Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 10 av 15 1 2 8 9 10 11 12 14 15

Bikepacking - hva anbefales?

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: bigp85] #2672126 10/07/2021 10:58
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Sitat: bigp85
Hva anbefaler folket i forhold til regnbeskyttelse til beina?

Mange dedikerte tråder om regntøy. Se for eksempel Vanntett skotrekk - Finnes dette?, Regnjakke, Hjelp, jeg vil bli regnværssyklist!, Castelli Tempesta - verdt investeringen?

Du finner mitt oppsett og erfaringer oppsummert her i den sistnevnte tråden. Har sikkert lagt mer i det enn de fleste, men det er fordi jeg liker å holde meg noenlunde tørr og varm nettopp under bikepacking på de lange og kjølige dagene med regn fra morgen til kveld. Har derfor med regnjakke, regnknikkers, Spatzwear-skotrekk og neoprenhansker i standardutrustningen vår og høst, men på sommerdager med en forfriskende regnskyll nå og da, opplever jeg det som unødvendig. Tempesta knikkers er dessverre ute av produksjon, men f.eks. Endura Adrenaline synes å være et godt og rimelig alternativ,

Du kan jo vurdere å stille videre spørsmål om regntøy i en av trådene jeg lenket til.
Sitat: bigp85
Trenger man skjermer til sykkelen? Vil tro rumperaketten tar i mot søle og vann fra bakhjulet. Hva med forhjulet?

Brukte i flere år kun ass saver om jeg ikke hadde seteveske, og meget effektive og tilnærmet usynlige Neoguard Rigid i gaffelen.

De siste årene har jeg valgt heldekkende skjermer og kan anbefale det på det varmeste. Holder rytter, særlig føttene, tørrere og renere, og beskytter ramme, gruppe, hjul og vesker fra møkk og vann. Om du har skjermfester, bruk skjermer på tur. Våt og møkkete sykkel, rytter og vesker er ikke oppskriften på trivsel for de fleste av oss ICON_SMILE

Også om dette vil du finne flere dedikerte tråder. Om du ikke har skjermfester, se gjerne Skjermer til grussykkel - hva gjelder?

Selv har jeg SKS Bluemels (blanke i 53 mm) med skvettlapp på forskjermen. Finnes mange alternativer.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2672128 10/07/2021 11:27
B
bigp85 Offline
Avhengig
Avhengig
B
Mange takk!

Jeg skl til sportslageret en tur og handle vesker så da får jeg se om det er noen skjermer som passer der (og går langt ned på forhjulet).

Redigert av Valentino; 11/07/2021 06:52. Rediger grunn: Fjernet unødig sitat på forespørsel
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: bigp85] #2672129 10/07/2021 11:41
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Du behøver ikke sitere hele det foregående innlegget - det er unødvendig fyll - bare å redigere det bort - holder med et svar yes

(Oppdatering: Man kan redigere et innlegg i hvert fall 12 timer etter at det er lagt ut, så det er bare å fjerne sitatet i innlegget ditt ICON_SMILE )

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2672135 10/07/2021 15:03
B
bigp85 Offline
Avhengig
Avhengig
B
yes

Det skulle vært en trådvisning à la Facebook eller Teams

Redigert av bigp85; 10/07/2021 15:04.
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2672565 15/07/2021 14:39
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2672607 16/07/2021 11:26
K
Klang Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
K
De "performance sandalene" likte jeg - sikkert ikke billige!

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2674599 07/08/2021 13:31
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Må bare lenke til denne fantastiske tråden med svenske Yonna - til inspirasjon.

[Linket bilde]

Utflukt: Söker bikerafting tips och routes

Kudos kan deles ut og spørsmål stilles i tråden jeg lenker til.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2674747 09/08/2021 10:00
K
kodax Offline
Veteran
Veteran
K
Hvorfor fins det nesten ikke lange overrørsvesker, er man redd for at vesken presser opp i skrittet når man går av setet?
Jeg tenkte å bestille denne: https://www.apidura.com/shop/racing-long-top-tube-pack/
[Linket bilde fra medias.apidura.com]

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2674764 09/08/2021 11:37
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Gitt at den gjør at du akkurat slipper å ha styreveske synes jeg det virker som en god idè. Om den blir stående oppå styrerøret eller kommer til å slenge litt på siden er jeg mer usikker på. Jeg ville hatt en veske under styrerøret fremfor en oppå i valget av de to alternativene.

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2674780 09/08/2021 12:03
K
kodax Offline
Veteran
Veteran
K
Den blir i tillegg for min del, sammen med rammeveske, styreveske, gaffelvesker og rumperakett.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2675366 11/08/2021 13:04
S
soeder Offline
Entusiast
Entusiast
S
Returnerte nettopp rammeveske pga. konflikt mellom ønske om å hydrere seg i fart og liten ramme. Sett det finnes lowering cage og adapter til eksisterende flaskeholder, men jeg tror det vil bli kronglete å få flaske ut selv om det skulle gi plass til veske.

Er det en ide og gå for flaskeholder som senkes og har sideåpning ved neste oppgradering?
F. eks Blackburn Clutch Carbon? Noe som har noen tanker om senket flaske og sideåpning? Tror jeg har lange nok armer..

Er vel ingen menneskerett å ha plass til rammeveske, men det plager med litt at det ligger ubrukt volum der. Også må man jo liksom lage litt plass i small rammen der og hvis det skal ha noe for seg.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2675374 11/08/2021 13:34
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Har vel skrevet det før i tråden men jeg har også små rammer (52 i CAAD12) og 54 i SuperSix + SuperX. Har en M rammeveske fra Restrap og da stanger flasken foran (0,5 l) oppi veska. Men med adapter er det plass til å senke (kun) den ene flaskeholderen og ved å senke den foran går flaska akkurat klar av veska. Uten adapter lar jeg flasken stange oppi veska foran mens jeg bruker flasken bak som blir stående bak rammeveska i en klaring på ca 5 cm. Etter et par ganger er det helt naturlig og etter at jeg har vært på noen turer med denne løsningen hender det at jeg tømmer flasken bak av "gammel vane". Når flasken bak er tom bytter jeg flasker og må knote litt for å sette inn / ta ut den foran, men en gang annenhver time går fint. Du har helt sikkert lange nok armer :-)

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2675389 11/08/2021 14:05
E
EspenS Offline
Veteran
Veteran
E
En mulighet for å bruke plassen i triangelet fullt ut på både bag og vann er water tank løsninger ala
https://bikepacking.com/news/cranktank4/

Her har eksempelvis Apidura kommet med løsninger med full rammebag med vanntank spesielt laget for å passe inne i den fulle rammebaggen
https://bikepacking.com/news/apidura-frame-pack-hydration-bladder/

Sånn ellers når det kommer til referansepunkter på dette i forhold til gravel bikes så er det alltid interessant å browse riggene fra Tour Divide for å se hvordan de løser det, som jo domineres av drop bar men hvor det samtidig er mye overnatting og krav til å pakke effektivt og ta samtidig ha med seg vann https://bikepacking.com/bikes/tour-divide-rigs-2021/

Her er det litt av hvert, men det er vel riktig å si at fulle rammebagger dominerer, da typisk med lagring av vann andre steder som eksempelvis å kombinere gaffel/styre/under downtube

I en slik kontekst er det også interessant å se til hva man ender opp med på ved bikepacking på MTB. Der kjennetegnes ved å typisk ha mindre rammetriangler enn på gravelsyker. Og ja, også der pleier løsninger med fulle rammebagger å dominere.

På min medium gravel gir en veldig liten halv rammebag plass til 0.9l+0.7l flaske i ramma gjennom å bruke lowering cages. (I tillegg til en flaske under triangelet). Det er det eneste jeg bikepacker på foreløpig.

På en fremtidig ekspedisjonssykkel med flatt styre ser jeg for meg at jeg ender med full rammebag.

Et tips for å få med seg mye vann inn til en campsite kan være å ta med seg en sammenleggbar flaske. I sommer tok jeg med meg en Katadyn BeFree, det pakker veldig lite, og den har et dobbelt funksjonsområdet i og med at den også er et vannrensesystem. Jeg har 1l-versjonen. Et veldig praktisk produkt. Det finnes også sammenleggbare flasker med stroppefeste på siden, slik at man kan stroppe fast litt ekstra ved behov, f eks utenpå annen baggasje, uten å måtte kjøre rundt med ørten flasker på ramma konstant. Hydrapak Seeker er et produkt jeg har lagt særlig merke til der, som har stroppefester, får gode reviews og finnes i forskjellige størrelser.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2675757 13/08/2021 20:02
S
soeder Offline
Entusiast
Entusiast
S
Takk for svar begge to. Sykkelen brukes jo oftest uten last så kvier meg litt for en løsning hvor flaskeholdere må av og på. Ser faktisk ut som flasken foran vil treffe den bak ved senking, så bak må isåfall opp. Tar en tur i tenkeboksen, men da vet jeg litt mer om mulighetene.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2680182 10/09/2021 08:03
E
EspenS Offline
Veteran
Veteran
E
Det har vært litt diskusjoner om behovet for å hydrere vs rammevesker på bikepacke-turer. Jeg så rapport i dag fra noen som bruker dette adapteret:
https://www.cyclewerks.co.nz/product/bottle-cage-double-adaptor
Det gjør det mulig å kjøre full rammeveske, og samtidig ha to flasker på underrøret (i tillegg til evt en under hvis man har feste til det). I følge rapportene forstyrrer det heller ikke tråkket. Kan være et tips.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2680258 10/09/2021 13:43
A
Andreas83 Offline
Ivrig
Ivrig
A
Hvis plassmangel er grunnen til at du vil ha hel rammeveske, kan gaffelbagger være et alternativ.

På min Rondo Ruut AL1 er det fester til festebraketter på gaffel. Topeak Versacage fungerer bra, og de leveres med strips som gjør at de kan brukes på gaffel uten fester. King Manything Cage er foretrukket om man vil spare vekt. Har både Apidura Expedition Fork Pack(Oppgitt 120g og 3L) og Restrap Fork Bag(Oppgitt 198g og 5L). Apidura sine er gode å sykle med, dog litt små og innsiden er gummiaktig så det er vrient å presse inn ting som akkurat går, f.eks 650ml titankjele eller liten boblejakke. Restrap sin er større og lettere å pakke, men litt pløsete når de er montert.

I min small ramme får jeg plass til Restrap rammeveske M. Med Elite Cannibal XC flaskeholder satt på laveste punkt får jeg plass til en Camelbak Podium Chill Insulated 620ml flaske, uten store problem. Hvis det er lange strekker uten vannkran har jeg med Katadyn BeFree 1L, som jeg enten bruker til å fylle flasken fra rennende vann, eller bruker den sammen med HydraPak Seeker 2L. De har samme åpning, og Seeker kan stroppes til styres.

Har man liten ramme er nesten alt et centimeter-spill, og man bør tenke seg godt om hva man tar med seg på tur. Etter som jeg har fått mer erfaring har jeg droppet mer og mer ting på tur, og dermed kan jeg ofte slippe å ha med styrebag(brukes kun når jeg velger telt og ikke hengekøye). Ofte er jeg litt misunnelig på den enkle pakkingen til en kamerat som har Tailfin oppsett(Carbon Rack, 2stk Panniers og Top Bag), men som regel kan jeg holde en høyere fart nedover og på rufsete vei siden jeg har fordelt vekten jevnt over sykkelen.

Legger ved et bilde av oppsettet jeg har. Mye Restrap. Et lite tips er at en liten panne, ala MSR Ceramic Skillet, passer som et lokk i enden av seteraketten til Restrap.
[Linket bilde]

Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2680262 10/09/2021 14:01
E
EspenS Offline
Veteran
Veteran
E
Selv har jeg sånn karbongaffel med trippel anything-/manything-mount. Jeg fikk testa 'Apidura Expedition Fork Pack' på King Cage Manything nå i sommer og jeg var godt fornøyd med de. Litt mindre enn dine men gjorde god nytte. Med bittelite stormkjøkken ala Optimus Crux Lite Solo og biltema-gass så funka det fint å få plass til kokeutstyret. Men har plass til større fork packs, det er absolutt noe å vurdere ja.

Enkelte utilitypregede bikepacking-sykler med mye mounts, typisk rigide stålsykler ala Surly med stålgafler som tåler mye, har gjerne også flere ulikt vinklede mounts på gaffel, slik at man får plass til å både feste fork packs og vannflasker hvis man skulle ønske det.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2681222 15/09/2021 10:42
L
likeråsykle Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
L
Hvis man skal sykle en lang tur (kanskje ikke så lang, men planlegger å være ute hele dagen, dovre rundt, vil ha med en varm jakke og litt snacks) - hvilken veske velger man? Har vurdert liten-middels-stor styreveske, men hadde det vært lurt med noe annet? Hittil har jeg ingen vesker, så dette blir den første, men håper på å bygge ut etterhvert som det blir overnattingsturer...

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: likeråsykle] #2681232 15/09/2021 11:31
Furu Offline
/Stig
/Stig
Sitat: likeråsykle
Hvis man skal sykle en lang tur (kanskje ikke så lang, men planlegger å være ute hele dagen, dovre rundt, vil ha med en varm jakke og litt snacks) - hvilken veske velger man? Har vurdert liten-middels-stor styreveske, men hadde det vært lurt med noe annet? Hittil har jeg ingen vesker, så dette blir den første, men håper på å bygge ut etterhvert som det blir overnattingsturer...

Jeg har en bitteliten styreveske for småting og utvider med seterakett for slike turer. Det fungerer bra for meg.
Har en liten og en større rakett, avhengig av mengden som skal med. Det hender jeg er bærer for min partner også...

Har nylig kjøpt en liten rammeveske.
Planen er at den skal erstatte begge de to andre i noen tilfeller. Så langt er den kun testet og ikke brukt i praksis.

For overnattingsturer har jeg flere vesker....

Redigert av Furu; 15/09/2021 12:17.

Stig

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2682425 24/09/2021 21:38
O
olip Offline
Entusiast
Entusiast
O
Har begynt å se litt på rumperaketter, og styrevesker for overnattingsturer.

Er det noen som har noe erfaring med Arkel Seatpacker, Revelate Designes Spinelock, eller Porcelain Rocket?

Når det kommer til styrevesker så er jeg ganske blank, normalt stropper jeg kun en tørrsekk der, men vet ikke helt hvor bra det vil være på lengre turer over flere dager. (Benytter meg av aero 40cm styre, så noe som krever tubulært styre vil ikke gå.)

Jeg ble ganske overrasket når jeg prøvde å komprimere sovesystemet, med telt (unna), luftmadrass (synmat hl lw), sovepose (lw 650 dun -1C), og laken (reactor).
Det virket å bli veldig stort volum så vet ikke helt hvordan jeg skal få det til.

Håper å komme unna med rammeveske, rumperakett, og styreveske.
(Hvis krise kan jo gaffelbærere, og camelbak benyttes.)

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: olip] #2682439 25/09/2021 07:29
S
soeder Offline
Entusiast
Entusiast
S
Generelt er jeg veldig fan av harness-løsninger, som f. eks Restrap sin seteveske som folk skryter av her. Veldig kjekt hvis du også tenker setevesken i bruk til hverdag eller aktivt bruk underveis. Står vel litt om styrevesken til Restrap på forrige side.

Jeg kjører sovepose i Acepac's bar harness, og resten i Vaud trail saddle (+ litt i top tube bag). Det går om sommeren og med typ real turmat. Ellers vil jeg trenger mer plass.
Har tyd til å stroppe opp mer i bar-harness, men elsker ikke sykkelfølelsen når styret får mye vekt. Neste gang setter jeg nok heller på bagasjebrett tror jeg.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2682442 25/09/2021 08:11
S
saktetur Offline
Entusiast
Entusiast
S
Jeg bruker som soeder bar harness og har der telt og et tynt celleplastunderlag (brukes under lliggeunderlaget som beskyttelse).
Etter et par år ser jeg fordelen av en harness-løsning også for seteveske, noe jeg ikke har på min. For å bøte på dette har jeg i seteveska bare ting som ikke skal ut før camp settes (med unntak av kjøkkenet), og da løsnes hele seteveska og tas med i teltet.
Resten + mat for 2,5 dag (havregrøt og Real) går i rammeveska.
Vannflasker går i 2 bottle bag på styret og tlf, lommebok og nøkler går i liten topptube bag.

Da er jeg oppe i 10-11kg og det holder til turer fra 2 dager til - ja så lenge du vil sykle. Du trenger bare å bunkre vann, mat og litt gass i ny og né.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2682465 25/09/2021 17:56
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S
Ikke kjøp ortlieb setevesken selv om den er lettest å få tak i lokalt. Don't ask me how I know..

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2682485 26/09/2021 08:31
O
olelovold Offline
Entusiast
Entusiast
O
Jeg liker faktisk Ortlieb seteveska godt. Har 16.5L utgaven og synes den er meget god sammenlignet med andre setevesker jeg har hatt - stor munning gjør det lett å stappe inn soveposen og annet krimskrams, og den er faktisk vanntett. Og materialet som er brukt er solide greier, så tror den vil tåle en del juling. Liker den bedre enn tilsvarende jeg har hatt fra Apidura og Revelate.

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: olelovold] #2682503 26/09/2021 11:04
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S
Sitat: olelovold
Jeg liker faktisk Ortlieb seteveska godt. Har 16.5L utgaven og synes den er meget god sammenlignet med andre setevesker jeg har hatt - stor munning gjør det lett å stappe inn soveposen og annet krimskrams, og den er faktisk vanntett. Og materialet som er brukt er solide greier, så tror den vil tåle en del juling. Liker den bedre enn tilsvarende jeg har hatt fra Apidura og Revelate.

Er enig i at kvaliteten på materialer og håndtverket er bra. Det er mulig mine innvendinger gjelder setevesker generelt...

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: sun flyer] #2682510 26/09/2021 11:36
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Sitat: sun flyer
Er enig i at kvaliteten på materialer og håndtverket er bra. Det er mulig mine innvendinger gjelder setevesker generelt...

Om jeg igjen kan kommentere kjapt som tidligere eier av Ortliebs seteveske:

Etter bilder og rapport fra ditt imponerende Around Norway-ritt å dømme, synes din utfordring å ligge i hvordan vesken er pakket og ikke minst mangel på stabiliseringsstropp. Min erfaring er at vesken krever systematisk pakking, særlig om man har med seg både myke og harde saker av en viss vekt . Og i en viss lengde synes jeg vesken blir vinglete uten stroppen. Begge deler vil være uvant om man er vant til veske på stativ, slik jeg forstår at du brukte før.

Selv gikk jeg som nevnt fra Ortliebs til Arkels seteveske, uten at jeg dermed avviser kvalitetsvesken fra Ortlieb. Ortlieb har flere egenskaper som jeg setter pris på. Ole nevnte noen av dem. Men jeg ville gjerne ha en løsning med stativfeste eller hylster slik at jeg kunne ta vesken raskt av og på uten å måtte løsne festeanordning. Skrev noen ord om hva jeg opplevde som fordeler og ulemper her.

Poenget mitt er: Jeg synes det er litt tidlig for deg å avskrive setevesker basert på de kjedelige erfaringene fra Around Norway. Veskene krever en viss rutine, og de kommer etterhvert i vidt forskjellige versjoner. Samtidig er jeg enig at racktopbag e.l. er et glimrende alternativ ICON_SMILE

Vi følger forresten rapportene dine fra rittet - gleder meg til den neste notworthy

Og så er dette en anledning til igjen å poste bilde av sykkelen i Ortlieb-oppsett med vesken i aller lengste versjon + livsvisdom fra Larvik ICON_SMILE

[Linket bilde]

Ellers driver jeg mest med credit card bikepacking ICON_BLUSH så kan ikke svare olip. Godt å se at han får svar fra andre!

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2682513 26/09/2021 12:05
S
sun flyer Offline
Ivrig
Ivrig
S
Jeg tror vi trenger at en fra forumet med litt for tykk lommebok tester ut løsningen fra Tailfin...

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2683296 01/10/2021 08:36
L
likeråsykle Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
L
Rakk ikke bestemme meg før tur, så ble en budsjettløsning med en pakkpose festet til styret med to stropper. Fungerte helt greit til at jeg kunne bruke ting jeg hadde hjemme, men var knotete fordi hele greia måtte av og finurlig plasseres på hver gang noe skulle inn eller ut. Hadde mat og litt varme klær oppi. Verktøy har jeg i en liten veske plassert på overrøret.

Neste helg ble det ny langtur, Aursjøvegen, da var det mye mildere ute og jeg hadde med mindre klær, da ble noen brødskiver stroppet til styret også hadde jeg med pakkposen i tilfelle jeg kledde av meg noe (fleecen fikk plass i shortslommen men så ikke så fint ut..). For øvrig en runde som anbefales!

[Linket bilde fra i.ibb.co] [Linket bilde fra i.ibb.co]

Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: likeråsykle] #2683364 01/10/2021 13:56
bsmell Offline
Entusiast
Entusiast
Fine bilder! Morsomt å se igjen min gamle skolevei mellom Øksendal og Sunndalsøra.
Den er bedre egnet til sykling enn busskjøring..
Tok du hele runden fra Sunndalsøra?

Bjørn
Re: Bikepacking - hva anbefales? [Re: Sepeda] #2683415 02/10/2021 12:25
skubisan Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Dette er en fryktelig god ide som hadde spart meg for mye frustrasjon opp igjennom årene, da man ble avspist med sykler som ikke hadde festepunkter for randorack eller annen bagasje foran. Eller sykler som hadde dårlig utformede og mer eller mindre ubrukelige festepunkter foran. Jack the Rack ser ut som en genialt enkelt og tilsynelatende velfungerende løsning på nesten alle problemer man kan støte på i livet.

Ikke spør meg hvorfor inbyggingsgreia ikke funker i dag.

Side 10 av 15 1 2 8 9 10 11 12 14 15

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå