Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tons of Rock

Tons of Rock #2709077 28/05/2022 16:23
NjuK Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Noen som har vært på Tons of Rock her før?
Hvordan er priser og utvalg på mat, drikke og annet man kunne få lyst på utover dagen? Og, er det steder hvor man kan slappe av litt imellom sjøslagene?
Jeg skal dit på fredag. Korn, Jinjer, Dimmu Borgir, Sepultura, Dark Funeral blir det jeg må få med meg. D-A-D skal visst være bra live har jeg fått med meg.

Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
Re: Tons of Rock [Re: NjuK] #2709086 28/05/2022 17:47
S
svene Offline
Entusiast
Entusiast
S
Vært der alle årene. Priser på mat og drikke er som på alle andre festivaler. Ikke billig og ikke dyrt. Litt midt på treet Oslo pub priser på ølen. Masse ølboder så normalt lite kø, gå sammen noen folk og kjøp en runde hver så fordeles også køståinga. Mye forskjellig mat og noe av det er dritt, det som har vært best fra år til år har vært Elg-baben og pizzaen. Popcorn bruker også være en vinner utpå kvelden. Jeg har VIP pass i år og er spent på om de har noe bedre mat og fasiliteter i det området. Pissoarer er det uansett flust av og sjelden kø eller problemer. Festivalområdet er stort og ingen problemer å slappe av, ene teltscenen har brukt å ha bord/benker både utenfor og inne bakerst. Så man kan slappe av i skyggen om man vil. I tillegg loungeområder med liggesekker. Gress i massevis å ligge på også.

Bra lineup i år som før og problemet med det blir ofte at man må sortere ut noe man egentlig vil se for å gå å kjøpe mat. Matområdet er litt på siden av sceneområdet og alltid litt kø på de fleste sjappene når middagstiden nærmer seg.

Gresset er like brunt på den andre siden.
Re: Tons of Rock [Re: NjuK] #2709088 28/05/2022 18:08
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Misunnelig på dere folkens, når det gikk opp for meg at det passet så var det ikke ledig billetter (torsdag og lørdag var dagene jeg var mest gira på, men mye bra i den linupen du også nevner Njuk. Mest gira for Maiden, Accept og Deep Purple, men har heldigvis sett de alle noen ganger. Får trøste meg med Whitesnake og Europe neste torsdag (Hamar), blir fin trøst det.

Re: Tons of Rock [Re: NjuK] #2709092 28/05/2022 18:19
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Som (riktignok utflyttet) lokalpatriot er jeg fortsatt muggen for at ToR flyttet fra Fredriksten Festning, men jeg skjønner argumentet med at man må ha inn mer folk for å få de aller største. Håper det leveres bra på alle plan for Njuk!

Men det var fortsatt ganske magisk å se Ozzy sammen 10.000 andre over middels musikkinteresserte i 2018 som var siste året med ToN i Halden. For meg var det spesielt gøy med et så knirkefritt arrangement, med utrolig bra logistikk, god mat og generelt sett bare god stemning. Teltlansbyen på golfbanen er den beste utnyttelsen av golfbane på mange år ICON_SMILE

Det står i ganske grell kontrast til alle årene med sild-i-tønne rølp og fjas på Valle Hovin eller skadeskutt akustikk på Telenor Arena.

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Tons of Rock [Re: NjuK] #2709146 29/05/2022 18:14
R
rubenlk Offline
Fersking
Fersking
R
Skulle gjerne vært der på fredag selv, men får det ikke til å passe i år. Kan varmt anbefale Tribulation som også spiller på fredag, om du først skal se Dimmu Borgir osv.

Re: Tons of Rock [Re: rubenlk] #2709346 31/05/2022 09:03
NjuK Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Sitat: rubenlk
Skulle gjerne vært der på fredag selv, men får det ikke til å passe i år. Kan varmt anbefale Tribulation som også spiller på fredag, om du først skal se Dimmu Borgir osv.

That I will do. Metal og øl hele dagen. Bare håpe været også blir bra.

Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.

Moderator  support