Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Nøktern vurdering av 2 kjeder per kassett

Re: Nøktern vurdering av 2 kjeder per kassett [Re: erikskon] #2712091 27/06/2022 13:02
espenta Online
Ringrev
Ringrev
Jeg har bare med Smoove, og tar på det om det trengs. Renser ikke mellom hver påføring, bare spyler og venter til det er tørt før jeg har på.

Re: Nøktern vurdering av 2 kjeder per kassett [Re: Furu] #2712093 27/06/2022 13:08
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: Furu
Sitat: Sepeda
....jeg gikk fra Squirt til Smoove, og opplever Smoove som mer allsidig ettersom den er mer hardfør i regn.
Jeg har en del RnR liggende som jeg skal bruke opp, så avventer egentlig et bytte til det er tomt.

Men så slo det meg, kan jeg melde overgang til Smoove og fortsatt bruke RnR av og til på samme kjede?
Da i tilfelle som en 'nødløsnisng' når jeg er på reise. Har liksom lagt inn vanen til å ha med en liten flaske RnR og fille på reise.

Jeg forstår at dette blir sablet ned, man hva gjør dere Smooovere på reise?

(Ja, jeg overtenker dette nå - kjør på med Smoove og ikke se deg tilbake er vel svaret...men alikkavæl.)

Kjør på med Molten eller Silca Super Secret Chain Blend og ikke se deg tilbake. Da har du kjeder som varer og varer og varer.

Er ikke uten grunn at Pro Tour-lag nå sverger til varmvoksing. Det er både veldig lite friksjon, samtidig som at kjedene varer. De får nemlig ikke kjeder nok til å bytte på alle sykler til hver eneste etappe... Da jobber de heller for å få kjedene til å vare lengst mulig - noe de gjør med varmvoksing.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support