Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Den "ultimate" sykkelen

Den "ultimate" sykkelen #2713577 13/07/2022 18:28
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Hei!

Jeg er på jakt etter den ultimate sykkelen for mitt bruk. Jeg og familien flytter snart ned til Spania igjen og N+1 fungerer dårlig i den sammenheng! Jeg trenger altså en sykkel som fungerer like bra på landevei som på grus og dårlige veier ute på landsbygda. Har lagt ut på turer rundt om i fjellene der nede før og har sett grusveier og stier jeg GJERNE skulle ha svingt innom, men har stoppet pga frykten for punkteringer og generelt dårlig grep! Elsker også bikepacking med kredittkort i lomma!

Har et budsjett på 70k (Eller en til 60k og to par hjulsett, kanskje..) og den store drømmen er å finne en sykkel som har god nok klaring for større dekk, komfortabel nok for lange turer, gjerne flere punkter for feste av diverse bagger. Jeg har sett på ufattelig mange forskjellige sykler, klarer ikke helt å bestemme meg.. Cervelo Caledonia-5 står høyt på listen, men denne koster jo en halv bruktbil. Trek Domane SL7 er et annet alternativ jeg har sett på, men den er utrolig tung i forhold til mange andre. BMC Roadmachine er også et annet alternativ jeg har sett litt på. I tillegg har jeg vært innom 3T Exploro Racemax og Specialized Diverge... men som sagt - klarer ikke bestemme meg ICON_SMILE Hva hadde din drømmesykkel på ca 70k budsjett vært for både landevei og lett gravel / grus? ICON_COOL

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713578 13/07/2022 18:58
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider

Vet at det ikke er svaret du ønsker, men har ikke din feiende flotte Dare MA-AFO dekklaring på 30 mm? Oppgis i hvert fall 30C i under "Technology" og i informasjonsvideoen over.

Sett opp lettrullende og solide kvalitetsdekk slangeløst, og du er i mål ICON_SMILE

Jeg ville gjort det. Helt oppriktig.

70K er forresten tre ganger mer enn jeg noensinne har brukt på en bukkestyresykkel ICON_SMILE Kanskje har du annet å bruke dem på.

[Linket bilde fra images.immediate.co.uk]

Bikeradar: Lightweight, aerodynamics and comfort for the latest addition to Orbea’s Orca line-up

Om du insisterer på noe nytt, ville jeg for allsidig bruk i Spania selvsagt føyd til spanske eller strengt tatt baskiske Orbea Orca OMR. Samme aggressive kjøreegenskaper som rittsykkelen i OMX, med dekklaring på hele 35 mm.

For øvrig er listen din fin, og snart har vi en ny tråd med det klassiske dilemmaet landeveissykkel som takler grus versus grussykkel som takler asfalt ICON_SMILE

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2713580 13/07/2022 19:11
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: Sepeda

Vet at det ikke er svaret du ønsker, men har ikke din feiende flotte Dare MA-AFO dekklaring på 30 mm? Oppgis i hvert fall 30C i under "Technology" og i informasjonsvideoen.

Sett opp lettrullende og solide kvalitetsdekk slangeløst, og du er i mål ICON_SMILE

Jeg ville gjort det. Helt oppriktig.

70K er forresten tre ganger mer enn jeg noensinne har brukt på en bukkestyresykkel ICON_SMILE Kanskje har du annet å bruke dem på.

[Linket bilde fra images.immediate.co.uk]

Bikeradar: Lightweight, aerodynamics and comfort for the latest addition to Orbea’s Orca line-up

Om du inisterer på noe nytt, ville for allsidig bruk i Spania selvsagt føyd til spanske eller strengt tatt baskiske Orbea Orca OMR. Samme aggressive kjøreegenskaper som rittsykkelen OMX, med dekklaring på hele 35 mm.

For øvrig er listen din fin, og snart har vi en ny tråd med det klassiske dilemmaet landeveissykkel som takler grus versus grussykkel som takler asfalt ICON_SMILE

Joda, DAREn kan fint ta 30mm og det er helt perfekt sånt sett, nydelig sykkel! ICON_SMILE Problemet med den er geometrien. Har syklet og tweaket i alle mulige retninger siden jeg fikk den i februar, men jeg har for korte armer - det er konklusjonen ICON_SMILE Det er rett og slett noe med stemmet på sykkelen (-18 grader) som gjør at rekkevidden blir mye lengre enn om stemmet var "rett ut" - Kan bytte ut hele styret til et integrert med "rett" stem, men igjen - det er store problemer med komponenter og leveranse av dette. Kommer ikke noe før i september / oktober, er lenge til det!

Helt glemt ut Orbea! Takk for tips ICON_LAUGH

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713587 13/07/2022 20:42
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: espenpåhjul
Problemet med den er geometrien. (...) Det er rett og slett noe med stemmet på sykkelen (-18 grader) som gjør at rekkevidden blir mye lengre enn om stemmet var "rett ut" - Kan bytte ut hele styret til et integrert med "rett" stem, men igjen - det er store problemer med komponenter og leveranse av dette.

Problemet er altså ikke geometrien, men standarden ICON_SMILE

Og det minner meg på at den ultimate sykkel har standard, ikke-merkespesifikt styreoppsett uten integrerte kabler. Det tynner ut feltet.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2713592 13/07/2022 21:17
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Problemet med den er geometrien. (...) Det er rett og slett noe med stemmet på sykkelen (-18 grader) som gjør at rekkevidden blir mye lengre enn om stemmet var "rett ut" - Kan bytte ut hele styret til et integrert med "rett" stem, men igjen - det er store problemer med komponenter og leveranse av dette.

Problemet er altså ikke geometrien, men standarden ICON_SMILE

Og det minner meg på at den ultimate sykkel har standard, ikke-merkespesifikt styreoppsett uten integrerte kabler. Det tynner ut feltet.

Ja, eller det ICON_SMILE

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713634 14/07/2022 14:55
D
DBrodshaug Offline
Ringrev
Ringrev
D
Specialized Aethos tar vel 32mm, Comp = 61k veil, null mikkmakk.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713644 14/07/2022 17:50
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S
Offisielt mener jeg at hvilken som helst grussykkel med sånn noenlunde normal geometri funker som faen på asfalt også. Utvekslingen må selvfølgelig tilpasses bruken. Akkurat i din prisklasse holder jeg kanskje en knapp på Cervelo Aspero.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: DBrodshaug] #2713645 14/07/2022 18:10
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: DBrodshaug
Specialized Aethos tar vel 32mm, Comp = 61k veil, null mikkmakk.

Absolutt! Elsker den sykkelen, rett og slett vakker. Ser de opplyser at en 56 bør passe meg men ble skremt av reachen. Er 178cm høy og 81 inseeem men kun 55cm armer 😳 må se om jeg evt kan få fatt i en 54.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: sun flyer] #2713646 14/07/2022 18:11
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: sun flyer
Offisielt mener jeg at hvilken som helst grussykkel med sånn noenlunde normal geometri funker som faen på asfalt også. Utvekslingen må selvfølgelig tilpasses bruken. Akkurat i din prisklasse holder jeg kanskje en knapp på Cervelo Aspero.

Helt enig. Av syklene i gravel segmentet er den høyaktuell.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713664 15/07/2022 04:04
Gullars Offline
Ivrig
Ivrig
Hei!
Har en Domane SL5 til akkurat det bruket du beskriver, dvs. asfalt/grus med et hjulsett og grus/asfalt med et annet.
Den er tung litt pga ramme løsningen med Isospeed fremme og bak og litt pga utstyr og hjul.

Etter hjulbytte mener jeg at min er rett under 9kg med 44mm karbonhjul med 28mm.

Er på tross av vekta veldig fornøyd med den som allround.
Grushjula står med 38C Vittoria Terreno Dry og det er grei plass rundt de.

Det beste er at løsningen virkelig fungerer uten fuss.
Var på 6-7mils grustur på hytta med kona og eldstedatteren, begge på ritt fulldemper, og det funka strålende.
Bare å bytte hjul så er den klar for det jeg ønsker.

Ville hatt 2x på en sånn sykkel for å ha litt spenn i utvekslingen, men gjerne med 50/34 foran og 11-34 bak eller tilsvarende.
SL5 med Shimano 105 får du vel for rundt 35.000 eller mindre og deretter er det bare mengden penger som styrer....

Da har du 35.000 til hjul og annet morsomt til overs.....

AG

40+ and still climbing......
Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Gullars] #2713665 15/07/2022 04:35
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: Gullars
Hei!
Har en Domane SL5 til akkurat det bruket du beskriver, dvs. asfalt/grus med et hjulsett og grus/asfalt med et annet.
Den er tung litt pga ramme løsningen med Isospeed fremme og bak og litt pga utstyr og hjul.

Etter hjulbytte mener jeg at min er rett under 9kg med 44mm karbonhjul med 28mm.

Er på tross av vekta veldig fornøyd med den som allround.
Grushjula står med 38C Vittoria Terreno Dry og det er grei plass rundt de.

Det beste er at løsningen virkelig fungerer uten fuss.
Var på 6-7mils grustur på hytta med kona og eldstedatteren, begge på ritt fulldemper, og det funka strålende.
Bare å bytte hjul så er den klar for det jeg ønsker.

Ville hatt 2x på en sånn sykkel for å ha litt spenn i utvekslingen, men gjerne med 50/34 foran og 11-34 bak eller tilsvarende.
SL5 med Shimano 105 får du vel for rundt 35.000 eller mindre og deretter er det bare mengden penger som styrer....

Da har du 35.000 til hjul og annet morsomt til overs.....

AG

Hei! Vekten er kanskje det eneste som har holdt meg av en Domane, pga for meg virker det som virkelig den ultimate sykkelen for "folk flest"

Jeg kan få kjøpt en Domane SL7 med Di2 11-speed for ca 50k, brukt - fra 2020. På denne står det helt greie karbonhjulsett fra Bontrager med 38c dekk. Tror den veier 8.8kg med det oppsettet. Har evt da mulighet å kjøpe et hjulsett for 44mm hjulsett for landevei og som du skriver bytte ut i fra bruk.

Men er denne vekten! Huff, slitsomt! Tenker du noe på vekten når du er ute å sykler? Vet det pr forskning faktisk utgjør veldig lite og få sekunder opp en bakke osv men det er noe med det mentale bak det ICON_SMILE

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713666 15/07/2022 05:16
Gullars Offline
Ivrig
Ivrig
Tenker ikke så mye på vekten, men jeg har heller aldri hatt en superlett landeveissykkel å sammenlikne med.
Veier jo i tillegg over 90kg selv og da blir en kilo ekstra på landeveissykkelen et lite problem i den store sammenhengen.

Domane er utrolig komfortabel og god å sykle på, men om du er i tvil så kan det hende du kan prøve den du vurderer å kjøpe, da får du jo din egen "feeling" med vekta.

AG

40+ and still climbing......
Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Gullars] #2713668 15/07/2022 05:23
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: Gullars
Tenker ikke så mye på vekten, men jeg har heller aldri hatt en superlett landeveissykkel å sammenlikne med.
Veier jo i tillegg over 90kg selv og da blir en kilo ekstra på landeveissykkelen et lite problem i den store sammenhengen.

Domane er utrolig komfortabel og god å sykle på, men om du er i tvil så kan det hende du kan prøve den du vurderer å kjøpe, da får du jo din egen "feeling" med vekta.

AG

Godt poeng. Er ingen lettvekter selv. Har hele tiden tenkt jeg kunne hente det inn i sykkelen ICON_LAUGH Men bør vel begynne med meg selv og inntaket av for mye god mat!

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: sun flyer] #2713685 15/07/2022 09:21
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
BuzzAlong yes Aksenten msnheart1

En spenstig gravelsykkel er den perfekte turkamerat. Eller aller helst Sherry selv. Jeg er forelsket.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2713689 15/07/2022 10:17
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E

En spenstig gravelsykkel er den perfekte turkamerat. Eller aller helst Sherry selv. Jeg er forelsket.

Livredd for å møte opp på gruppeturene om søndagene med en gravel! ICON_LAUGH

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713691 15/07/2022 10:23
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider

Nå vil jeg egentlig bare snakke om Sherry, merker jeg.

Men det er jo dokumentert bruk av Áspero til søndagsgruppetur, for å følge opp Viggos anbefaling.

Nei, onsdag kveld, var det. Og om sykkelkompisene skulle erte deg for gravel, er det bare å opplyse at den har vært i ilden i UCI World Cup.

Selv om jeg glatt hadde valgt din Dare og 30 mm for disse veiene. Du er bare en sykkeltilpasning borte.

Ellers er Viggos Stribe Juno også verdt et blikk eller flere.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713694 15/07/2022 12:19
altitude Offline
Avhengig
Avhengig

Hei! Vekten er kanskje det eneste som har holdt meg av en Domane, pga for meg virker det som virkelig den ultimate sykkelen for "folk flest"

Jeg kan få kjøpt en Domane SL7 med Di2 11-speed for ca 50k, brukt - fra 2020. På denne står det helt greie karbonhjulsett fra Bontrager med 38c dekk. Tror den veier 8.8kg med det oppsettet. Har evt da mulighet å kjøpe et hjulsett for 44mm hjulsett for landevei og som du skriver bytte ut i fra bruk.

Men er denne vekten! Huff, slitsomt! Tenker du noe på vekten når du er ute å sykler? Vet det pr forskning faktisk utgjør veldig lite og få sekunder opp en bakke osv men det er noe med det mentale bak det ICON_SMILE

Har en Specialized Diverge, forrige generasjon, med Zipp 303S med 30 mm dekk som komfort/langtursykkel (Zipp 303S med 40 mm til grus). 48/32-11/32 Ultegra. Veier vel lett 9 kg. Vanlig racer som jeg bruker er Supersix på ca 7 kg. Tenker aldri på Diverge-en som tung, bare komfortabel, stabil og fin giring for lengre bratte bakker. Men det er klart moro å skifte til en lett, leken og super responsiv Supersix etter noen landeveisturer på Diverge-en. Men selve vekten tenker jeg ikke på, kjørefølelsen er viktigere.

Redigert av altitude; 15/07/2022 12:20.
Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2713701 15/07/2022 12:57
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E

Nå vil jeg egentlig bare snakke om Sherry, merker jeg.

Men det er jo dokumentert bruk av Áspero til søndagsgruppetur, for å følge opp Viggos anbefaling.

Nei, onsdag kveld, var det. Og om sykkelkompisene skulle erte deg for gravel, er det bare å opplyse at den har vært i ilden i UCI World Cup.

Selv om jeg glatt hadde valgt din Dare og 30 mm for disse veiene. Du er bare en sykkeltilpasning borte.

Ellers er Viggos Stribe Juno også verdt et blikk eller flere.

Tro meg, har hatt den med meg for tilpassing men det går ikke! Noen andre får kose seg med min Dare tenker jeg, da får de en enorm sykkel til svært lite penger i forhold til komponentene som sitter på den. De Cervelo videoene er helt fantastiske, Silly ride videoen er jo fantastisk. Bare synd de syklene koster så mye. Hjelper på at Jumbo Visma ruler Tdf for tiden.

Ser ut som jeg ender opp med en Trek Domane SL7 med to hjulsett. Får den ned i 8.5kg med et lettere sete +++ ICON_LAUGH Da har jeg en komfortracer og grusracer til både langturer og tulleturer på grus rundt om.

Har testet en Diverge i dag, nydelig sykkel. Samme med Cervelo Aspero. Men får ikke fatt i noe brukt til en OK penge, så da uteblir et ekstra hjulsett og jeg gidder ikke bytte dekk. Må være lavterskel tenker jeg.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713706 15/07/2022 14:08
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Men får ikke fatt i noe brukt til en OK penge, så da uteblir et ekstra hjulsett og jeg gidder ikke bytte dekk.

Dette blir bra uansett hva du velger!

Jeg sliter fortsatt hardt med å forsone meg med tanken på at tilpasning av din Dare ikke lar seg gjøre, men får skyve det fra meg ICON_SMILE

Og bare for enda en gang å ri en kjepphest: Behovet for å bytte dekk - eller hjulsett - mellom landevei og grus er, etter min smule erfaring som Marka-boer og utvidet pendler, overdrevet.

På sommerens eventyr på bortgjemte skogs- og grusveier i tre land, var det i grunnen kun på de groveste strekkene på Island at jeg følte at brede knastedekk var rett valg. Ellers foretrekker jeg glatt glideflukt på lettrullende landeveis- eller helt lette blandeveisdekk.

Vet at hele verden er uenig, men verden tar feil ICON_SMILE

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713725 15/07/2022 18:54
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S
Domane med to hjulsett blir perfekt. Selv om jeg ville foretrukket en sykkel uten den innebygde dempingen. Den har mye ved seg og jeg skulle gitt litt for det rommet inni ramma.
Sepeda: Sherry er dessverre ikke på Tinder ICON_LAUGH

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: sun flyer] #2713728 15/07/2022 19:20
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Sitat: sun flyer
Domane med to hjulsett blir perfekt. Selv om jeg ville foretrukket en sykkel uten den innebygde dempingen. Den har mye ved seg og jeg skulle gitt litt for det rommet inni ramma.
Sepeda: Sherry er dessverre ikke på Tinder ICON_LAUGH

Enig i det! Hadde helst sett de uten alt det der ekstragreiene jeg da ICON_SMILE Samme med Roubaix.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713843 17/07/2022 08:30
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Hadde helst sett de uten alt det der ekstragreiene jeg da ICON_SMILE

Jeg er sikker på at du vil stortrives med Domane.

Trek: Trek Domane (2020)

Deler den prinsipielle skepsisen til IsoSpeed rett og slett fordi det er en kompliserende faktor i rammen. Men den har, så vidt jeg vet, vist seg å fungere problemfritt for de mange fornøyde eierne. Jeg forstår at dempingen ikke er merkbar utover at flyten blir jevnere over ujevnt underlag. Og det er hva vi vil ha.

Trek: All-new Trek Madone SLR (2023)

Er dog spent på om IsoFlow, som ble introdusert på årets nye og elleville Madone SLR, vil ta over for IsoSpeed også på Domane. Kanskje til og med Checkpoint og Boone i tilpasset form. Hvem vil ikke ha vibrasjonsdemping uten ekstra vekt?

Som du ser av videoen, er IsoFlow designet for verdens vakreste sykkelland. Men fungerer sikkert i Spania også.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713976 18/07/2022 08:48
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Jeg er jo helt tullete, jeg gikk for en Trek Emonda SLR 9 i stedet med 30mm dekk! Klarte ikke legge fra meg hvor ufattelig vakker den sykkelen er, og ikke minst at størrelsen var helt perfekt for meg på alle måter. Forrige eier hadde hatt flere turer på lett grus og enkle stier med den uten problemer, og ut ifra hva jeg finner i enkelte forumer fungerer det helt fint.... og som du skriver Sepeda, knastedekk fungerer jo brillefint ICON_LAUGH

.. kan fort være jeg angrer meg, men da får jeg leve med det!

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2713978 18/07/2022 08:58
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Jeg er jo helt tullete, jeg gikk for en Trek Emonda SLR 9 i stedet med 30mm dekk! Klarte ikke legge fra meg hvor ufattelig vakker den sykkelen er...

Oj! Émonda! Gratulerer!

Virkelig stilren fartsmaskin.

Og SLR 9, da! Jeg har ikke ord. Sjokkerende. Må logge av.

...og som du skriver Sepeda, knastedekk fungerer jo brillefint ICON_LAUGH

Jeg skrev vel det motsatte, men skjønner ICON_SMILE

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2714271 22/07/2022 16:11
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Jeg er jo helt tullete, jeg gikk for en Trek Emonda SLR 9 i stedet med 30mm dekk! Klarte ikke legge fra meg hvor ufattelig vakker den sykkelen er...

Oj! Émonda! Gratulerer!

Virkelig stilren fartsmaskin.

Og SLR 9, da! Jeg har ikke ord. Sjokkerende. Må logge av.

...og som du skriver Sepeda, knastedekk fungerer jo brillefint ICON_LAUGH

Jeg skrev vel det motsatte, men skjønner ICON_SMILE

Stemmer. Ble litt surr der ICON_LAUGH

Fantastisk sykkel, hadde den med meg på tur her om dagen med bagasje og 30mm dekk. 20/80 grus og asfalt. Fungerte som bare det. I tillegg ser den ufattelig bra ut da ICON_WINK

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: espenpåhjul] #2714276 22/07/2022 17:08
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Fantastisk sykkel, hadde den med meg på tur her om dagen med bagasje og 30mm dekk. 20/80 grus og asfalt. Fungerte som bare det. I tillegg ser den ufattelig bra ut da ICON_WINK

Gratulerer igjen!

Din Trek Émonda SLR 9 er alt hva hjertet kan begjære.

Allsidig.

Stilig.

Og fremfor alt så lett som du bare kan ønske deg.

...helt til du en dag oppdager vår svenske venn i Rides of Japan shocked2

Rides of Japan: Trek Emonda Endgame: UCI Illegal

Og sjekk bonusen fra 9:36.

Se hvorfor han valgte rammesettet her og de opprinnelige delene her.

Alt dette av ren misunnelse og bare for å plage deg med søvnløse netter om noen titalls gram!

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2721715 02/10/2022 19:27
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Så... fikk du deg nytt styre, espenpåhjul?

BuzzAlong yes Aksenten msnheart1 (...) Nå vil jeg egentlig bare snakke om Sherry, merker jeg.

BuzzAlong: TRANSIBERICA Ultracycling Race Film I 3600 km Ultra Endurance I Bikepacking the Iberian Peninsula

I feel like in Lord of the Rings
Approaching Mordor
The final battle
Against Cain
Let's hit it
Vamos!

Aj,aj,aj... jeg føler med henne og har vondt av henne. Hete, fuktighet, klatring... utslitende og utmattende. Men hun gir ikke opp.

Rørende og imponerende.

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2721719 03/10/2022 05:20
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E

BuzzAlong yes Aksenten msnheart1 (...) Nå vil jeg egentlig bare snakke om Sherry, merker jeg.

BuzzAlong: TRANSIBERICA Ultracycling Race Film I 3600 km Ultra Endurance I Bikepacking the Iberian Peninsula

Approaching Mordor
The final battle
Against Cain
Let's hit it
Vamos!

Aj,aj,aj... jeg føler med henne og har vondt av henne. Hete, fuktighet, klatring... utslitende og utmattende. Men hun gir ikke opp.

Rørende og imponerende.

Nei, min Trek er utstyrt med Black Inc styre ICON_WINK Men så gikk jeg jo på trynet for noen uker siden også da og sykkelen må gjennom litt reparasjoner her og der. Dvs. både den og meg selv!

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2721720 03/10/2022 05:21
E
espenpåhjul Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E

Approaching Mordor
The final battle
Against Cain
Let's hit it
Vamos!

Rørende og imponerende.

Ai ai den skal ses!

Re: Den "ultimate" sykkelen [Re: Sepeda] #2721731 03/10/2022 07:08
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S

Aj,aj,aj... jeg føler med henne og har vondt av henne. Hete, fuktighet, klatring... utslitende og utmattende.

Det er i grunnen enda verre når man har opplevd lignende selv. Kjenner det vrir seg i sjelen når jeg ser på.

Side 1 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå