Mille GT C2 uten pad:
Har blitt en del turer på denne nå. Perfekt i opphold og minus 2. Perfekt i surt regn med spatz, i pluss 7. Litt kald i surt regn ca pluss 2, spesielt nedre del av lår som ikke var dekket av vintershortsen under. Var en litt hardere økt, så det ble likevel ikke et tema.
Vaskes ca annenhver gang, spørs hvor mye vegsprut det er på, og kommer jo omtrent tørr ut av sentrifugen, så det blir nok vask etter hver tur.
Ekstrem strekkbar, jeg valgte L på 179 cm og litt mage, kunne nok hatt M også. Størrelsesguide sa litt løs rundt hofte men stram ved mage. Mye å gå på med seler. Passform OK, ørlite "problem" er knehase, knærne er formsydd med det blir litt skrukkete bak. Nedre lår på undershortsen krøller seg når man trekker over langbuksa, så må inn med hender og rulle ned kanten (shorts er bioracer tempest eller sportful norain).
Spatz pro var skikkelig vrien under, følte jeg skulle strekke ankel-delen på buksa for mye da jeg rulle opp mot kne for å ta på spatz. Det var lett å ta trekket over buksa, ingen krølling av ankel-legg-delen, så nå blir det stort sett skotrekk over med mindre det er klassiske korte trekk.
Litt småskuffa over selve Assos-merket, som løsna på første tur (2 timer) bildet er tatt etter turen, før første vask. Som om åttitallets Lacoste-krokodille skulle miste halen sin. Heldigvis ingen påvirkning på funksjon.
![[Linket bilde]](https://www.terrengsykkelforumet.no/ubbthreads.php?ubb=download&Number=123126&filename=20230126_202039_copy_864x1152.jpg)