Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 5 1 2 3 4 5

Lette elsykler. Fremtiden?

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: baronKanon] #2691589 13/12/2021 14:12
F
Flamini Offline
Besatt
Besatt
F
Sitat: baronKanon
Sitat: Flamini

chip tuning kan endre fartsbegrensningen, men vil vel også kunne fjerne evn effektbegrensninger på el-motorer. det er ikke alle land som har en 250watts begrensning

med 250watt i pedalene og 250watt i motoren er det mulig for den jamne mosjonist som har fjernet fartssperren til å holde en rimelig grei fart opp (bratte) bakker, 25 km/t er nødvendigvis ikke en begrensning selv om jeg skriver brattbakke

Dette er nok en myte. Det er nemlig dreiemomentet som gir deg mest i en oppoverbakke. En elsykkel med høyt moment har høyere toppeffekt enn en med lavt moment ofte. Kravet er nemlig at NOMIELL effekt over tid skal være 250W. Derfor kan makseffekten være høyere i korte strekk, helt til motoren går varm. Å kjøre 25km/t i oppoverbakke er tungt, selv med en kraftig elmotor. Med longtailen vår med en fem år gammel Bosch Performance er det mye kraft som må til for å komme seg oppover i 25km/t på bar asfalt. Med større moment kommer også større mulighet for å spinne ut hvis du spretter litt og mister marktrykket (noe man ofte kan få ved teknisk oppoversykling). Så jeg kan forstå at folk kjører med lite assistanse på, siden det etter min oppfatning vil virke mot sin hensikt å sykle på sti med turbo.

moment og effekt er jo to sider av samme sak ICON_SMILE du som er elektromann har vel regnet litt på elmotorer også,
hvorvidt motoren 100watt eller 300watt når den er chippet er ikke så inntersant, poenget mitt er at motoren vil hjelpe deg til å sykle fortere enn 25 km/t - hvor mye fortere kan vi sikkert kverulere om. så har du helt rett i at en kraftig elmotor ikke behøver å være en fordel i teknisk terreng, på grusen derimot så er saken anderledes.

regner med at at (ex)elitesyklister som Ole Chr med flere ikke kommer raskere i form med en elsykkel, det som jeg derimot ser en stor fordel for de gutta er at de sannsynligvis vil sykle fortere med en elsykkel og vil trene fartsfølelsen veldig bra på den måten

Syklister er også guds utvalgte folk
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2691590 13/12/2021 14:25
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Det hjelper ikke med effekt hvis dreiemomentet ikke er høyt nok. Maks effekt gjelder stort sett ved et gitt turtall. Det er ikke uten grunn at det snakkes stort sett veldig varmt om de nye motorene med høyere dreiemoment.

(ikke elektromann, kybernetikk)

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Andreas83] #2691592 13/12/2021 15:11
Ugla Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Andreas83
Hva er alderen på de som har kjøpt seg lett elstisykkel og er fornøyd? Er det en sammenheng mellom alder, nedadgående formkurve og kjøp?

For egen del:
Alder: Ja,
Nedadgående formkurve: Nei

En times elsstisykkeltur koster omtrent det samme som en stisykkeltur i anstrengelse for min del, så da kan jeg ikke helt se at jeg skulle få nedadgående formkurve heller. Er også der at formen er god nok til at jeg ofte setter nye personlige rekorder på ulike stravasegmenter , både opp, bort og ned på vanlig stisykkel, så også i år, og så lenge det vedvarer tenker jeg ikke alt håp er ute.

Lars-Erik
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2691596 13/12/2021 15:25
vids Offline
Ivrig
Ivrig
Alder 47.
Formkurven min har fortsatt å være oppadgående etter at jeg kjøpte lett elsykkel. Ble jo bare mer sykling, da blir jo formen bedre, ikke dårligere.
Syklene utfyller hverandre treningsmessig. Tenderer til å legge inn steady state intervaller på elsykkelen og harde kortintervaller på de andre syklene. Det fine er at nå kan alt foregå på sti, jeg gjør færre av klatringene på grus, så jeg får mer tid til å tenke teknikk enn før.
Og så kommer jeg meg ut noen ganger ekstra da motivasjonen er bedre på dager med dårlig føre.

Redigert av vids; 13/12/2021 15:27.

..Megatower v2..
::Vidar::
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692810 24/12/2021 21:47
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det begynner å bli endel spennende lette elsykler på det europeiske markedet (et lite utvalg)

Forestal Siryon (60Nm/360Wh/170mm) - lager kun lette eMTB
Transalpes E1 (30Nm/250Wh/130mm)
Rotwild E.N.375 (65 Nm/375Wh/150mm)
Orbea Rise (65Nm/360-540Wh/140mm)
BH iLynx Trail (65 Nm/540Wh/150mm)
Commencal Meta Power SX (65Nm/630Wh/160mm)
Flere med Fazua-motor
Specialized Turbo Levo SL (35 Nm/320Wh/150mm) - ny modell på vei?

SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692818 25/12/2021 10:53
K
Kamao Offline
Ringrev
Ringrev
K
Commencal Meta Power SX er vel ikke en lett elsykkel? Finner ingen info om at den har 65nm.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692819 25/12/2021 11:04
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Lett eller tungt. Fremtidens "sykling" er helt sikkert motorbasert. Spørsmålet er vel heller hvor mye mer de gidder å utvikle sykler.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Kamao] #2692825 25/12/2021 15:18
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Kamao
Commencal Meta Power SX er vel ikke en lett elsykkel? Finner ingen info om at den har 65nm.

Stemmer - blingsa litt. Dette er en elsykkel med vanlig EP8 og 85 Nm.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: erikskon] #2692826 25/12/2021 15:39
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: erikskon
Lett eller tungt. Fremtidens "sykling" er helt sikkert motorbasert. Spørsmålet er vel heller hvor mye mer de gidder å utvikle sykler.
Spørsmålet er jo avhengig av hva folk kjøper, tenker jeg. Om det fortsatt er stor interesse for vanlige sykler, så investeres det penger der. Hvis ikke kan sykler uten motor fort falle i 26’’-kategorien. Men personlig tror jeg ikke fabrikkene slutter å utvikle vanlige sykler, da de fleste som har elsykkel kjøper dette i tillegg til vanlige terrengsykler. Men det vil kanskje bli færre nisjer, eller flere, helt avhengig av hvordan man ser det.

En elsykkel kan dekke bruksområdet til flere sykler siden man er mindre avhengig av f.eks. optimalt bakhjulsoppheng eller lette dekk/rammer/komponenter. Merker at min 150 mm Levo SL fungerer godt til både vanlig stisykling (der jeg ellers bruker en stisykkel med 120 mm DW-Link) og i anlegg/enduro-sykling. Å kjøpe en ren endurosykkel uten motor er kanskje for dem som sykler mye i heisanlegg eller konkurranse, men ganske uaktuell som allround stisykkel.

Mange vil nok derfor kjøpe færre terrengsykler uten motor om de også har elterrengsykkel. Men man får jo ikke den lette følelsen og raske responsen med elsykkel. Derfor vil kanskje lettere sykler med kort vandring kanskje være den sykkeltypen uten motor som det vil være størst etterspørsel etter i fremtiden?

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692828 25/12/2021 15:55
K
kid loco Offline
Entusiast
Entusiast
K
BH iLynx trail så veldig interessant ut! Men jeg har bestilt en Orbea Rise h15, og har trua på at det blir bra/gøy. De to syklene virker forsåvidt relativt like, 65nm og 540wh. Men BH sin egenutviklede motor ser ut til å være mer tradisjonelt programmert, med assistanse opp til 300%. Har ikke sett tall, bare grafer for Orbea Rise, ser for meg ut som den er programmert til å maksimalt speile det man selv tråkker, altså 100% assistanse?

"anybody who rides a bike is a friend of mine"
-gary fisher-
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: simenf] #2692848 26/12/2021 08:44
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Mitt inntrykk er at de som kjøper seg elektrisk terrengsykkel parkerer terrengsykkelen og en jeg kjenner har solgt unna og har kun elektrisk sykkel.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Paulus] #2692850 26/12/2021 09:09
Ugla Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Paulus
Mitt inntrykk er at de som kjøper seg elektrisk terrengsykkel parkerer terrengsykkelen og en jeg kjenner har solgt unna og har kun elektrisk sykkel.

Svaret på det er nok at det er høyst individuelt. For egen del bytter jeg på, i forrige ble det tre turer på vanlig stisykkel og en på el, denne uken er det foreløpig kun en på el pga. julefeiring, den var til gjengjeld ganske lang og med en del høydemeter.

Lars-Erik
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692863 26/12/2021 14:37
runermm Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Min spådom er at e tar mer og mer over. Også fordi ingen tør å kjøpe ny sykkel uten batteri, da den blir veldig vanskelig å videreselge.

På e vil antall modeller antagelig bli færre fordi batteridriften i stor grad eliminerer behovet for kompromisser i ulike retninger.

Tviler på at folk vil holde seg en sykkelpark både med og uten batteri. Har du flere trøsykler stående som du knapt bruker og som faller raskt i verdi vil du ganske kjapt selge.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692865 26/12/2021 17:25
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
De som starter med stisykling nå kommer til å gå for motor. Mange steder er vel motor i ferd med å bli en forutsetning om en skal ha noen å dra sammen med (samkjøring?).

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: erikskon] #2692873 26/12/2021 21:15
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
De som starter med stisykling nå kommer til å gå for motor. Mange steder er vel motor i ferd med å bli en forutsetning om en skal ha noen å dra sammen med (samkjøring?).
Det er klart det vil friste med elsykkel om alle andre i gruppa har det. Og det er beintøft å skulle følge en gruppe der alle andre har elsykler og turene legges opp etter det, sånn på sikt, selv om man tar hensyn på nybegynnerturer. Så jeg er i utgangspunktet enig med deg at de fleste nybegynnere vil ønske seg elsykkel. Heldigvis er det mulig å leie/låne/kjøpe brukt elsykkel også, men økende utbredelse av elsykler kan gjøre at inngangsbilletten til terrengsykling kan føles for drøy for mange. Det er dumt. Men om terrengsyklingen faller i smak vil en elsykkel gi en litt kortere dørstokkmil enn med vanlig sykkel, dvs det er lettere å komme seg ut/henge på gruppa med litt hjelp enn uten. Og det er jo bra.

Men det er ikke sånn at flertallet stisyklister har elsykkel, så det bør jo gå greit å finne andre med vanlige sykler å sykle med dersom man starter med vanlig sykkel.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: runermm] #2692893 27/12/2021 11:52
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Sitat: runermm
Min spådom er at e tar mer og mer over. Også fordi ingen tør å kjøpe ny sykkel uten batteri, da den blir veldig vanskelig å videreselge.

Ja vil nok stadig ta mer over, spesielt for voksne, type 40+. men jeg tror ikke el blir valgt på lang lang stund fordi det blir vanskelig å videreselge vanlig sykkel.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2692895 27/12/2021 12:03
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Min spådom er at disse tydelig hybridene forsvinner om noen år når man har bedre batteriteknologi som får ned vekta på 5-6-700w batteri og at motorer vil ha en ganske lik effekt ala de som er "fullblods" i dag med 85/90nm.
EP8 i Rise f.eks kan jo lett endres til fulleffekt da det er en nedstrippet versjon. Jeg tenker nye Rise med 500w batteri og fulleffekt motor hadde vært morro.

De som vil søke hele tiden å ha "vanlig" sykkel følelse i en elsykkel tror jeg holder seg til vanlig sykkel. De som vil ha el, velger fulleffekt. Får man sistnevnte noe ned i vekt samtidig som det er tunge nok til å beholde de egenskapene det gir så tror jeg det er veien det går.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: hbakken] #2692933 28/12/2021 09:12
Ugla Offline
Besatt
Besatt
Sitat: hbakken
Min spådom er at disse tydelig hybridene forsvinner om noen år når man har bedre batteriteknologi som får ned vekta på 5-6-700w batteri og at motorer vil ha en ganske lik effekt ala de som er "fullblods" i dag med 85/90nm.
EP8 i Rise f.eks kan jo lett endres til fulleffekt da det er en nedstrippet versjon. Jeg tenker nye Rise med 500w batteri og fulleffekt motor hadde vært morro.

De som vil søke hele tiden å ha "vanlig" sykkel følelse i en elsykkel tror jeg holder seg til vanlig sykkel. De som vil ha el, velger fulleffekt. Får man sistnevnte noe ned i vekt samtidig som det er tunge nok til å beholde de egenskapene det gir så tror jeg det er veien det går.

Jeg er ikke sikker, min Rise kom som fulleffekt fra fabrikk (og min er slettes ikke den eneste som er levert sånn), bruker den i praksis innenfor de 60 Nm som RS-tune skal være og synes det fungerer brillefint til stisykling. Hadde jeg brukt den mye til transport så stiller det seg annerledes. Da fulleffekt også betyr at den kan peak dra 500W i stedet for 350W har jeg valgt å få den nedtunet til det den var ment å være og er fornøyd med det - da varer batteriet rett og slett lenger.

Tror vekta på elsykler skal vesentlig ned fra der vi er i dag, men at det vil ta litt tid, så der er vi enige. Det er mye å gå på med dagens Rise med å få ned vekta på motor og batteri.

Edit: det å unlocke en Rise er veldig lett, ikke er det ulovlig heller og motoren er jo fulleffekt med unntak av en sticker som er limt på, så i den grad noen ønsker så er det gjort på et øyeblikk. Ser til og med at Shimano i andre territorier har vært behjelpelig med å sende nødvendig SW, og det finnes selvsagt en app som kan brukes. Verre går det nok med garantien og batteriet er nok litt svakt når det er lite strøm igjen for å supportere full effekt.

Redigert av Ugla; 28/12/2021 09:51. Rediger grunn: lagt inn unlock

Lars-Erik
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Ugla] #2692962 28/12/2021 19:23
H
Herit Offline
Ringrev
Ringrev
H
Sitat: Ugla

Edit: det å unlocke en Rise er veldig lett, ikke er det ulovlig heller og motoren er jo fulleffekt med unntak av en sticker som er limt på, så i den grad noen ønsker så er det gjort på et øyeblikk. Ser til og med at Shimano i andre territorier har vært behjelpelig med å sende nødvendig SW, og det finnes selvsagt en app som kan brukes. Verre går det nok med garantien og batteriet er nok litt svakt når det er lite strøm igjen for å supportere full effekt.

Er det lov å ha mer enn 350W effekt på en el-sykkel?

Edit: Det er ikke lov med mer enn 250 Watt (med tre unntak) https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/trafikksikkerhet/sikker-pa-sykkel/tekniske-krav/

Redigert av Herit; 28/12/2021 19:27.
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Herit] #2692966 28/12/2021 19:50
Ugla Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Herit

Er det lov å ha mer enn 350W effekt på en el-sykkel?

Edit: Det er ikke lov med mer enn 250 Watt (med tre unntak) https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/trafikksikkerhet/sikker-pa-sykkel/tekniske-krav/

250W er kravet på nominell effekt, dvs. den effekten motoren kan gi kontinuerlig i en time uten at temperaturen i motoren ikke øker med mer enn to grader. Så joda, det er kan være helt lovlig med både 500W og 600W i peak effekt (og enda mer for den saks skyld).

Lars-Erik
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Ugla] #2693068 30/12/2021 13:24
H
Herit Offline
Ringrev
Ringrev
H
Sitat: Ugla

250W er kravet på nominell effekt, dvs. den effekten motoren kan gi kontinuerlig i en time uten at temperaturen i motoren ikke øker med mer enn to grader. Så joda, det er kan være helt lovlig med både 500W og 600W i peak effekt (og enda mer for den saks skyld).

I stand corrected.

Blir bare enda sikrere på at det er et langsiktig feilgrep å åpne for motorisert ferdsel i skog og mark. Forstår det er gøy å få hjelp av en motor, så ha det fint der ute, kjør pent midt på stien og vis hensyn til turgåere 😀.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Herit] #2693070 30/12/2021 13:49
Natier Offline
Veteran
Veteran

Blir bare enda sikrere på at det er et langsiktig feilgrep å åpne for motorisert ferdsel i skog og mark……

Deler bekymringen men håper vi tar feil!

/Atle

Scott Spark - Rondo Ruut - Gavia Fat Tony - Cotic Solaris Max - Wahoo KickrBike
Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Natier] #2693078 30/12/2021 17:48
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Natier

Blir bare enda sikrere på at det er et langsiktig feilgrep å åpne for motorisert ferdsel i skog og mark……

Deler bekymringen men håper vi tar feil!

Jeg håper også at jeg tar feil, men jeg er redd for at industrien kommer til å pushe stadig kraftigere motorer (den som vil kan jo tegne opp kurven over hvor mange hundre % mega super hyper boost hver ny generasjon har gitt oss). Når naturvernere blir klar over hva en elmotorsykkel er i ferd med å bli så er jeg sikker på at vi kommer til å få mye mer motstand enn det vi møter i dag. Og med god grunn selvsagt. Vi stilte oss laaaaaang til siden for alle andre former for friluftsliv den dagen vi gikk til å bli en motorbasert aktivitet.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Herit] #2693079 30/12/2021 18:50
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
[quote=Ugla]
Forstår det er gøy å få hjelp av en motor, så ha det fint der ute, kjør pent midt på stien og vis hensyn til turgåere 😀.

Takk det samme ICON_SMILE

#NBNL -

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: erikskon] #2693081 30/12/2021 19:26
H
Herit Offline
Ringrev
Ringrev
H
Vi stilte oss laaaaaang til siden for alle andre former for friluftsliv den dagen vi gikk til å bli en motorbasert aktivitet.

Nøkkelpoeng her.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Herit] #2693085 30/12/2021 20:10
B
BRD Offline
Ringrev
Ringrev
B
Vi stilte oss laaaaaang til siden for alle andre former for friluftsliv den dagen vi gikk til å bli en motorbasert aktivitet.

Nøkkelpoeng her.

+1

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2693146 01/01/2022 11:33
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Møh! Er det greit om vi holder tro og livssyn rundt elsykler unna tråder som diskuterer tekniske ting?

Takk.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: simenf] #2693151 01/01/2022 11:51
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: simenf
Møh! Er det greit om vi holder tro og livssyn rundt elsykler unna tråder som diskuterer tekniske ting?

For dypdykk i motor er det gjerne en fordel å bruke forumet for el-sykler og el-sykling ICON_SMILE

Her på sykkelforumet må man nesten leve med å få høre de prinsipielle innvendingene.

Men siden du nevner tro og livssyn, her er noen spissformuleringer fra Greg Heil i det Herrens år 2016 - i lys av vår kristne kulturarv ICON_SMILE

...since you asked, here’s my long-form take on why ebikes are the spawn of Satan.

(...)

...let’s be clear: if you have a motor on your bike, it’s a motorbike. It is no longer a bicycle, and it is especially not a mountain bike.

The inherent problem with ebikes is that the companies that make them, the people that ride them, and indeed, even some government entities are trying to define pedal-assist ebikes as bicycles, aka nonmotorized vehicles.

This isn’t even an opinion, guys, it’s a fact: if your vehicle has a motor, then it’s a motorized vehicle.

(...)

At this point, I’m going to take a turn with this article, and I’m going to argue that eMTBs are the spawn of Satan in all applications – even where they’re legal.

(...)

To me, mountain biking is all about the challenge. Part of that challenge is the technical challenge of the trails, the speed, and getting down the mountain as fast as possible. But another part of that challenge – perhaps even the biggest part, depending on how you look at it – is getting up the mountain, before you go down.

At its very core, I think mountain biking embodies the yin and yang between pain and pleasure. We mountain bike because of the euphoric adrenaline rush, but that adrenaline rush is made all the sweeter by the pain endured on every single ride.

(...)

Electric mountain bikes are in their infancy and they are already confusing our advocacy efforts, they cater to and enable our instant gratification culture instead of attempting to destroy it as we ought, they’re stupid-expensive even on the low end, and they simply suck to ride. I can only conclude that they are the spawn of Satan.

(...)

...I’d have no problem with ebikes if they kept to themselves, created their own sport and culture, and were only used on motor-legal trails. But since ebike manufacturers seem hell-bent on convincing us that these motorcycles are actually bicycles, yeah, I have all kinds of hate for them.

These Satan-Spawn Contraptions will Destroy the Soul of Mountain Biking.

Alle gode ønsker for 2022! yes ICON_SMILE

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: Akaly] #2693153 01/01/2022 11:57
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Haha - artig den der! Godt nyttår!

Det er bare kjipt å aktivt ødelegge enhver tråd med misjonering ala religiøse grupper. Det skjønner alle, og det sluttet å være morsomt rundt 2018.

Forøvrig enig i at det bør ligge under «Elsykler», men sååå hårsår er jeg ikke.

Re: Lette elsykler. Fremtiden? [Re: simenf] #2693164 01/01/2022 13:57
H
Herit Offline
Ringrev
Ringrev
H
Sitat: simenf
Det er bare kjipt å aktivt ødelegge enhver tråd med misjonering ala religiøse grupper. Det skjønner alle, og det sluttet å være morsomt rundt 2018

Sorry, sånn er det og jeg forstår frustrasjonen. Eneste svaret jeg har et at mitt svar på Trådstarters spørsmål (som også er tittel på tråden): det er en del av fremtiden for mange, vil øke tilgjengeligheten på sti, men ikke for meg, av grunnene Greg Heil formulerte (selv om jeg ikke knytter de like tett til Satan som han gjør).

Side 3 av 5 1 2 3 4 5

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå