Birken 2021
|
Re: Birken 2021
[Re: NjuK]
22/08/2021 11:27
|
eOpseth
Ivrig
|
Ivrig
Hva betyr det tidsmessig med å starte i motsatt retning sammenlignet med de tidligere årene? Litt kjappere til Skramstad alt annet likt?
It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
|
|
|
[Re: eOpseth]
22/08/2021 12:09
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hva betyr det tidsmessig med å starte i motsatt retning sammenlignet med de tidligere årene? Litt kjappere til Skramstad alt annet likt? Kjappere til Skramstad ja, er vel nesten 2 km kortere ? og dvs at hele rittet er 2 km kortere da. Syklet igjennom før i dag, var en tur bortom der det er veiarbeid og det er helt klart at der blir det ikke noe sykling.
|
|
|
[Re: esv]
22/08/2021 12:16
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Logistikken er jo det vanskeligste med Birken, og vurderer å sykle tilbake til rena etter rittet for å hente bilen. Hva er den snilleste ruta tilbake? Cruxet ser ut til å være å unngå gåpartiet ved Djuposet og usikker på om det er farbart på sørsida av elva slik jeg har tegnet i dette alternativet: Strava rute Noen som har noe innspill på rute? Kan forsåvidt være jeg ikke rekker å komme meg til djuposet før siste startende har passert (rundt klokken 15 kanskje?), i såfall er det jo ikke noe problem.. Nei, du må tilbake samme vei for kortest mulig vei. På andre siden må du på deler av Rondanestien, og den er ikke spesielt sykkelvennlig (har gått den noen ganger). Kl 15 møter du nok ikke mange i Djuposet. Men ta til høyre etter brua og ned til Åsta (Åstadalen). Syklet der i dag, veldig rufsete grusvei der i dag (med grusracer, mtb føles det nok mindre rufsete selvsagt), asfalt fra Åsta. Opp til Skramstad dropper du selvsagt.
|
|
|
[Re: kaiost]
22/08/2021 12:18
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Får ikke til å legge in bilde, men det pågår arbeid på brua ved undergangen og det er ikke snakk om at de blir ferdige. Så alle som lurer på det kan bare snu hjernen i forhold til starten. Får ikke til å legge in bilde.
Det betyr ut og til høyre ved YX, deretter høyre opp Åsbygdvegen. Etter ca 4 minutters sykling, akkurat idet du kommer opp på flata er du på det stedet der du egentlig hadde kommet innpå (fra der du sykler forbi skolen). Kona syklet til Sjusjøen i går og det er flott forhold til du er ferdig med første terrengparti (etter gåpartiet. Grusveien derfra er nygruset og fram til bakken ved Bringbu. Etter Nysetra er det blitt litt bedre da de hadde gruset 20-30 cm tidligere i år, litt løst i noen av de stigningene innover der. Mot Kvarstad og videre er det meget bra og helt fram til Sjusjøen. Knallhard grusvei, med noen småpartier der det er litt grus som ikke er hardpakket, enkelte hull i veien. Rosinbakken er fin, men OBS, OBS ned første bakken etterpå. På slutten før flata idet du har fått opp maksfart (60 km+) er det århundredes vaskebrett i hele vegens bredde. Tok bilen og kjørte dit, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett verre vaskebrett på mine 10 starter i rittet. Det var to stykker som havnet på sykehus tidligere i år etter å ha mistet kontrollen der. Da ble det sagt at de skulle ordne det, men faktisk er det verre nå en for en måned siden. Jeg skal skrive på rittet sin Facebookside at det absolutt burde skrapes. Skal sykle ned til mål i formiddag og tilbake til Rena, skal se om det er noe annet jeg ser som kan være av interesse. Nygruset som Nygruset siste dager ? mener det var litt løst der for par uker siden også. Men de jeg syklet med i dag (snudde der gåpartiet starter) skulle til forbi terrengpartiet etter Bringebu.
|
|
|
[Re: Oddefa]
22/08/2021 13:25
|
kaiost
Ivrig
|
Ivrig
Får ikke til å legge in bilde, men det pågår arbeid på brua ved undergangen og det er ikke snakk om at de blir ferdige. Så alle som lurer på det kan bare snu hjernen i forhold til starten. Får ikke til å legge in bilde.
Det betyr ut og til høyre ved YX, deretter høyre opp Åsbygdvegen. Etter ca 4 minutters sykling, akkurat idet du kommer opp på flata er du på det stedet der du egentlig hadde kommet innpå (fra der du sykler forbi skolen). Kona syklet til Sjusjøen i går og det er flott forhold til du er ferdig med første terrengparti (etter gåpartiet. Grusveien derfra er nygruset og fram til bakken ved Bringbu. Etter Nysetra er det blitt litt bedre da de hadde gruset 20-30 cm tidligere i år, litt løst i noen av de stigningene innover der. Mot Kvarstad og videre er det meget bra og helt fram til Sjusjøen. Knallhard grusvei, med noen småpartier der det er litt grus som ikke er hardpakket, enkelte hull i veien. Rosinbakken er fin, men OBS, OBS ned første bakken etterpå. På slutten før flata idet du har fått opp maksfart (60 km+) er det århundredes vaskebrett i hele vegens bredde. Tok bilen og kjørte dit, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett verre vaskebrett på mine 10 starter i rittet. Det var to stykker som havnet på sykehus tidligere i år etter å ha mistet kontrollen der. Da ble det sagt at de skulle ordne det, men faktisk er det verre nå en for en måned siden. Jeg skal skrive på rittet sin Facebookside at det absolutt burde skrapes. Skal sykle ned til mål i formiddag og tilbake til Rena, skal se om det er noe annet jeg ser som kan være av interesse. Nygruset som Nygruset siste dager ? mener det var litt løst der for par uker siden også. Men de jeg syklet med i dag (snudde der gåpartiet starter) skulle til forbi terrengpartiet etter Bringebu. Som nygruset siste dager ja.
|
|
|
22/08/2021 14:22
|
esv
Avhengig
|
Avhengig
Nei, du må tilbake samme vei for kortest mulig vei. På andre siden må du på deler av Rondanestien, og den er ikke spesielt sykkelvennlig (har gått den noen ganger). Kl 15 møter du nok ikke mange i Djuposet. Men ta til høyre etter brua og ned til Åsta (Åstadalen). Syklet der i dag, veldig rufsete grusvei der i dag (med grusracer, mtb føles det nok mindre rufsete selvsagt), asfalt fra Åsta. Opp til Skramstad dropper du selvsagt.
Takk! Da blir det å ta det rolig for å unngå motgående trafikk ned Djuposet. Sør for Mesnalivannene i starten. Ser ut til at det blir 75km og 1000hm, Rute
|
|
|
[Re: kaiost]
22/08/2021 14:26
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det betyr ut og til høyre ved YX, deretter høyre opp Åsbygdvegen. Etter ca 4 minutters sykling, akkurat idet du kommer opp på flata er du på det stedet der du egentlig hadde kommet innpå (fra der du sykler forbi skolen). Kona syklet til Sjusjøen i går og det er flott forhold til du er ferdig med første terrengparti (etter gåpartiet. Grusveien derfra er nygruset og fram til bakken ved Bringbu. Etter Nysetra er det blitt litt bedre da de hadde gruset 20-30 cm tidligere i år, litt løst i noen av de stigningene innover der. Mot Kvarstad og videre er det meget bra og helt fram til Sjusjøen. Knallhard grusvei, med noen småpartier der det er litt grus som ikke er hardpakket, enkelte hull i veien. Rosinbakken er fin, men OBS, OBS ned første bakken etterpå. På slutten før flata idet du har fått opp maksfart (60 km+) er det århundredes vaskebrett i hele vegens bredde. Tok bilen og kjørte dit, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett verre vaskebrett på mine 10 starter i rittet. Det var to stykker som havnet på sykehus tidligere i år etter å ha mistet kontrollen der. Da ble det sagt at de skulle ordne det, men faktisk er det verre nå en for en måned siden. Jeg skal skrive på rittet sin Facebookside at det absolutt burde skrapes. Skal sykle ned til mål i formiddag og tilbake til Rena, skal se om det er noe annet jeg ser som kan være av interesse. Nygruset som Nygruset siste dager ? mener det var litt løst der for par uker siden også. Men de jeg syklet med i dag (snudde der gåpartiet starter) skulle til forbi terrengpartiet etter Bringebu. Som nygruset siste dager ja. ok, høres ut som i beste Finnskogskureren ånd. Er jo ikke så langt parti da, får satse på oss med start 10.50 har hatt noen tusen som ha fått jevnet ut litt, vi kommer tross alt med smale dekk med 40ish psi, vil sprette og riste bra nygruset. Vi har tross alt meldt oss på gravelritt og ikke terrengritt he he. Ellers var det fint ned Djuposet men løst i ytredelen av høyresvingen så ikke gamble med ekstra stor fart for holde lang sving der, kan slå negativt ut. Grusveien mot bruen og terrengpartiet er greit nok, noe løst noen plasser. Ikke ligg helt på hjul, la den foran ligge 20 meter + foran for går fort her i år også.
|
|
|
[Re: ahs]
22/08/2021 19:27
|
Skilpadden
Fersking
|
Fersking
Mye snakk om dekktrykk her nå, men hva bruker du? Selv oppfører min gravel sykkel seg veldig forskjellig hvis jeg kjører med 44 psi nedover på grusen mot 33 psi som jeg kjører på nå. Med lavere dekktrykk blir sykkelen mye bedre å håndtere nedover. Har samme dimensjon på dekkene mine som deg.
Da tolker jeg det som at det er helt innafor å sykle Birken med grusdekk (gravel) på 38-40mm for oss som ikke er hardcore grussryttere? At dekktrykket er viktigere? Veier selv 71kg. Er aldri på sti og er meget bortskjemt med grusveier i Nordmarka, det er steinhard jord/leire mange steder og nærmest som asfalt. Justerte ned fra 65 til 35 psi på en tur rundt Kikut i Nordmarka i går. Fikk umiddelbart mer kontroll og selvtillit i nedoverbakker og i svinger. Så var det mer behagelig. Følte det gikk raskere. På et segment på ca. 12km holdt jeg 5W mer i snitt enn forrige tur for et par uker siden, men brukte merkelig nok snaue 40 sekunder mer. Vinden var så å si lik. Det var dog litt mer grus enn da jeg syklet sist. Det blir ca. 5 min mer på 86 km. Tester på nett sier dog det skal gå raskere på grus med 30-35 psi enn 50-60 psi. Rare greier.
|
|
|
22/08/2021 19:30
|
SykkelGlenn
Veteran
|
Veteran
Hei. Lenge siden jeg har deltatt i denne Birken diskusjonen på en stund. I år er jeg påmeldt, men der er jo fortsatt litt spesielle tider.
Er det noen som har tatt noen spesielle hensyn/tanker rundt smittevern, eller regner dere med at alle er friske og det bare er å sette seg på bussen som normalt?
//Glenn ---------------- Sykler for Aron Sykkelklubb (Aron SK) Instagram @sykkelglenn
|
|
|
[Re: Iselilja]
22/08/2021 19:39
|
flyingman
Fersking
|
Fersking
Jeg reiser selv opp til Rena lørdag. Har planlagt å ta bussen fra Hamar slik at jeg har en drøy time før start på Rena. Skal hente startnummer der.  Ville vært der 2 timer før. Kan være kø for startnummer, sykkel skal klargjøres, bagasje leveres og oppvarming på 20-30 min + 5-10 min før start inn i slusa. 1 time kan gå men kan bli stress 
|
|
|
[Re: Skilpadden]
22/08/2021 19:58
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Mye snakk om dekktrykk her nå, men hva bruker du? Selv oppfører min gravel sykkel seg veldig forskjellig hvis jeg kjører med 44 psi nedover på grusen mot 33 psi som jeg kjører på nå. Med lavere dekktrykk blir sykkelen mye bedre å håndtere nedover. Har samme dimensjon på dekkene mine som deg.
Da tolker jeg det som at det er helt innafor å sykle Birken med grusdekk (gravel) på 38-40mm for oss som ikke er hardcore grussryttere? At dekktrykket er viktigere? Veier selv 71kg. Er aldri på sti og er meget bortskjemt med grusveier i Nordmarka, det er steinhard jord/leire mange steder og nærmest som asfalt. Justerte ned fra 65 til 35 psi på en tur rundt Kikut i Nordmarka i går. Fikk umiddelbart mer kontroll og selvtillit i nedoverbakker og i svinger. Så var det mer behagelig. Følte det gikk raskere. På et segment på ca. 12km holdt jeg 5W mer i snitt enn forrige tur for et par uker siden, men brukte merkelig nok snaue 40 sekunder mer. Vinden var så å si lik. Det var dog litt mer grus enn da jeg syklet sist. Det blir ca. 5 min mer på 86 km. Tester på nett sier dog det skal gå raskere på grus med 30-35 psi enn 50-60 psi. Rare greier. Veier omtrent som deg, sykler med 40 mm G-one speed og med ca 38-40 psi foran og bak 40-42. 65 psi er jo nesten det jeg bruker på 28 mm på raceren. Tror ikke det det hadde vært suksess ned Djuposet og terrengpartiene. Prøv litt rundt 40 og bestem deg for +-. Tror ikke det går fortere på grusen med 35 kontra 45, men bedre grep og kontroll.
Redigert av Oddefa; 22/08/2021 19:59.
|
|
|
22/08/2021 20:01
|
kaiost
Ivrig
|
Ivrig
Kjørte fra Sjusjøen til Håkonshall i formiddag. Meget bra forhold og trillet ned til Birkebeiner skistadion på 27 minutter (det er bare 4 minutter etter det jeg syklet på i 2019 og kunne lett kjørt en god del fortere- (3.18 på rittet), stiv gaffel Rocket Ron foran og Race King bak. Ned til Sjøsetervegen var det veldig bra underlag og selve Sjøsetervegen var gruset og bedre enn på mange år. Litt vaskebrett innimellom, men det er mye bedre enn alle du dype hullene som var i asfalten. Terrengpartiet ved skistadion er lettsyklet, litt steinete (kona fikk snake bite punktering på bakhjulet da vi skulle gi på litt igjennom der. Hun hadde klaget litt på at hun syns hun hadde litt for dårlig grep og jeg hadde senket lufttrykket hennes til ca 25 psi bak og 24 foran. Blir standard Birken lufttrykk-dvs 30 psi bak og 28 foran på meg, Og i og med at der er så tørt og lite rullegrus nedover blir det Race King både foran og bak på min sykkel. Ballettbakken var skikkelig sporete, og det var lagt på myk sand/fingrus på tvers 3-4 steder nedover. Håper de harver nedover der.
|
|
|
[Re: flyingman]
22/08/2021 20:04
|
Iselilja
|
Jeg reiser selv opp til Rena lørdag. Har planlagt å ta bussen fra Hamar slik at jeg har en drøy time før start på Rena. Skal hente startnummer der.  Ville vært der 2 timer før. Kan være kø for startnummer, sykkel skal klargjøres, bagasje leveres og oppvarming på 20-30 min + 5-10 min før start inn i slusa. 1 time kan gå men kan bli stress Er ca 1.20 før. Kanskje, må tenke litt. Betyr en time mindre søvn...
|
|
|
[Re: SykkelGlenn]
23/08/2021 05:40
|
Juffe
Besatt
|
Besatt
Hei. Lenge siden jeg har deltatt i denne Birken diskusjonen på en stund. I år er jeg påmeldt, men der er jo fortsatt litt spesielle tider.
Er det noen som har tatt noen spesielle hensyn/tanker rundt smittevern, eller regner dere med at alle er friske og det bare er å sette seg på bussen som normalt?
Hei. Grønt koronasertifikat og munnbind på bussen er det eneste jeg har hørt om.
'...once more, and more intensity!'
|
|
|
23/08/2021 06:53
|
stosu
Besatt
|
Besatt
Jeg reiser selv opp til Rena lørdag. Har planlagt å ta bussen fra Hamar slik at jeg har en drøy time før start på Rena. Skal hente startnummer der.  Ville vært der 2 timer før. Kan være kø for startnummer, sykkel skal klargjøres, bagasje leveres og oppvarming på 20-30 min + 5-10 min før start inn i slusa. 1 time kan gå men kan bli stress Er ca 1.20 før. Kanskje, må tenke litt. Betyr en time mindre søvn... Litt avhengig av når du starter, men oppvarming i Birken har jeg aldri hatt noe igjen for. Blir alltid kald i slusa uansett. 1.20 bør holde greit dersom kø for startnummer ikke er spinnvill. Alle som bor i nærheten av Rena og Lillehammer henter startnummer på torsdag eller fredag. Har vanskelig for å se for meg mye kø på lørdag morgen
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
|
|
|
[Re: stosu]
23/08/2021 07:20
|
NjuK
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
Jeg reiser selv opp til Rena lørdag. Har planlagt å ta bussen fra Hamar slik at jeg har en drøy time før start på Rena. Skal hente startnummer der.  Ville vært der 2 timer før. Kan være kø for startnummer, sykkel skal klargjøres, bagasje leveres og oppvarming på 20-30 min + 5-10 min før start inn i slusa. 1 time kan gå men kan bli stress Er ca 1.20 før. Kanskje, må tenke litt. Betyr en time mindre søvn... Litt avhengig av når du starter, men oppvarming i Birken har jeg aldri hatt noe igjen for. Blir alltid kald i slusa uansett. 1.20 bør holde greit dersom kø for startnummer ikke er spinnvill. Alle som bor i nærheten av Rena og Lillehammer henter startnummer på torsdag eller fredag. Har vanskelig for å se for meg mye kø på lørdag morgen Startnummer utdeles ikke på torsdager lenger. Bare fredag og lørdag.
Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
|
|
|
[Re: Flamini]
23/08/2021 08:22
|
NjuK
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
En liten avsporing, men testet dekket (Rekon Race) i dag. Perset ganske bra på et segment jeg alltid gir full guffe. Gøy. da r d bare å bytte bakdekket også Iselilja har vel skrevet st hun har Ikon bak, trenger ikke bytte da.
Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
|
|
|
[Re: Juffe]
23/08/2021 08:27
|
SykkelGlenn
Veteran
|
Veteran
Hei. ...
Hei. Grønt koronasertifikat og munnbind på bussen er det eneste jeg har hørt om. Ja, jeg har chattet med Birken via Facebook i dag, og på bussturer over 2 timer er det maks 70% fyllingsgrad på bussen, mens de korte turene tillater fulle busser. Jeg merker at jeg er skeptisk..
//Glenn ---------------- Sykler for Aron Sykkelklubb (Aron SK) Instagram @sykkelglenn
|
|
|
23/08/2021 12:53
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Sendte mail til Birken før i dag da jeg hadde ett spm om noe og da også slengt inn spm om starten blir endret eller ikke fra forrige år (jmf den stengte undergangen/veiarbeidet som det er referert til). Flere av oss "lokale" har jo vært skeptisk til denne blir klar til rittet. Svaret er" rittet vil starte som siste årene og gjennom undergangen nord for Rena, dette er avklart med Vegvesenet.
Så da blir det samme start som siste år. Det er vel også lagt inn en liten endring ved Skramstad som ikke har vært der før, noen hundre meter lenger er vel den ? tror den skulle være ny i fjor ? Hvis jeg forstår det riktig så runder en Skramstadsætra og det er matstasjon der, i stedet rett frem ved bommen og så til venstre. Kai kan sikkert bekrefte dette, tipper du har syklet den 100 ganger allerede i år he he.
|
|
|
23/08/2021 13:27
|
kaiost
Ivrig
|
Ivrig
Har noen turer ja (205 totalt for å nøyaktig ifølge Strava).
Ellers godt jobbet av Birken i forhold til undergangen. Når det gjelder Skramstad så tar man til høyre rundt der det var/er bom. Kjerrevei rundt Skramstadsetra (drikkestasjon) og grusveien ned til krysset der første mellomtid var/er. Så til høyre der.
Fikk bekreftet fra Birken at de skal utbedre noen vaskebrettgreier rett etter Rosinbakken, samt et par steder til så da blir det rekordføre.
Tok en tur alene til Skramstadsetra fra undergangen i ettermiddag og det er meget bra forhold oppover. Det er knallhard grusvei etter asfalten og med 250 watt gikk det bare omtrent 2 minutter saktere enn det gjorde på Birken de fire siste gangene (snitttid 3.14 disse årene). Så om YR holder de de sier blir der mange som setter pers.
Redigert av kaiost; 23/08/2021 17:41.
|
|
|
23/08/2021 20:47
|
eOpseth
Ivrig
|
Ivrig
Var ikke den lille om veien rundt Skramstad grunnet noe veiarbeid i 2019? Men jeg forstår det slik at den har blitt permanent rute?
It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
|
|
|
23/08/2021 22:42
|
kaiost
Ivrig
|
Ivrig
Det er merket opp til drikkestasjon der og løypa er merket dit. Se løypekart.
|
|
|
24/08/2021 08:20
|
Juffe
Besatt
|
Besatt
Sånn, nå blir det allroadbirken 2021 på meg, så nå får jeg kjenne på om smale (33mm) dekk og null demping virkelig er veien å gå. Heldigvis er det ikke noe merkepress. Grugleder meg til ballettbakken.
|
|
|
[Re: Juffe]
24/08/2021 08:40
|
Stefan77
Besatt
|
Besatt
4694 påmeldte, + Juffe. Med god værmelding så er det vel grunn til å tro at det blir fullt.
Hvordan er formen folkens? Test tider og verdier er et ørlite kakk under 2019, hvor jeg perset men bommet på merket med 4 minutter. 3 kg tyngre enn i 2019 så tror jeg merket skal holde hardt. Jeg har hatt en litt alternativ oppladning med litt for tung trening de forige to uker. Det var ikke meningen, men når det alt har blitt sånn så håper jeg det kan gi meg en ekstra boost, ref en annen tråd om rittoppladning. I tillegg er jeg overseedet med minst 2 puljer og redd jeg skal sprenge meg opp til Djuposet. Har vurdert å komme for sent til start og starte litt senere men kommet til at jeg vil prøve meg og se hvordan det går. Målet er merke!
Sykkelen (som jeg har fått låne fra kona) har demper foran, er skodd med hhv Fast Trak og Thunder Burt f/b og veier 10,5 kg med pedaler og garmin. Idag skal jeg kjøpe rødbeter.
- Stefan
|
|
|
[Re: Stefan77]
24/08/2021 09:49
|
Flamini
Besatt
|
Besatt
4694 påmeldte, + Juffe. Med god værmelding så er det vel grunn til å tro at det blir fullt.
Hvordan er formen folkens?
målet er som alltid, en fin tur over fjellet som går litt raskere enn forrige gang... greie perser på mange korte og bratte segment, tangering av de "viktigste" PRene  formen er like lusen som alltid matchvekta øker litt hvert år, sykkelen slankes ett par gram hvert år værmeldingen er bedre enn på mange år har havnet i for dårlig gruppe igjen leter fortsatt etter dårlige unnskyldniger men ser frem mot turen, skal bli bra det her
Syklister er også guds utvalgte folk
|
|
|
24/08/2021 10:37
|
Iselilja
|
Jeg gleder meg skikkelig Lurer på om jeg skal gå for langermet eller kortermet.
|
|
|
24/08/2021 10:47
|
Juffe
Besatt
|
Besatt
Jeg gleder meg skikkelig Lurer på om jeg skal gå for langermet eller kortermet. Kortermet med løse ermer er min favoritt.
|
|
|
24/08/2021 11:18
|
Overhundre
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Det gledes og grues ! Birkenstart nr 10  Tidenes beste tur i 2018 (3:19) Tidenes verste tur i 2019 (3:50) Kommer jeg midt mellom der i år er jeg fornøyd Ok grunnlag - selv om ferien og en stygg velt for 3,5 uker siden har satt litt spor  Synes strekket opp til Skramstad er det verste ! Er redd for å være i ei litt for god pulje (9:10) og at jeg dermed passerer Skramstad i ensom majestet ! Med 10 min mlm puljene blir det lenge å vente på togene bak! 100 kg+ og litt slow starter ! Men med den værmeldingen så blir det nok uansett en fin tur 
|
|
|
24/08/2021 11:47
|
torarnep
Entusiast
|
Entusiast
Har ladet opp til birken med å sykle Oslo-Lærdal nå på lørdag. Satser på at en skikkelig gjennomkjøring der skal gjøre underverker med kroppen og at den er fullt restituert til lørdag med masse overskudd. Lett trenig ila denne uka.Et lite eksperiment der altså. Starter i pulje 2 med mål om under 3 timer. Har til gode å se 2 tallet enda. Blir min 23 start.
|
|
|
24/08/2021 12:08
|
ahs
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Er 40 minutter for lite lørdag morgen kommer med buss fra Hamar? Skal da få ut sykkel fra trailer, hente startnummer og slenge fra seg bagen. (Har C-19 sertifikat). Alternativet blir 1 time og 40 minutter som er veeeeldig lenge å koke rundt:(
|
|
|
|
|