Den grønne sykkel i Bergen har vært ute med ny stillingsannonse. Man kan mene hva man vil om vaksiner og faren ved disse, men å gå ut på den måten som det gjøres i stillingsutlysningen og være tydelig på at man diskriminerer på bakgrunn av at man har tatt vaksine, er jo ikke bare umoralsk, men også ulovlig...
Ser heldigvis ut som fyren får relativt mye tyn i kommentarfeltene (uten at det synker særlig inn...)
Ahh skulle nesten tro dette var på Nesodden, 4 av 10 barn på Steinerskolen hadde ikke tatt vaksine mot meslinger i 2015 og tilbake i 1997 blusset det opp med 82 tilfeller av meslinger i dette miljøet på halvøya. Kun 80% av "vår" befolkning tok vaksine mot svineinfluensa det det var på moten. Ser du en norsk spillefilm er halvparten bosatt på Nesodden, spesielt de som på film ser litt forfyllede og skumle ut :-) Ikke at de har vokst opp her men vi er en magnet for de som ikke har en kjedelig A4 jobb i Oslo.
Vi har et stravasegment på vei ut av Nesodden som heter "desperat flukt fra vaksinemotstandere".
Bare send den karen til oss ! ! !
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Hva er problemet med å rydde på slutten av dagen? Er det kode for å ha slutt på dagen?
Jeg tipper at innehaver mener at en mekaniker skal holde det ryddig hele dagen, i motsetning til å kun rydde etter endt arbeidsdag. Og det er jo et greit prinsipp. (I motsetning til den andre lakmus testen ...)
Screenshot "Den grønne sykkel". Ikkje skribentane her på forumet eg tenkte på
Var den grønne sykkel jeg siktet til også. Orddeling handler om deling av ord ved linjebytte, noe det er ingenting av her. Han har derimot opptil flere særskrivingsfeil.
Screenshot "Den grønne sykkel". Ikkje skribentane her på forumet eg tenkte på
Var den grønne sykkel jeg siktet til også. Orddeling handler om deling av ord ved linjebytte, noe det er ingenting av her. Han har derimot opptil flere særskrivingsfeil.
Ordeling Særskriving handler om å dele opp ord som egentlig skal skrives sammenhengende, som f.eks: Norskkurs, ferieønsker, koronavaksinerte, lakmustest. Mye av grunnen til at dette gjøres tror jeg er pga dårlige ordbøker på datamaskiner har hatt en lei tendens til å markere slike sammensatte ord røde/feil.
Redigert av magnusc; 25/06/202111:23. Rediger grunn: Ble litt smartere. https://www.sprakradet.no/Vi-og-vart/hva-skjer/Aktuelt-ord/Orddeling-og-sarskriving/
Ordeling handler om å dele opp ord som egentlig skal skrives sammenhengende, som f.eks: Norskkurs, ferieønsker, koronavaksinerte, lakmustest. Mye av grunnen til at dette gjøres tror jeg er pga dårlige ordbøker på datamaskiner har hatt en lei tendens til å markere slike sammensatte ord røde/feil.
Nei, det er særskriving.
Orddelingsfeil er når man ved linjeskift deler ordet på feil sted. F.eks: Han prøvde å ta en tur på sin nye terren- gsykkel. Deretter gikk han en tur til grønns- akshandleren.
Den grønne sykkel er kjent i Bergen for å selga stjålne sykla. Ein eg kjenne jobba der.
fra en kompis
also, fra Tonny sjøl:
Tonny Kolås sier at han fikk kjennskap til Den nye medisinen via en venninne av Dagfrid Kolås for ett år siden. Han ble senere med på ett av kursene.
- Dette er en oppdagelse som viser en årsakssammenheng mellom praktisk talt enhver kjent sykdom, og hendelsesforløpet i forkant på det psykiske plan. Vel 10 000 medisinske tilfeller var dokumentert før Hamer ble buet ut av sekten skolemedisinen, sier han.
dette er en ikke-sak. en personlig tragedie som media har blåst opp, for å øke sine klikk. han fyren er amatør, men har nok lært nå, at man må holde kjeft når journalister ringer / ber om uttalelse.
Re: Den grønne sykkel i Bergen går i svart på FB
[Re: Tor Arne]
#267017426/06/202119:14
It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
Re: Den grønne sykkel i Bergen går i svart på FB
[Re: eOpseth]
#267019126/06/202122:56
Hvem her er overrasket over at ting som dette eksisterer? Det er en liten sykkelvirksomhet. Dette er småbedrifter, bygget i bakgårder, av folk som ikke kan annet enn å drive en lokal kioks basert på et minimum av kunnskap om enkle mekaniske greier, som sykler faktisk er.
Fyren er ikke en offentlig person. Og selskapet er ikke Norwegian.
Vil vi ha profesjonelle virksomheter som ikke oppfører seg slik? Velkommen til en verden med "walmart" og XXL. Ingen faglig kompetanse, bare "profisjonalitet", og fokus på salg og penger.
Mediene og journalistene, Terrengsykkelmagasinet, TV2 og Dagbladet kaster seg over kioskeieren, som om de har funnet et "scoop".
Mobbere sier jeg!!!
Han er opplagt ikke trenet eller forberedt på dette. LA HAN NÅ VÆRE.
Kommunistene i Dagbladet kaster seg over det, som om de gjør samfunnet en tjeneste. Alt de bryr seg om er sine seertall, og de ofrer gladelig en liten mark, for å fremme seg og sine tall, et stakkars lite sekund av året.
Terrengsykkelmagasinet skriver en artikkel om DETTE HER? Først ETTER at andre medier gjør det. Hvorfor? For å styrke hylingen? For å "opplyse allmenheten"? For å få fler klikk? Hva har dette med terrengsykkel å gjøre? Feige mobbere, sier jeg.