten merket SuperB, så om du vil ha akkurat den modellen, kan du jo spørre om de kan ta den inn.
Nå inspirerte du meg til kanskje å plukke opp en Ibera siden jeg likevel må bestille noe fra Tyskland Kjekk video. Og pris inkluderer norsk mva/moms bare du velger Norge.
Duverden, takker så mye for svært så god søk. Jeg så over det de hadde på sykkelkomponenter og bikeshop, men det var liksom ikke helt det samme. Men den fra sykkel dott no var jo, foruten Giant-logo, temmelig akkurat samme stil og praktisk justering med steg for hjulstørrelse. Så tror jeg går for den. Må bare kjøpe nok stykker så jeg slipper å introdusere flere varianter.
Liberia-saken var jo fin den, spesielt om man skal pakke den vekk i blant. Men etter å ha hatt sykler på veggen, hengende i taket og på stang så føler jeg det som fungerer best er at de står klar i boden med nesa pekende ut
Jeg forvillet meg inn på Canyon sine nettsider i forrige uke og kom over Canyon Bike Stand . Den fikk jeg lyst til å ha et par-tre-fire stykker av merket jeg....
Mener bestemt jeg så en bunke slike i en Finn-annonse for noen dager siden. Enten var det et opphørssalg eller så var det en fyr som hadde kjøpt restene av et konkursbo. Søk litt på Finn, så finner (!) du