Stort sett veldig fornøyd. Men sykler jeg uten motor på, kjenner jeg jo som når jeg sykler bysykkel at det er et mindre effektivt drivverk enn ordinær kjede og utvendig gir. Men med Bosch CX-motoren føles sykkelen brukbar kvikk for meg som ikke har noen andre elsykler jeg har noen langvarig erfaring med som baseline. Fyker nå forbi treningssyklister i motbakkene hvertfall.
Største ulempen er at jeg har vent meg til å kjøre i turbo hele tida, og det litt slugger-ish beltedrivverket og tung sykkel gjør at det ikke er mer enn 3-4 turer før jeg må lade igjen hvis jeg sykler raskt fram og tilbake til Midtbyen.

Dukka opp noe småknirk de siste par dagene, jeg mistenker det kanskje er min begrensa iver til daglig vasking som er grunnen, så skal gå gjennom sykkelen med litt TLC i ettermiddag tenkte jeg.
Ellers må jeg vel si at den mest håndfaste fordelen med smartsystemet så langt er et litt større batteri, men kommer vel ting som mulgheter til å sette på innebygd tracker osv framover. Ellers er det jo også praktisk at man kan kjøre uten display, vurderer å kjøpe den nylig lanserte telefonholderen for systemet snart, altfor ofte jeg glemmer å ta med meg displayet fra gangen når jeg skal ned til sykkelen.