Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE!

SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! #2721533 29/09/2022 19:47
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider

HOTON: SARTORIA X HOTON Cycling Jersey Collaboration 2022

Vår egen hotryti aka HOTON aka Mr. Fluo Bang! aka mannen bak Cinelli H.O.T.O.N. GRANITA Cap lanserer Artists X Sartoria Jersey og Cap by H.O.T.O.N .

Kjøp gjerne trøya, kjøp gjerne lua, men uansett, om du leser dette, se videoen på Youtube og ...

KLIKK "LIKER" OG ABONNÉR!

Kom igjen, forumet, la oss løfte frem HOTON aka Håvard så Youtubes algoritmer får fargesjokk - sammen kommer vi opp i 500 abonnenter, siden 1000, siden mer!

Og om du skal legge styretape for ny sesong i vinter: Her er instruksjonen.

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Sepeda] #2721626 01/10/2022 07:02
yolo Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: Sepeda
Done!

Hvit teip er jo bare riktig! Dog skeptisk til anvendt teipemetode, og ikke minst anbefalte teiper. Har noen andre anbefalinger med de nevnte her? Cinelli Caleido (?) og Pro Race Control/Comfort?

Salice 022 er ett stykk fet brille altså. Ser gjerne flere slike rundtom, og færre Sutro.

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Sepeda] #2721633 01/10/2022 09:33
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har en del å gå på før jeg er på høyden med dette, men abbo for å støtte den skyhøye produksjonsverdien her er jo selvsagt!

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Sepeda] #2721721 03/10/2022 05:23
E
espenpåhjul Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
E
YouTubes absolutt feteste kanal!

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: yolo] #2721895 05/10/2022 17:23
hotryti Offline
Mr Fluo Bang!!
Mr Fluo Bang!!
Sitat: yolo
Sitat: Sepeda
Done!

Hvit teip er jo bare riktig! Dog skeptisk til anvendt teipemetode, og ikke minst anbefalte teiper. Har noen andre anbefalinger med de nevnte her? Cinelli Caleido (?) og Pro Race Control/Comfort?

Salice 022 er ett stykk fet brille altså. Ser gjerne flere slike rundtom, og færre Sutro.

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding og dosen med sunn skepsis!

Denne måten å montere tape kom ved et innfall. Senere kom jeg på en forbedret metode. Legger den til her:

Når det gjelder ulike typer styretape, så har jeg fortsatt tilgode å finne en heeelt perfekt tape. Cinelli Kaleido er klassisk og vakker. Men den er vanskelig å legge helt perfekt. Pro er lett å legge, lett å holde ren, men den er litt for tykk etter min smak. Så har du flere forslag, er det bare å fylle på her:)

-orker du enda mer? sjekk ut:
https://www.youtube.com/c/HOTON

H.O.T.O.N Håvard Olav Tryti Oslo Norge
Instagram / Instagram music / Youtube / Spotify

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: hotryti] #2721898 05/10/2022 19:11
B
BZE Offline
Entusiast
Entusiast
B
Mulig jeg har spurt før, men hvilke hvite mitts er det du har øverst her?

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Sepeda] #2721902 05/10/2022 19:31
Panda Offline
Besatt
Besatt
Kjøpte meg akkurat et par Salice 022.
Kule briller til svært hyggelig pris.

La akkurat Lizard Skinz i sommers i hvit. Ikke lett å legge siden den ikke må strekkes og helt helt umulig å rengjøre.
Får prøve Pro Race på det nye styret.

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Panda] #2722031 07/10/2022 13:11
hotryti Offline
Mr Fluo Bang!!
Mr Fluo Bang!!
Sitat: Panda

La akkurat Lizard Skinz i sommers i hvit. Ikke lett å legge siden den ikke må strekkes og helt helt umulig å rengjøre.

Helt enig! Lizard Skins er fin med en gang, men når den først blir skitten, er den umulig å få ren igjen. Dessuten er den altfor seig! Pro er veldig lett å vedlikeholde med en dose Mucoff innimellom.

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: BZE] #2722057 08/10/2022 05:50
hotryti Offline
Mr Fluo Bang!!
Mr Fluo Bang!!
Sitat: BZE
Mulig jeg har spurt før, men hvilke hvite mitts er det du har øverst her?

Mitts’ene er enkle styrkeløft-hansker fra eBay;)
Koster 5-6 dollar, så kjøp fler. Tåler håndvask.
Kjøp mindre størrelse enn du tror.
Jeg er veldig fornøyd med dem!

Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: hotryti] #2722148 09/10/2022 17:36
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: hotryti
Sitat: Panda

Helt enig! Lizard Skins er fin med en gang, men når den først blir skitten, er den umulig å få ren igjen. Dessuten er den altfor seig! Pro er veldig lett å vedlikeholde med en dose Mucoff innimellom.

Jeg har likt Lizard skins holker i mange år og ga tapen en sjanse på gravel og landevei, men nå melder jeg meg nok ut så fort lageret av ymse farger er brukt opp. Et helsikke så fort det blir litt møkkete. Ser ikke bra ut. Og så syns jeg de blir ørlite grann for tykke også. Men jeg liker jo komforten da...

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: SARTORIA X HOTON Collaboration - LIKE & SUBSCRIBE! [Re: Sepeda] #2722866 20/10/2022 16:55
hotryti Offline
Mr Fluo Bang!!
Mr Fluo Bang!!
Helt enig med deg! Lizard Skins er bra for EN ting: godt grep i all slags vær. Sikkerhet er jo vel og bra, det:)

Lagde en video om styretape i sommer:
Velger du skum, coat eller klebrig type?

Moderator  support, Valentino