For øvrig bra podkast! Dere har fin tone og godt driv. Dere har derimot ganske like stemmer/sosiolekter, som gjør det - iallfall for meg - vanskelig å høre hvem som snakker til tider. Har dere vurdert å legge på litt panorering i miksen for å skille dere bedre?
En er fra Bøler og en er fra Røa - Det blir litt som å si at en fra Sandnes høres ut som en fra Finnmark.
For øvrig bra podkast! Dere har fin tone og godt driv. Dere har derimot ganske like stemmer/sosiolekter, som gjør det - iallfall for meg - vanskelig å høre hvem som snakker til tider. Har dere vurdert å legge på litt panorering i miksen for å skille dere bedre?
En er fra Bøler og en er fra Røa - Det blir litt som å si at en fra Sandnes høres ut som en fra Finnmark.
Smil. For en midt mellom de to byene høres det mest ut som to hvite oslomenn som pusher 50. Men test ut panorering, det kan gjøre det litt lettere for lytterne.
Jeg vet ikke om det er Henrik eller jeg som skal kjenne denne svi mest. Har jeg lagt bort så mye av Bøler-gutten i meg at jeg forveksles med en prestesønn fra Røa? Eller har Henrik sluppet inn så mye østkant i seg at han blir tatt for å være en raddissønn fra Oslo 6?
Jeg vet ikke om det er Henrik eller jeg som skal kjenne denne svi mest. Har jeg lagt bort så mye av Bøler-gutten i meg at jeg forveksles med en prestesønn fra Røa? Eller har Henrik sluppet inn så mye østkant i seg at han blir tatt for å være en raddissønn fra Oslo 6?
Tror du må vedkjenne deg at du ikke nødvendigvis blir forbundet med Bøler av alle, Øyvind...
Tror du må vedkjenne deg at du ikke nødvendigvis blir forbundet med Bøler av alle, Øyvind...
Må nok akseptere det ja, selv om jeg bodde der de 24 første årene av livet.
Vi har tatt debatten om temposykler på Radio Landevei. Tilfører disse noe ekstra til proffsyklingen? Trenger vi dem i juniorklasser og masterklasser, eller hadde verden vært et bedre sted uten temposykler? Vi snakker om fassongen på styrer og spiller kort med Tadej Pogacar. https://www.landevei.no/podcast/hva-mener-lytterne-om-oss-og-skal-vi-forby-temposykler
Gjør vanlige sykler temposykling mye mindre spennende? Blir det kjedelig om syklistene må kjøre slik Rein Taaramae gjør her. Foto: Corvos:
I proffsykling synes jeg det er litt stas med temposykler, men uten så hadde nok flere faktisk blitt med. Tempo er jo litt kjedelig nå da det er så få som faktisk satser litt.
På alt annet en proffsykling burde tempo sykler og hjul over 80mm profil ikke vært lov. Det ville ha sørget for at flere ble med og at idretten ble billigere.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
I fjor hadde dere en podcast hvor dere laget fiktive slagord eller verdisetninger til alle profflagene. Med Theis med på laget ble dette en hysterisk morsom episode. Mulig det er litt for tidlig å gjenta dette i år, men hva med en ny episode hvor dere går gjennom profflagene med et skråblikk? Sikker på dere klarer å komme opp med en ny innfallsvinkel, kreative som dere er!