Jeg prøver å søke SAS for en kompensasjon for en flight som ble kansellert men det er ikke mulig på det skjemaet jeg fant. Jeg tror SAS har gjort det umulig å søke på de 250 euroiene man har krav på
Nedenfor følger en samtale jeg hadde med SAS live chat. :
Jeg ønsker en erstatning på fly som ble kansellert
Utmerket! Jeg setter deg i kø, og du vil snart være koblet til min menneskelig kollega.
Hei, hyggelig å se deg her!
Hei, jeg ønsker å søke erstatnimng for et fly som ble kansellert
Hej
Det gör man via customer care formuläret på hemsidan.Kan du gi meg en link?
Hallo?
https://www.flysas.com/en/customer-service/contact/forms/claim-flights/Ok
Den begynte jeg å fylle ut. Medfører det riktighet at man A: må ha reist sammen med en person og B: må ha hatt en utgift for å få den erstatningen på 250 euro man har krav på?
Du kan ha reset ensam och det behöver inte ha haft utgifter för compensationen.Det stemmer ikke . Jeg kommer ikke videre uten å ha fylt inn det jeg nevnte
Please complete all required fields
jaja? Så hva skriver jeg i de feltene når jeg ikke har A eller B som jeg nevnte innledningsvis for å komme videre?
Det skulle vara atttesta ett annat formulär.ja. Har du link da eller?
https://www.sas.no/kundeservice/kontakt/skjemaer/ja, det er forsiden av skjemaer. Så hvilket skjema?
Det som passar till det du vill ansöka om.Ok, finner du et skjema til meg som ikke er det du foreslo(som åpenbart ikke er riktig) som kan passe med det å søke om erstatning for meg som er alene på bookingen og som ikke har noen utgifter?
senaste länken jag skickade är alla formulär som vi har.Så da har dere ikke noe skjema som passer? Hvordan kan jeg søke om erstatning da?
Det är via dom formulären.Har på følelsen vi går litt i ring her? Kan du søke for meg?
Nej det kan jag inte.Hvem kan hjelpe meg da?
Det är att du måste göra det på hemsidan.Ok, hvor da?
På en av länkarna jag skickade.Men kan du bekrefte at skjemaet du linket til er for de som har reisekamerat og har utgifter som kan dekkes?
Ja din resekamrat kan skicka in ocksåå om hemnnes kostnader.Tror vi avslutter her, takk for praten
Ok då får du ha en bra dag.
Din chat med Elias er avsluttet. Hvordan var din chat med agenten?
Klikk her for å gi oss feedback
•
Tja, hva skal man si? Noen som har greid å få ut erstatning fra disse her??Lettere i sommer , nå ser de ut til å ha kløna det ut