Snu stemmet og senk setet litt før du tar bilder og legger ut så ser den bedre ut. Ville kanskje lagt på en tusenlapp eller to. Start på 7000 så ser du. Syns det er høye priser på det meste av sykler på Finn nå, så om den er godt vedlikeholdt på drivverk, hjul så bør det ligge i det leiet.
Om man er litt sykkelkyndig er ikke 10 år gammel karbonsykkel noe farlig å kjøpe. Har solgt unna en del av syklene vår det siste halvåret, derav 3 stk Scott Addic R1, med Sram Red og DuraAce fra 2010-2012. Om de ikke var som nye så ikke langt om å gjøre, med skifte av strømper og vaiere var girene helt nydelige, klikk, klikk rett på plass. Ramma stiv så det holdt og vel så det.
Har forøvrig to White sykler (Aerokiller disc) i garasjen, begge betraktelig oppgradert, men var ute etter ramma og syns det er utrolig mye sykkel for pengene. Har hatt sykler med "finere" navn også men kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell til mitt bruk.
Enig med siste taler. Det viktigste en potensiell kjøper burde være opptatt av i denne prisklassen er «er den godt vedlikeholdt, virker alt som det skal, er de mye som snart må byttes osv». Om du kan gi kjøper trygghet for at den er klar for veien uten negative overraskelser burde du få 5.000 for den. Er det morkne dekk, rust, drivverk som sliter osv er den verdt en tusenlapp eller Max to i mitt hode. Mulig du kan få mer men da bør en kjøper heller se etter noe annet.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Gjør deg selv en bjørnetjeneste og vask den først. Den ser møkkete ut på alle de hvite partier (bak og forgaffel). Styreteip bør du også vaske. Gni bort de siste rester av Ritchey logoen på saddelpinna også, da ser den mindre trash ut.
Re: Hva kan eg forvente å få for denne?
[Re: Panda]
#270486720/04/202211:17
Gjør deg selv en bjørnetjeneste og vask den først. Den ser møkkete ut på alle de hvite partier (bak og forgaffel). Styreteip bør du også vaske. Gni bort de siste rester av Ritchey logoen på saddelpinna også, da ser den mindre trash ut.
Du er ikke den eneste som bruker begrepet feil Bjørnetjeneste er en velment tjeneste som får negative konsekvenser for mottakeren.
Bjørnetjeneste er en velment tjeneste som får negative konsekvenser for mottakeren.
Uttrykkets opphav er vel bjørnen som ønsker å klappe til en mygg eller tilsvarende på hodet til en venn med alvorlig følger for vennen.
Sitat: sprakradet
Ordet henspiller på en fabel av franskmannen Jean de La Fontaine (1621–1695). Fabelen forteller om en bjørn som ville jage ei flue fra sin herres nese med en stein, men kom i skade for å knuse herrens hode.
Må altså ikke forveksles med ordet bjørneklem som jo er en ekstra hjertelig og varm klem.
Du er ikke den eneste som bruker begrepet feil Bjørnetjeneste er en velment tjeneste som får negative konsekvenser for mottakeren.
I dag kan man faktisk bruke begrepet i begge kontekster. No shit!
Den søteste bjørnen som kanskje ikke er en bjørn (men en kattebjørn ?) er den lille rødpandaen, jeg synes du skal bytte profilbilde Panda :-)
Navnet vaskebjørn skriver seg fra at de, når de skal fange for eksempel kreps eller fisk, beveger sine smidige og følsomme forben frem og tilbake i vannet med langsomme, vaskelignende bevegelser
Rødpanda, all you need to know :-)
https://www.wwf.no/dyreleksikon/r%C3%B8dpanda
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
I dag kan man faktisk bruke begrepet i begge kontekster. No shit!
En kan og få spørsmål om å bytte skjede....hva behager?!?
Re: Hva kan eg forvente å få for denne?
[Re: Panda]
#270551825/04/202212:46
Tror ikke dette har byttet mening i det siste (fra Ordbøkene.no, drevet av Språkrådet og UiB):
Anyways, å gå over sykkelen og gi den en god vask er alltid lurt når man skal selge, både for kjøper så det er lettere å se hvordan sykkelen ser ut, men også gir et bra inntrykk av at selger tar vare på ting.
(Jeg fikk solgt en sykkel nå nylig på under 48 timer, så tipper det er gode tider å selge sykkel på)