Ja,vi trenger hjelp. Mat og drikke er så jæ…. godt. God helg.
Jeg har funnet en smart løsning. Har to badevekter og den ene viser 1 kilo mindre enn den andre. Da er det selvsagt noe feil med den som viser mest mest så den er lagt inn i et skap.
Ellers er det en stor ulempe med Zwift rittene som går seint på kvelden (etter kl 18-19). Blir jo så grassat tørst og sulten etterpå at de to kiloene jeg går ned i løpet av økta blir tatt igjen og vel så det når jeg er ferdig med kveldsmaten.
Jeg har ikke noen spiseforstyrrelse så vidt jeg vet, men er sikker på at jeg aldri kan få anoreksi ihvertfall for jeg klarer så og si aldri si nei til noe godt (var nyåpning på Kiwi Rena i går med marsipankakestykker til kundene. Jeg tok selvsagt et stykke da jeg kom, men da jeg var ferdig med handlinga og hadde betalt måtte jeg en tur bortom og ta et sykke til. Små stykker da, men allikevel tilsvarer vel et stykke en time på Zwift. Vurderer kjevelås.)
Spiser om jeg er sulten, spiser om jeg kjeder meg, spiser om jeg er glad, spiser om jeg er deppa, spiser egentlig om jeg ikke er så sulten også- sånn i tilfelle jeg skulle bli det...