Hadde en julapumpe, av typen som med hurtigkobling som kunne monteres selv mens dette enda var lov. Den funka ikke hvis tempen i garasjen ramla under 10. Solgte den på finn siden jeg klarer meg med 7-8 grader.
Du glemte kanskje nettleie i regnestykket ditt og?
Uansett er nok 7-10 år realistisk nedbetalingstid.
En annen mulighet er jo å ha masse futt, gitt du har nok ampere tlgjengelig. Mater du på med 10kW rett før du skal ut i garasjen øker vel temp fort noen grader. Kan holde det på 3-4 grader ellers.
Jeg er mye i garasjen i perioder og hever da tempen litt. Hvis jeg tror jeg ikke skal være der så mye slipper jeg den litt ned.
Nei, nettleien var med i regnestykket.
Jeg har sykkelrulla i garasjen, det er en med væske så jeg pleid å ta den inn når vi har hatt kald garasje. Men det hadde vært kjekt å slippe.
Nå har jeg den konvektorovnen med vifte som står på 1,2kw og lunker der inne, er -16 nå så er spent på hva temperaturen er i morgen tidlig. Etter ca 1 døgn var tempen økt fra -10 til 4,5 varme. Ser at dette kan funke, så trøkker jeg bare på med 2kw vifta en liten stund før jeg skal jobbe der. Da blir det fort nok arbeidstemp der.