Tok noen sekunder før hjernen min tenkte på banesykling. Innen jeg kom dit, hadde jeg lett febrilsk etter gir og bremseslanger, uten hell, og delkonkludert med "Jøss, intern kabelføring, og 1x, for en pioneer". Deretter oppdaget jeg at den også manglet både bremser og gir, og at det sannsynligvis var en velodrome i bakgrunnen
Og om nå Kasia Niewiadoma en gang legger opp (akkurat forlenget kontrakten, heldigvis) og lager barn sammen med Taylor, ja da kan vi få noe å knirke om på gamlehjemmet.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Og om nå Kasia Niewiadoma en gang legger opp (akkurat forlenget kontrakten, heldigvis) og lager barn sammen med Taylor, ja da kan vi få noe å knirke om på gamlehjemmet.
Evolusjonen satt i system det ja. Nesten som hunde-oppdrett.
Haha, så episoden i går kveld. Det som har holdt meg våken i natt er hvordan det gikk seg til, at noen som har fargekoordinert hjelm/trøye/hansker endte opp med en husmerketrøye-trøye og en Evade-hjelm.
Haha, så episoden i går kveld. Det som har holdt meg våken i natt er hvordan det gikk seg til, at noen som har fargekoordinert hjelm/trøye/hansker endte opp med en husmerketrøye-trøye og en Evade-hjelm.
Kanskje han startet med Evade, en hjelm jeg synes satt veldige godt på mitt hode da jeg prøvde den (og det er jo en viktig faktor når man skal velge hjelm), og så endte med å kjøpe resten på Birk? Jeg er mer overrasket over at noen kjøpte Evade i gul/oransje. Skrekkelig fargekombinasjon..
Skjer med hilsing for tia a?? Typisk mann 30 i full Rapha-bunad, så vil da anta at man er opptatt av stil. Man hilser da ikke på folk som ligger i bukken i drag innover Maridalen, eller som er i "kø" ut Mosseveien på en søndag formiddag. Dette er kleint for alle parter, la oss få trene i fred!
Er det ikke hyggelig at folk hilser ? Jeg hilser på de fleste som sykler og går langs veien, inkl de som ser ut til å ligge i sone 1+2+3+4+5. Om de ikke hilser tilbake kan jeg leve med det. Jeg vinker til de i bil som er oppmerksomme også, dvs stopper i kryss, på fotgjengeroverganger eller de ligger fint bak til det er oversiktlig. Dersom det er kleint at folk hilser vil jeg anbefale å sykle et annet sted enn i Maridalen eller langs Mosseveien.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro