Heisann!
Jeg vil gjerne invitere til LLØ, altså Lang Lørdag i Østmarka 20.nov 09:00.
IntroJeg har jo vært arrangør/guide på Tirsdagsklubben en del år, og synes det er veldig trivelig å samle folk til sti-hygge i skogen.
Siden Tirsdagsklubb skjer på kvelden så blir turene begrenset i lengde siden de færreste har lyktebatterier som varer 6-7 timer. Og så var det jo det at folk vil legge seg før midnatt. Jaja.
Uansett - jeg vil veldig gjerne ha med meg blide syklister ut og nyte dagslyset på en langtur i fantastiske Østmarka.
TurenJeg har et par forskjellige rute-varianter i hodet, men felles for de er
* De går sørover, før de går nordover igjen
* 40-50 km med hovedsakelig fantastisk kremsti
* Innom Sandbakken for suppe og kake
* Start/Slutt et eller annet sted rundt Bøler/Rustad/Skullerud
* Samme start og slutt-sted (med noen hundre meters presisjon

)
Kan jeg være med på dette?De fleste vil vel tenke at dette er en ganske lang tur, og det har de rett i. På en så lang tur kan vi ikke stoppe og vente i kryss så ofte som på Tirsdagsklubben. På den annen side så trenger du ikke å være en topptrimmet XC-racer for dette. Jeg er ikke det, med mine 92 kg og en hardtail. Men du må kunne sykle sti i middels tempo uten å måtte stoppe så ofte. En så lang tur krever at vi kan sykle i ikke-blodtempo og holde sammen som en gruppe.
Med i sekken * Lykt(er)!!! (Ikke sikker på om vi rekker hjem før solnedgang)
* Mat/snacks (i tillegg til mat-stopp på Sandbakken)
* Alt annet vanlig stæsj du må ha med for å fikse problemer i skauen.
PåmeldingJeg setter en grense på 6 deltakere på denne turen siden det er vanskelig å geleide store grupper over lange avstander i marka. Du melder deg på ved å svare i denne tråden. Førstemann til mølla.
OppmøteOppmøtetid: 0900
Oppmøtested: Jeg sender PM til de som melder seg på