Takk for svar!!
Pass også på at du får med kvittering om du kjøper på Finn.no Det er enklere å reklamere enn å reparere på egen hånd om noe skulle skje.
LarsB
Ja, akkurat dette er jeg litt skeptisk til. Per nå har jeg ikke funnet noen på bruktmarkedet som er billige nok til å veie opp risikoen det er å kjøpe brukt kontra nytt, så jeg ender nok opp med å kjøpe en ny en for å ha bedre reklamasjonsrett.
Det spørs jo hva du skal bruke den til? Skal du bare sykle rolig i sone 1 og sone 2, da bråker ikke en dum wheel-on rulle noe særlig som man ikke kan leve med.
Sykler du harde intervaller med mer fart på da blir det jo høy hastighet på hjulet og derav høy lyd.
En direct drive rulle bråker også litt, fra kjede-kassette, men er dette smurt opp bra så har du ikke mye lyd nei.
Koster jo litt mer.
En brukt Kickr Core får du vel til 4000 kr, mens en brukt gammeldags Tacx rulle koster 200 kr på finn.
Blir litt av begge! Ja, den gamle tacx-rulla mi kjøpte jeg faktisk for 200 i 2017, mon tro om jeg får solgt den for det samme nå? Men ja, en god del dyrere i pris... Men begynner å tenke at det kanskje er verdt det. Her jeg bor er det fort minst 6-7 måneder som er rullemåneder (går heller på ski da, men ønsker å få inn litt sykkeltrening i disse månedene også samt å inn mer trening på de verste uværsdagene)