Hei! Her finner du 4. episode i fotoskolen min for Instagram-syklister. Det er en spilleliste som starter på grunnleggende nivå, med mobil uten bruk av ekstra apper eller fancy utstyr:)
Ellers er innholdet:
1: se, stjel, kombiner og gjør det til ditt eget. 2: å ramme inn et bilde 3: dynamikk i et bilde (lys/mørk) 4: finne gode steder å fotografere
Det kunne jeg kanskje ha gjort. Men jeg synes det blir å 'ta opp litt for mye plass' i listen over tråder. Derfor legger jeg den inn slik, litt diskret;) Nå har jeg lagt ut 4 episoder, spilt inn 3 nye som skal redigeres, og har en haug av temaer å ta tak i etterhvert. Jeg håper du vil finne noe som interesserer deg, og enkeltepisoder som har en innfallsvinkel som er litt ny for deg.
Går du videre fra videolinken i forumet, finner du youtubekanalen min. Der skal det meste materialet ligge ryddig i spillelister.
Jeg har aksept for en St.Hanstur hvert år, men i år ble det en brå slutt da jeg hadde glemt en vesentlig del hjemme: https://youtu.be/h_FYZ8zwUK4
Da måtte turen utsettes og ble en midtsommertur i stedet. Her er del 1, som fulgte Nasjonal sykkelrute 7 til nydelig campsite ved Mjøsa: https://youtu.be/pAzNoZ6G0U4
I mangel på vår og bar mark fortsetter snøsyklingen. Litt løsere underlag på stiene i dag, så ikke all verdens til fart. Denne turen gikk fra Geitfjellet via Våttakammen og nesten ned til Ila. Bortimot 10 minutter med nesten kontinuerlig nedkjøring
Det begynner å nærme seg stisykkelføre her i Trondheim, så forhåpentligvis blir dette den siste videoen med vinterføre for i år. Muligens en forumitt her som vil kjenne seg igjen i starten av videoen, men han får eventuelt tilkjennegjøre seg selv
Det begynner å nærme seg stisykkelføre her i Trondheim, så forhåpentligvis blir dette den siste videoen med vinterføre for i år. Muligens en forumitt her som vil kjenne seg igjen i starten av videoen, men han får eventuelt tilkjennegjøre seg selv
Mener å dra kjensel på min egen bak ja :-D Artig med tilfeldige møter... og er lov å håpe på ikke-snø-video snart!
Mener å dra kjensel på min egen bak ja :-D Artig med tilfeldige møter... og er lov å håpe på ikke-snø-video snart!
Ja, det kan vel ikke være lenge igjen nå håper jeg. Sagde ned noe vindfall + ryddet bort en haug med granbar i nederste del av Stakkalhøgda DH i går etter hogstarbeidet som pågikk der i fjor, og det så ut som iallfall nederste 1/3 av stien var fri for snø. Så det nærmer seg
Her er forresten før/etter-bilde fra kvistryddingen for de som liker sånt:
Fortsatt deprimerende forhold i Trøndelag, men heldigvis er ting i ferd med å snu nå. Her er en liten supercut fra noen delvis snøfrie stier som jeg besøkte i dag.
Føljetongen fortsetter. I dagens episode drar vi til Hostostradaen i Oppdal. Først halvdel av nedkjøringen synes jeg var knallfin, men den siste halvdelen var rett og slett ganske så jobbig med sykkelen jeg brukte. Jeg brukte en Scott Ransom på denne turen, som var så overkill som det kan få blitt. En lett stisykkel med smekre lettrullende dekk vil nok gjøre denne turen mye artigere. På denne stien møter man ingen skumle partier eller tekniske utfordringer (bortsett fra en rot). Det er bare kos hele veien. Men se opp for falleferdige byggverk.