Er det noe du vil angre bittert på så er det å ha valgt en feil rammestørrelse. Har den kjedelige erfaringen fra tidligere.
Du bør absolutt prøve L og XL i forkant.
Problemet er tilgangen til enkelte Cube-modeller, størrelser og farge. I tyske forum forhåndsbestiller brukere mange modeller/farger på høsten før modellene kommer ut året etter. Bestillingstiden er opp til 8 mnd.
Modellen du henviste til i linken fant jeg ikke i pdf-ene jeg linket til i den andre tråden. Du bør dobbeltsjekke hengervekt. Ser at én modell er nede i bare 30kg hengervekt mens de andre ligger på 60.
Du har ikke nevnt om du allerede har henger eller den skal kjøpes. Uansett bør du sjekke innfestningen og om hengerprodusent har stikkaksel til typen baknav. Noen hengere kommer med enkelt feste for ytterkant men det er ikke gitt at det faktisk vil passe pga. utforming av ramma.
En erfaring jeg har gjort meg med sykling med cargo-henger, som overhodet ikke var tenkt på i forkant, var utvidelse av rekkevidden med ekstra batterier i hengeren. Sykkelen jeg har er med 500 Powerpack og har dermed muligheten for 2 ekstra innkjøpte batterier som jeg kan legge i hengeren. Om et ekstra 750-batteri lengdemessig får plass i din type henger bør du kanskje sjekke, om det er en mulighet du ønsker.
Har du forøvrig sjekket ut
Allroad-versjonen?